...Πετσέτες μπάνιου – προσωποποιημένες από 100 τεμάχια
Από 100 τεμάχια με το σχέδιο σας υφαντό σε ανάγλυφο και επιπλέον ύφανση στην μπορντούρα. Στις τυπικές χρωματικές επιλογές, μπορούν ήδη να παραδοθούν 100 τεμάχια με το σχέδιο σας, προσωποποίηση και διαφήμιση. Για μεγαλύτερες ποσότητες, είναι δυνατή η βαφή στο χρώμα τηςεταιρείας ή του συλλόγου σας σύμφωνα με Pantone ή HKS ή δείγμα χρώματος...
... προάγουν ευέλικτες λύσεις και οδηγούν στο βέλτιστο σύστημα συσκευασίας. Οι υπηρεσίες της Kappeler περιλαμβάνουν τυποποιημένα προϊόντα, ειδικές κατασκευές, εξατομικευμένες εσωτερικές διαρρυθμίσεις και ακόμη και τη συσκευασία των προϊόντων – όλα από μία πηγή. Από αυτό επωφελούνται πελάτες από διάφορους τομείς όπως η βιομηχανία, η ηλεκτρονική και η ιατρική τεχνολογία, ο στρατός, το εμπόριο, η διαφήμιση...
...Η εταιρεία μας είναι μια οικογενειακή Α.Ε. και προήλθε από μια ατομική επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1958. Το σημερινό όνομα τηςεταιρείας "MARTIN AG" το χρησιμοποιούμε από το 1984. Το σύγχρονο νέο κτίριο μας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το 1999/2000 και κατοικήθηκε στα τέλη του 2000. Διαθέτουμε περίπου 1490 τ.μ. παραγωγικής επιφάνειας, συμπεριλαμβανομένης μιας αίθουσας 8 x 20 μ. και ύψους 6 μ. για...
... εμφανίσεις χρειάζονται σχεδίαση. Το χαρτί επιστολών πρέπει να σχεδιαστεί, οι ιστοσελίδες να διαμορφωθούν, τα αυτοκίνητα να επιγραφούν, οι πινακίδες εταιρειών να παραχθούν...
Οι εταιρείες και τα προϊόντα χρειάζονται κατά καιρούς μια νέα εμφάνιση για να φαίνονται ξανά ελκυστικά και σύγχρονα. Η δημιουργία αυτής της εμφάνισης ανήκει στις ικανότητές μας.
Ολόκληρος ο μίξερ μέσων είναι η ειδικότητα της διαφημιστικής εταιρείας Pagelli. Από την κλασική διαφήμιση μέχρι τα social media.
... τυπικές καμπάνιες, μια ειδικότητα τηςεταιρείας μας είναι να επιτυγχάνουμε τη μέγιστη δυνατή επιτυχία με ελάχιστη προσπάθεια. Έτσι, οι καμπάνιες γκερίλας δεν μας είναι ξένες. Για την επιτυχία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, είναι πρώτα απ' όλα απαραίτητο να αναλύσουμε την κατάσταση και κυρίως την ομάδα στόχου. Ποιες είναι οι ομάδες στόχου, πόσο καλά τις προσεγγίζουμε αυτή τη στιγμή; Τι μπορεί να βελτιωθεί; Στη συνέχεια, θα συζητηθεί η υλοποίηση και θα καθοριστούν οι προτεραιότητες που ορίζει ο πελάτης ως επιχείρηση.
... εργαλείο στο μίγμα επικοινωνίας που, λόγω της απτής του φύσης, απευθύνεται σε όλες τις αισθήσεις. Γι' αυτό, το διαφημιστικό είδος είναι πιο αποτελεσματικό στην επίδρασή του από μια φευγαλέα ραδιοφωνική ή τηλεοπτική διαφήμιση ή μια γρήγορα διαβασμένη καταχώρηση. Τα διαφημιστικά δώρα δεν απολαμβάνουν μόνο υψηλή αποδοχή από τον παραλήπτη, αλλά μεταφέρουν και συναισθήματα, γεγονός που τα καθιστά πιο διαρκή. Το διαφημιστικό είδος εκτιμάται επίσης πολύ λόγω της βιωσιμότητάς του.