... παραγωγή σε παρτίδες είναι πάντα συνεπής με το δείγμα. Η διασφάλιση ποιότητας μας:
1. Μη καταστροφικός έλεγχος (NDT): έλεγχος μαγνητικών σωματιδίων (MPE), υπερηχητικός έλεγχος (UE), έλεγχος υγρής διείσδυσης (LPE), ακτινογραφία.
2. Έμπειροι επιθεωρητές σε διαστάσεις, δοκιμές διαστάσεων CMM και άλλα εργαλεία.
3. Για να διατηρήσουμε τη φήμη μας, έχουμε ακόμα εξαιρετική πολιτική...
...Η καινοτόμος σειρά από τροχούς Clean-Sweep™ της Wire Belt έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αποτρέπει τη συσσώρευση προϊόντων που συγκεντρώνεται στην κίνηση του μεταφορικού σας ιμάντα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη πιθανότητα απώλειας προϊόντος και μεταφοράς, καθώς και παραλείψεις του ιμάντα λόγω συσσώρευσης προϊόντος και θραύσης του ιμάντα λόγω λανθασμένης επαφής με τα δόντια του τροχού. Η κλίση των δοντιών του τροχού Clean-Sweep™ είναι μηχανικά επεξεργασμένη για να μειώνει την τριβή στην κίνηση και μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του ιμάντα.
... μηχανικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση κίνησης και δύναμης από έναν άξονα σε έναν άλλο, όταν αυτοί οι άξονες είναι κοντά ο ένας στον άλλο (παράλληλοι, κατακόρυφοι και σε οποιαδήποτε γωνία). Η λειτουργία των Ευθύγραμμων Γρανάζιων προκαλεί θόρυβο λόγω της επαφής των επιφανειών των δοντιών κατά μήκος μιας ευθείας, με αποτέλεσμα να υπάρχει κρούση κατά τη μετάδοση κίνησης και δύναμης. Για να αποφευχθεί αυτή η κρούση και ο θόρυβος που προκαλείται, τα γρανάζια κατασκευάζονται ως ελικοειδή. Οι κατευθύνσεις των δοντιών σχηματίζονται με δεξιά και αριστερή κλίση σε σχέση με τον άξονα των δοντιών.
...Η καινοτόμος σειρά από τροχούς Clean-Sweep™ της Wire Belt έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αποτρέπει τη συσσώρευση προϊόντων που συγκεντρώνεται στην κίνηση του μεταφορικού σας ιμάντα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη πιθανότητα απώλειας προϊόντος και μεταφοράς, καθώς και λιγότερες πιθανότητες να παραλείψει ο ιμάντας λόγω συσσώρευσης προϊόντος ή να σπάσει λόγω λανθασμένης επαφής με τα δόντια του τροχού. Η κλίση των δοντιών του τροχού Clean-Sweep™ είναι μηχανικά επεξεργασμένη για να μειώνει την τριβή στην κίνηση και μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του ιμάντα.
...Οι τροφοδότες με ποδιά μπορούν να λειτουργούν οριζόντια ή σε κλίση. Γενικά, ένας τροφοδότης με ποδιά αποτελείται από επικαλυπτόμενες παλέτες ανθεκτικές στη φθορά που είναι στερεωμένες στην αλυσίδα με βίδες, λειτουργώντας όπως ένας μεταφορέας. Αυτές οι αλυσίδες, στις οποίες είναι προσαρτημένες οι παλέτες, κινούνται από γρανάζια αλυσίδας που βρίσκονται και στις δύο πλευρές.
Πλάτος-Μήκος: 1500x8000...
... όλους τους δοντωτούς τροχούς. Η σύνδεση "κοχλίας χωρίς τέλος-ελικοειδής κυλινδρικός τροχός" έχει σκοπό να μεταφέρει κίνηση και μηχανικό ροπή με υψηλή αναλογία μεταξύ δύο κάθετων αξόνων που δεν τέμνονται. Η κλίση του σπειρώματος του κοχλία και ο αριθμός των δοντιών 'Z' του τροχού επηρεάζουν αυτή την αναλογία.
... για τον πελάτη:
• Μεταφορά και φόρτωση ενός μόνο τύπου διαφορετικών υλικών
• Ανθεκτική σχεδίαση
• Χαμηλή λειτουργική προσπάθεια λόγω πλήρως αυτόματης πλήρωσης
• Χαμηλή συντήρηση
Τεχνικά δεδομένα:
• Κλίση χοάνης ανάλογα με τα μεταφερόμενα αγαθά και το μέγεθος του κοντέινερ
• Γωνία περιστροφής (για ανακλινόμενες χοάνες) ανάλογα με τη διάταξη των κοντέινερ...
...Οι κινητήρες παρέχονται είτε ως γρανάζια που τοποθετούνται είτε με αλυσίδα. Χάρη στην αρθρωτή κατασκευή, μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν αργότερα για μια νέα διαδρομή μεταφοράς.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
—Υλικό σώματος ταινίας: ανοξείδωτος χάλυβας
—Πλάτος αλυσίδας: έως 1400 mm
—Ταχύτητα μεταφοράς: έως 80 m/min
προαιρετικός εξοπλισμός:
—Κεντρική κίνηση + αυτόματος σταθμός τεντώματος
—Αναδιπλούμενο...
...Κατασκευάζουμε οδοντωτά ανταλλακτικά όπως γρανάζια, τροχούς, κωνικούς τροχούς, κοχλίες, τροχούς κοχλία, οδοντωτούς άξονες, άξονες κίνησης, άξονες μεκλίση, εσωτερικές οδοντώσεις σύμφωνα με σχέδιο ή δείγμα, που πλησιάζουν πολύ το πρωτότυπο ή το ξεπερνούν.
Είτε πρόκειται για εγκαταστάσεις, μηχανές, οχήματα, γεωργικά μηχανήματα, ιστορικές μηχανές και συσκευές, σκάφη, ψαρόβαρκες, σκάφη αναψυχής ή ανακατασκευές, συμβουλεύουμε τους πελάτες μας και προσφέρουμε οικονομικές λύσεις - από το σύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων μέχρι το "κλασικό αυτοκίνητο".