... δυνατές ελεύθερες κινήσεις, όπως στροφή αριστερά και δεξιά ή γραμμική είσοδος και έξοδος. Με ομοιόμορφο έλεγχο και των δύο στοιχείων, οι δύο κινήσεις εκτελούνται συγχρονισμένα.
μέγιστη ροπή στα 100 bar: 65 έως 2050 Nm
μέγιστη ανυψωτική δύναμη στα 100 bar: 12.500 έως 122.000 N
μέγιστη έλξη στα 100 bar: 7.500 έως 72.000 N
μήκος ανύψωσης: 10 mm έως 1.200 mm / Υψηλότερα κατόπιν αιτήματος
γωνία στροφής: Πρότυπο 90°/180°/270°/360° καθώς και οποιαδήποτε ενδιάμεση γωνία στροφής, ακόμη και πάνω από 360°...
...BaerCoil® Εισαγωγές σπειρώματος από σύρμα - Τύπος: ,,screw grip"
Επιπλέον των χαρακτηριστικών των εισαγωγών σπειρώματος - Τύπος: ,,ελεύθερη διέλευση", οι εισαγωγές σπειρώματος BaerCoil ,,screw grip" διαθέτουν μία ή περισσότερες πολυγωνικές σπείρες, οι οποίες ασκούν κλείδωμα στις πλευρές της βιδωμένης βίδας.
Λόγω αυτής της ασφάλισης ή κλειδώματος της βίδας, προτείνουμε να χρησιμοποιούνται μόνο βίδες υψηλότερης κατηγορίας αντοχής. Δημιουργείται μια ελαστική και ελαστικά σφιχτή επαφή.
Τα ροπή κλειδώματος είναι συγκρίσιμα με τις αναφορές στο DIN 267 Μέρος 15 και ISO 2320.
... εξοπλισμένα με έναν ισχυρό μηχανισμό διπλού σφυριού. Διατίθεται επίσης στις κοινές διαστάσεις κίνησης 3⁄8-, ¾- και 1 ίντσα.
Όλα τα πλεονεκτήματα του νέου Cleco® CV-375R-4 με μια ματιά:
- Υψηλής απόδοσης αεροκινητήρας
- Μηχανισμός κρούσης διπλού σφυριού
- Με μεταβλητό διακόπτη ταχύτητας
- Με δακτυλιοειδή άξονα
- Σύστημα σιγαστήρα χωρίς χρέωση
- Μέγιστη Εφαρμοσμένη Ροπή – 560 Nm
- Μέγιστη Ροπή Αποδέσμευσης – 690 Nm
- Ελεύθερη Ταχύτητα – 8000 RPM
- Μήκος 157 mm
- Βάρος 1,3 kg
- Επίπεδο Θορύβου Κρούσης* 87 dB(A)...
...ρυθμιζόμενο - Μορφή Β - Εσωτερικό σπείρωμα
Λειτουργία του μοχλού Kassner: Οι ρυθμιζόμενοι μοχλοί στήριξης χρησιμοποιούνται όταν η περιοχή στήριξης είναι περιορισμένη ή απαιτείται μια συγκεκριμένη θέση στήριξης. Η ροπή μεταφέρεται μέσω μιας 12γωνης οδόντωσης, όπως έχει αποδειχθεί εκατομμύρια φορές στη σύνδεση μεταξύ εξαγωνικής βίδας και κλειδιού. Υλικό: Μοχλός από χυτό ψευδάργυρο / παξιμάδι από...
...Βηματικοί κινητήρες για κάθε χρήση.
Διαθέσιμοι είτε ως απλοί PM βηματικοί κινητήρες είτε ως υβριδικοί βηματικοί κινητήρες.
Οι βηματικοί κινητήρες διακρίνονται για την ανθεκτικότητά τους καθώς και για την υψηλή ακρίβεια γωνίας βήματος και ανάλυση βήματος.
Ιδανική χρήση όπου απαιτείται υψηλή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες και/ή ακριβείς θέσεις.
...Το HT6 Headset της Closure Systems International είναι ένα headset χωρίς ράβδωση που ενσωματώνει την πιο προηγμένη τεχνολογία υστέρησης. Το headset HT6 έχει σχεδιαστεί ειδικά για μοναδικές εξειδικευμένες εφαρμογές που είναι πολύ ευαίσθητες σε παραλλαγές ροπής.
