... αντικειμένων σε ένα καλάθι ή η ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς.
Αυτές οι ενέργειες αποτελούν τη βάση και τον σκοπό οποιασδήποτε διαδικτυακής παρουσίας μάρκετινγκ και είναι κλειδί για οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, η βελτιστοποίηση των μετατροπών και η επακόλουθη αύξηση του ποσοστού μετατροπών θα οδηγήσουν σε υψηλότερους αριθμούς μετατροπών και αύξηση της αποτελεσματικότητας μιας διαδικτυακής καμπάνιας μάρκετινγκ.
... κατανάλωση, χρηματοδότηση, τουρισμός, ηλεκτρονικό εμπόριο, startups και μεγάλες εταιρείες. Το γραφείο προσφέρει επίσης στον ιστότοπό του συμβουλές γύρω από το webmarketing, υπηρεσίες στρατηγικής συμβουλευτικής και παροχές ανάλυσης και βελτιστοποίησης: web analytics, βελτιστοποίηση του ποσοστούμετατροπής και ανάλυση πολλαπλών επαφών. Ο ιστότοπος παρουσιάζει, τέλος, εκπαιδεύσεις στο webmarketing...