Ανάλυση, μοντελοποίηση, βελτιστοποίηση και εισαγωγή επιχειρηματικών διαδικασιών με βάση το πρότυπο ITIL. Στο επίκεντρο βρίσκονται οι απαιτήσεις και οι ανάγκες των αντίστοιχων εταιρειών. Οι βασικοί τομείς είναι:
- Διαχείριση Επιπέδου Υπηρεσιών
- Διαχείριση Παρόχων
- Διαχείριση Περιστατικών
- Διαχείριση Αλλαγών
- Διαχείριση Διαμόρφωσης
- Διαχείριση Ασφάλειας
- Διαχείριση Επιχειρηματικής Συνεχούς Λειτουργίας.
Ανάλυση, μοντελοποίηση, βελτιστοποίηση και εισαγωγή επιχειρηματικών διαδικασιών με βάση το πρότυπο ITIL.