Βελτιωμένη Συνοχή Ροπής Εφαρμογής
Μοναδική διάταξη μαγνητών που παρέχει στατική ροπή σταθερή
Προτιμώμενη λύση για:
✓ Κλείσεις χωρίς...
...Ροπή-Μηχανές, Στρογγυλοί πίνακες, Στρόφαλοι, Μονάδες περιστροφής-κλίσης, Αξεσουάρ
Οι μονάδες περιστροφής της Isel χρησιμοποιούνται σε πολλές διαφορετικές CNC μηχανές. Συχνά χρησιμοποιούνται ως 4η ή 5η άξονας σε CNC φρέζες. Οι συμπαγείς μονάδες περιστροφής είναι ακριβείς και αξιόπιστες, ενώ μπορούν να τροφοδοτηθούν από έναν σερβοκινητήρα ή έναν βηματικό κινητήρα.
Μετά από μια εμπεριστατωμένη...
...Η λειτουργία είναι S5.
Για άλλες λειτουργίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Μεγέθη: 00, 01, 02, 03
Μετάφραση: 3 - 100
Ροπή εξόδου: - 390 Nm
Λίπανση: Λίπανση με γράσο...
...Οι ασφαλιστικές συνδέσεις αποσυνδέονται σε περίπτωση υπερφόρτωσης όταν η μεταφερόμενη ροπή υπερβαίνει μια καθορισμένη τιμή, χωρίζοντας την πλευρά κίνησης και την πλευρά που κινείται μιας μηχανής.
... τιμή, το φάσμα FFT, η κινητική διαδρομή κύματος (τροχιές) ή η ροπή επεξεργάζονται παράλληλα και σχεδόν σε πραγματικό χρόνο και μπορούν να συσχετιστούν με τη τρέχουσα διαδικασία παραγωγής. Η γρήγορη επεξεργασία δεδομένων καθιστά το VIBGUARD IIoT το τέλειο σύστημα παρακολούθησης και διάγνωσης για συστήματα με σύντομους κύκλους λειτουργίας, όπως γερανοί, εργαλειομηχανές, πιέσεις ή για μηχανές με υψηλά δυναμικές διαδικασίες, όπως πάγκοι δοκιμών, ανεμογεννήτριες ή αλυσίδες μεταφοράς. Όλοι οι κρίσιμοι ανεμιστήρες και αντλίες μπορούν επίσης να παρακολουθούνται εύκολα αλλά αποτελεσματικά με το VIBGUARD IIoT.
... οικονομικότητα.
Τα καθοριστικά πλεονεκτήματα για τον χειριστή είναι:
- Μεγαλύτερη ασφάλεια λειτουργίας
- Υψηλότερα ροπή εξόδου
- Υψηλή αξονική και ραδινή αντοχή
- Αθόρυβη λειτουργία
- Χαμηλή συντήρηση
- Μακρά διάρκεια ζωής...
...Οι κινητήρες της σειράς DUM 4 είναι υψηλής δυναμικής μόνιμα μαγνητισμένοι συγχρονισμένοι σερβοκινητήρες, οι οποίοι διακρίνονται για την γεωμετρία των μαγνητών τους, προσφέροντας ιδιαίτερα υψηλά ροπή παλμών. Με την πιστοποίηση UL-CSA αυτών των κινητήρων, δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο για παγκόσμια χρήση.
Μια ποικιλία επιλογών επιτρέπει την βέλτιστη προσαρμογή στην περίπτωση χρήσης.
Προτιμώμενοι...
...Εκτός από την ταχύτητα ταινίας, το VRecoS καταγράφει επίσης έως τρεις επιπλέον παραμέτρους, όπως η ροπή κύλισης ή το πάχος της ταινίας στις εισερχόμενες και εξερχόμενες άκρες του μύλου. Τα πρωτόκολλα μέτρησης μπορούν να αποθηκευτούν, να εκτυπωθούν και να διανεμηθούν μέσω email.
Οι μετρημένες τιμές καταγράφονται ως συνάρτηση του μήκους. Η συχνότητα καταγραφής μπορεί να ρυθμιστεί με ρυθμό σάρωσης...
...Μονοκύλινδρος, 4-χρονος, αερόψυκτος, έλεγχος βαλβίδων
Οι σειρές κινητήρων 400E - 500E SERIES™ προσφέρουν την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία τους. Χάρη στη χρήση των τελευταίων τεχνολογιών, επιτυγχάνονται κορυφαίες επιδόσεις σε ροπή και ισχύ, με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών. Οι κινητήρες είναι ιδανικοί για την κίνηση χλοοκοπτικών μηχανημάτων για μικρές και μεσαίες επιφάνειες γρασιδιού έως 600m².
