...Το παλέτα ντόλι (Τρένα τράβηξης) διαθέτει ανθεκτική κατασκευή από συγκολλητό χάλυβα και είναι εξοπλισμένο με 4 γωνίες συγκράτησης.
Η επιφάνεια των καροτσιών είναι γαλβανισμένη ή βαμμένη με σκόνη, έχει μόνιμη προστασία επιφάνειας και είναι ανθεκτική σε κρούσεις και γρατσουνιές.
Στρόφιγγες και σταθερές ρόδες: ελαστικά πολυουρεθάνης, άξονες με ρουλεμάν βαθιάς αυλάκωσης, φρένα στις στρόφιγγες, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο EN 1757-3. Θήκη γαλβανισμένη. Τυπικές ρόδες για μεσαία φορτία. Σιωπηλή λειτουργία, ελατήριο στον άξονα έλξης.
... σας για γρήγορες, αξιόπιστες λύσεις καθ' όλη τη διάρκεια ζωής των τρένων σας. Το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει προϊόντα για τραμ, μετρό, υπόγειες σιδηροδρομικές γραμμές και προαστιακούς σιδηροδρόμους, καθώς και κανονικά σιδηροδρομικά τρένα για χρήση σε περιφερειακά και μακρινά ταξίδια. Παράγουμε επίσης συστήματα για τρένα υψηλής ταχύτητας, καθώς και για ειδικά οχήματα όπως οι μονόδρομοι. Η γκάμα προϊόντων μας περιλαμβάνει όλα τα αντι-κραδασμικά στοιχεία από καουτσούκ και καουτσούκ-μέταλλο που χρησιμοποιούνται στην πρωτογενή και δευτερογενή ανάρτηση του βαγονιού.
...Ένας αποσβεστήρας κραδασμών από αλουμίνιο και σύνθετα υλικά καθιστά το ταξίδι σε επιβατικά τρένα πιο ευχάριστο.
Η Hydro στην Nenzing και η αυστριακή εταιρεία Getzner Werkstoffe έχουν αναπτύξει από κοινού τον ελαφρύ, λεπτό τοίχωμα αποσβεστήρα κραδασμών. Η καινοτόμος κατασκευή μειώνει το επίπεδο των κραδασμών και μειώνει τον θόρυβο λειτουργίας του βαγονιού. Ολόκληρη η κατασκευή του δαπέδου υποστηρίζεται ελαστικά από προφίλ εξώθησης Hydro. Ένας πυρήνας πολυουρεθάνης από Sylomer περιορίζει τη μετάδοση των κραδασμών από το πλαίσιο του βαγονιού στην καμπίνα επιβατών.