... στον άξονα του μοτέρ περιστροφής ή σε μια ξεχωριστή στήριξη περιστροφής στην υποστήριξη του μοτέρ. Οι ροπές κλίσης που προκαλούνται από μεγάλες ασύμμετρες συνθήκες φόρτωσης απορροφώνται με ασφάλεια.
Προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις για διάφορες εφαρμογές. Η εξειδικευμένη ομάδα μας θα είναι ευτυχής να σας συμβουλέψει.
Λειτουργική πίεση [bar]: 80
Γωνία περιστροφής [μοίρες°]: 180
Μέγεθος παλέτας: 800 x 800
Αριθμός παλετών: 2
Φόρτιση ανά παλέτα: 570
Ανύψωση: 110
Παραλαβή παλέτας: Γέφυρα...
... να μην περιορίζεται ή επηρεάζεται από την εγκατεστημένη ενεργοποίηση.
Με απενεργοποιημένη την κίνηση, το όχημα μπορεί να καθοδηγηθεί από τον οδηγό.
Οι διαδικασίες δοκιμών μπορούν να δημιουργηθούν και να εκτελούνται σε αυτόνομη λειτουργία. Επίσης, το σύστημα μπορεί να ενσωματωθεί σε μια ανώτερη αυτοματοποίηση.
Διαθέσιμες είναι διάφορες διαμορφώσεις και επεκτάσεις, όπως επιπλέον ενεργοποιητές (γκαζιού, φρένου, συμπλέκτη, αλλαγής ταχυτήτων κ.λπ.), πρόσθετοι τύποι ελέγχου καθώς και διάφορες διεπαφές ενσωμάτωσης.
... κινητήρα)
Επτά χρωματικές ενδείξεις LED (Στην άκρη του κατσαβιδιού)
Δύο εξωτερικές θύρες σύνδεσης σήματος I/O (NPN PNP εναλλάξιμες, RS232C)
Ο ελεγκτής διαθέτει ενσωματωμένη λειτουργία μέτρησης για την αποφυγή ανθρώπινων λαθών
Διάφορες ρυθμίσεις μπορούν να διαμορφωθούν μέσω υπολογιστή (Διαθέσιμο λογισμικό ρύθμισης στην ιστοσελίδα της NITTO KOHKi εδώ)
Περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες στην ιστοσελίδα...
... (1500 x 1500) mm
Υλικό::Μαγνήσιο
Βάρος::ανάλογα με τις διαστάσεις, π.χ. για (600 x 600) mm περίπου 50 kg συμπεριλαμβανομένου του συνδέσμου
μέγιστες επιτρεπόμενες ροπές::ανάλογα με τις διαστάσεις, π.χ. για (1500 x 1500) mm περίπου 120 kNm κλίση
Απόκλιση::έως 160 mm pk-pk
μέγιστο φορτίο::ανάλογα με τις διαστάσεις, π.χ. για (1200 x 1200) mm περίπου 2550 kg
Εύρος συχνότητας::με πολυδιάστατο έλεγχο τυπικά έως 2 kHz, είναι δυνατές υψηλότερες συχνότητες
Πλέγμα στήριξης::κατά παραγγελία πελάτη...
... μια συμπαγή λύση με εξαιρετικά υψηλή πυκνότητα ισχύος και είναι επομένως επίσης ηγέτες από οικονομική άποψη.
Ακόμη και ροπές άνω των 7.000 kNm μπορούν να υλοποιηθούν. Τυπικές εφαρμογές είναι η θραύση πρώτων υλών καθώς και η καύση κλίνκερ τσιμέντου. Τα γρανάζια χαρακτηρίζονται από μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλή πυκνότητα ισχύος.
Αριθμός σταδίων: 1 – 5
Μεγέθη: >16
Ονομαστική ροπή εξόδου: 10 – 7000 kNm
Τύπος άξονα εξόδου: Κενός άξονας, συμπαγής άξονας, φλάντζα
Αναλογία μετάδοσης: 1– 500...