...Οι βηματικοί κινητήρες μας διατίθενται επίσης ως μεμονωμένα εξαρτήματα σε διάφορες εκδόσεις.
Οι βηματικοί κινητήρες ως μεμονωμένα εξαρτήματα διατίθενται στις εκδόσεις: NEMA 34, NEMA 23, NEMA 17 και NEMA 11. Στην επιλογή, η καθοριστική επιλογή του σωστού κινητήρα με βάση τη ροπή συγκράτησης δεν είναι αρκετή, καθώς η ροπή του κινητήρα μειώνεται με την ταχύτητα. Είναι επομένως απαραίτητο να προσδιορίσετε τον σωστό κινητήρα με βάση την καμπύλη ροπής.
...Μονοφασικά (115/230V) καθώς και τριφασικά (230/460V);
Επίσης με κιβώτιο ταχυτήτων.
Μονοφασικά: 115/230V 50/60Hz
Τριφασικά: 230/460V 50/60Hz
6 έως 200W; Με κιβώτιο ταχυτήτων έως 40Nm ονομαστική ροπή.
Διαθέσιμα επίσης με γρανάζι ή γωνιακό κιβώτιο ταχυτήτων, και αξεσουάρ όπως φρένο, κ.λπ.
...Στον τομέα της συναρμολόγησης συνόλων, τα μεμονωμένα μέρη συνδέονται και ελέγχονται μέσω ραφών, πίεσης και συγκόλλησης σε σύνολα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.
Μια τυπική εφαρμογή είναι η πίεση βιδών ή παξιμαδιών. Εδώ, εκτός από τις διαδικασίες ελέγχου όπως η ροπή και η δύναμη εξώθησης, παρακολουθούνται και αποθηκεύονται το βάθος πίεσης και η δύναμη πίεσης μετά την αναφορά.
...Δεν είναι απλώς ένα πριόνι. Είναι ένα πριόνι ελεγχόμενο από ροπή. Απαλή δύναμη σε υψηλές ταχύτητες και μέγιστη δύναμη σε χαμηλές ταχύτητες.
- Ø 150 mm
- Ø 200 mm
- Ø 250 mm
- Ø 300 mm...
...Η κάμψη είναι μια διαδικασία μετασχηματισμού. Σε αυτήν, εφαρμόζεται μια ροπή κάμψης στο υλικό, προκαλώντας έτσι μια πλαστική, δηλαδή μόνιμη παραμόρφωση.
Η κάμψη των φύλλων (γνωστή και ως "ακρωτηριασμός") επιτυγχάνεται ουσιαστικά με την αναδίπλωση ενός τμήματος επιφάνειας σε σχέση με το υπόλοιπο τμήμα επιφάνειας ενός φύλλου μετάλλου.
Χρησιμοποιούμε τις παρακάτω μηχανές κάμψης:
- CNC...
... βιομηχανία λόγω της υψηλής αγωγιμότητας του χαλκού.
Με βάση το παράδειγμά μας από τον τομέα της συγκόλλησης χαλκού, φαίνεται πώς τα σπειρώματα συγκολλούνται σε ράγες ηλεκτρικής ενέργειας (τουλάχιστον 5 mm βάθος συγκόλλησης). Το συγκολλημένο εξάρτημα μπορεί να αντέξει σε ροπή 75 Nm κατά τη δοκιμή της ροπής στρέψης.
Εάν σας ενδιαφέρει η εργασία μας - καλέστε μας, θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε!
...Οι ενσωματωμένοι συνδυασμοί γραναζιών και πινιόν εξασφαλίζουν την καλύτερη τεχνική ρύθμιση για τους κινητήρες ράβδου. Πολλές λύσεις προσφέρουν, μέσω της ακριβούς δόντωσης, υψηλή δυναμική και ταυτόχρονα υψηλές αντοχές.
Χάρη στη στάνταρ φλάντζα σύνδεσης, το PSFN μας είναι εύκολο και ασφαλές στην εγκατάσταση. Η κεκλιμένη δόντωση που έχουμε αναπτύξει καθιστά περιττά περαιτέρω μέτρα ηχομόνωσης. Χάρη στη μεγάλη ροπή κλίσης, μπορείτε να απαιτήσετε ιδιαίτερα πολλά από αυτό το ακριβές πλανητικό γρανάζι.
... κινητήρας χάρη στην τεχνολογία συγχρονισμού
Σταθερή ροπή από 500 σ.α.λ.
Ανατροφοδότηση κινητήρα - αισθητήρας SIN / COS
Μέγιστη ακαμψία στήριξης κινητήρα
Η υψηλότερη δυνατή συγκεντρικότητα <2µm
Αντάπτορας φλάντζας κατόπιν αιτήματος του πελάτη
Προαιρετικός αισθητήρας διαστολής
Οι άξονες δεν πωλούνται στο Webshop, αλλά γίνονται δεκτές αιτήσεις για άξονες.
Παρακάτω σε αυτή τη σελίδα αναφέρονται τα διαθέσιμα αξεσουάρ και περιφερειακά.
... αντλούμενων αγαθών. Η ροπή μεταφέρεται μέσω μιας λεπτής υδροδυναμικής μεμβράνης από τον άξονα κίνησης στους αλληλοσυνδεόμενους, περιστρεφόμενους άξονες. Αυτές οι αντλίες με δύο σπειρώματα είναι ιδανικές για μη αβραβίσιμες έως ελαφρώς αβραβίσιμες, διαβρωτικές καθώς και μη διαβρωτικές και διαφορετικά λιπαντικές υγρές ουσίες. Επιπλέον, έχουν αποδειχθεί αξιόπιστες τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές ροές και πιέσεις.
... χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά λαδιών, χρωμάτων, διαλυτών, χημικών, πίσσας, κολλητικών και άλλων ιξωδών μέσων στην περιοχή μεταφοράς από 0,4 έως 63 m³/h με μέγιστες πιέσεις έως 16 bar.
Συστήματα διεύθυνσης
Πλήρως υδραυλικά συστήματα διεύθυνσης συν τα αντίστοιχα αξεσουάρ
Συστήματα διεύθυνσης
Πλάκες βαλβίδων
Στήλες διεύθυνσης
Κινητήρες Gerotor
Ανθεκτικοί, γενικής χρήσης υδραυλικοί κινητήρες
Χαμηλή ταχύτητα
Υψηλή ροπή εκκίνησης
Ευνοϊκή αναλογία μάζας / ισχύος...
...Ειδικές τροποποιήσεις κατόπιν αιτήματος!
Η σειρά GNM σε συνδυασμό με τους πλανητικούς μας μειωτήρες προσφέρει ένα ευρύ φάσμα μειωτήρων υποστήριξης για κοξιακές εφαρμογές όπου απαιτούνται υψηλά ροπή εξόδου.
Προαιρετικά, άλλες ονομαστικές τάσεις (π.χ. 34V, 180V) και άλλες ονομαστικές ταχύτητες διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος.
...Κωνικά γρανάζια / Κωνικά γρανάζια κινητήρες
Σας προσφέρουμε μια ειδική σειρά προϊόντων από την αναγνωρισμένη ιταλική εταιρεία Reggiana Riduttori. Αυτό το γρανάζι της σειράς P από την Reggiana Riduttori είναι ένα γρανάζι με παράλληλους και ορθογώνιους άξονες και πληροί τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας. Προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης κάθε μονάδας.
Ονομαστικά ροπή : 2.500 Nm έως 110.000 Nm
Μέγιστη ισχύς : έως 8.024 kW
Μετάδοση : έως i=1,12-500
...
...Όπως σε έναν μηχανισμό οδοντωτού τροχού, τα δόντια των ιμάντων εισέρχονται απευθείας στην οδόντωση της οδοντωτής δίσκου. Αυτή η μορφολογική μετάδοση επιτρέπει μια συγχρονισμένη μεταφορά ισχύος.
Οι ιμάντες σε μετρική και ιντσική οδόντωση κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας νεοπρένιο ή πολυουρεθάνη. Η μεταφορά ισχύος με απόδοση 98% υπό βέλτιστες συνθήκες επιτυγχάνεται με φορείς τάσης από χάλυβα, αραμίδιο ή γυαλί.
Με τους σύγχρονους κινητήρες HTD 5M και 8M, διασφαλίζονται μη συντηρητικοί κινητήρες που μεταφέρουν υψηλά ροπή σε χαμηλές ή υψηλές ταχύτητες.