...Οι μεταλλικές ανυψωτικές μηχανές είναι εξοπλισμένες σύμφωνα με το DIN 7355 με ανυψωτική θήκη, σταθερό γάντζο, με ασφαλή ή ασφαλή ροπή χειροκίνητης κίνησης, ικανότητα ανύψωσης 1,5 έως 10 τ.
Οι μεταλλικές ανυψωτικές μηχανές είναι εξοπλισμένες σύμφωνα με το DIN 7355 με ανυψωτική θήκη, σταθερό γάντζο, με κεκλιμένο δόντι και διάφορες χειροκίνητες ροπές. Για γρήγορη και ασφαλή μεταφορά, υπάρχει μια...
... πλανητικά κιβώτια μας, στα Hopf-Schrauberplanetengetriebe μπορεί να μεταδοθεί πολύ μεγαλύτερη ροπή στον ίδιο χώρο, δηλαδή μπορούν να καλυφθούν λειτουργικά μεγάλα ροπές σε πολύ μικρό χώρο.
Τι διακρίνει τα HOPF Schrauber-Planetengetriebe από τα τυπικά πλανητικά κιβώτια;
Τα κιβώτια δεν είναι σχεδιασμένα για συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (20.000 ώρες λειτουργίας), αλλά για την επίτευξη συγκεκριμένων αριθμών εναλλαγής φορτίου, ανάλογα με την περίπτωση βιδώματος.
Επιπλέον διαθέσιμα:
- Γωνιακοί βιδωτοί κεφαλές
- Απολήξεις
- Βιδωτές μηχανές
- Βίδες...
.../150 mm (ανάλογα με τον τύπο κινητήρα) Μέγ. ταχύτητα 3200...7400 στροφές/λεπτό (ανάλογα με τον τύπο κινητήρα)
✓ Ποικιλία τύπων κωδικοποιητών
✓ Εξατομικευμένα μήκη καλωδίων
Μέγιστες ροπές: 2,1...29 Nm (ανάλογα με τον τύπο κινητήρα)
Επιλογή: Φρένο συγκράτησης και συμπλέκτης.
...Οι ιμάντες HTD της ontitech επιτρέπουν μια μορφολογική μεταφορά δυνάμεων για υψηλότερες ροπές, οι οποίες μέχρι τώρα ήταν δυνατές μόνο μέσω αλυσίδων ή γραναζωτών συστημάτων.
Η μορφή του δοντιού βελτιώνει σημαντικά την κατανομή των τάσεων και επιτρέπει μια υψηλότερη συνολική φόρτιση του ιμάντα.
Πλεονεκτήματα:
Αυτός ο ιμάντας διατίθεται σε διάφορες μορφές δοντιών (MXL-XXH / HTD / STD) για τον...
... είναι κυρίως ρουλεμάν. Υψηλά στιγμιαία ροπές έως 110 Nm είναι δυνατές. Τα ENGEL πλανητικά γρανάζια χρησιμοποιούνται εκεί όπου απαιτούνται υψηλά ροπές σε μικρό μέγεθος.
Η μεταφορά της δύναμης από τον κινητήρα στο γρανάζι γίνεται μέσω οδοντωτού άξονα, δεν απαιτείται συμπλέκτης. Κατόπιν αιτήματος, είναι δυνατή η παράδοση με λείο άξονα και προσαρμογή μέσω δακτυλίου ή συμπλέκτη.
... έχουν αναπτυχθεί ειδικά για εφαρμογές ρομποτικής και σερβοκινητήρων. Ο κορυφαίος πωλητής BXW ξεχωρίζει για την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Ηλεκτρομαγνητικοί σύνδεσμοι και φρένα: Τα ηλεκτρομαγνητικά φρένα και οι σύνδεσμοι είναι οι παντός καιρού. Διατίθενται με διάφορες προσαρμογές και κυμαίνονται από 0,24 Nm έως 320 Nm. Περιοριστές ροπής: Οι περιοριστές ροπής TT Torque Tender και DMB είναι απλά προϊόντα που περιορίζουν τη μεταφορά ροπής από άξονα σε άξονα ή από άξονα σε τροχαλία. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύετε τον εξοπλισμό σας από καταστροφή.