...Η σειρά Performer προσφέρει το πρώτο ψηφιακό σύστημα intercom partyline στον κόσμο, παρέχοντας σταθμούς master 2 και 4 καναλιών, σταθμούς ηχείων για τοποθέτηση σε ράφι, τοίχο και γραφείο, καθώς και δείκτες φωτισμού κλήσης και σταθμούς ακουστικών beltpack 2 καναλιών.
Εκτός από τις καθαρά εφαρμογές partyline, η διεπαφή συστήματος C44plus καθιστά τη σειρά Performer την πρώτη πλήρως ενσωματωμένη...
...Μετά από μια μακρά περίοδο ανάπτυξης, η εταιρεία terra-Fernwirktechnik διαθέτει ξανά ένα σύστημα έκτακτης ανάγκης για το δάσος που πληροί τις προδιαγραφές BG.
Η εγκατάσταση και η θέση σε λειτουργία της πρώτης συσκευής πραγματοποιήθηκε υπό την αυστηρή επίβλεψη του ελεγκτή kwf, Ekkehard Debnar, στους δασοκομικούς επιχειρηματίες Fritz και Matthias Daab στο Großbieberau.
...Τα συστήματα κλήσης εξασφαλίζουν 100% αξιόπιστη επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού φροντίδας και των ασθενών ή των κατοίκων.
Η SEC-COM διασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν συμβιβασμοί όσον αφορά την ασφάλεια για όλα τα παρόντα άτομα. Προσφέρουμε συστήματα κλήσης που έχουν ήδη αποδειχθεί σε κλινικές και ιδρύματα φροντίδας. Στον χώρο, ενσωματώνουμε σύγχρονη τεχνολογία, η οποία είναι προσαρμόσιμη και πάντα διαθέσιμη. Μαζί με εσάς, θα αναπτύξουμε ένα σύστημα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις σας.
... καταγραφούν και η απομακρυσμένη λειτουργία ανοίγματος της πόρτας είναι επίσης διαθέσιμη. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες καλούντων και να επιλέξετε διάφορους ήχους κλήσης για τις επιμέρους θυροτηλέφωνα.
... τη λειτουργία της σειράς τηλεφώνων Unify OpenStage HFA χρειάζεστε ένα κατάλληλο τηλεφωνικό σύστημα:
Τα τηλέφωνα Unify OpenStage HFA CorNet-IP μπορούν να λειτουργήσουν με: OpenScape Business, OpenScape Office, OpenScape 4000, HiPath 3000,...
... (GSM = Παγκόσμιο Σύστημα Κινητής)
• Προστασία PIN της κάρτας SIM
• Προστασία με κωδικό κλήσης κατά μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης
• Γλώσσα διαλόγου χρήστη για: Γερμανικά, Αγγλικά ή Γαλλικά
• Ρυθμιζόμενα επίπεδα εξουσιοδότησης για έως 16 χρήστες
• Ανάθεση διαφορετικών I/O σε διαφορετικούς χρήστες
• Αυτόματη αποστολή SMS όταν οι ψηφιακές είσοδοι αλλάζουν κατάσταση δηλαδή ενεργοποιούνται ή...
... Air
Ενσωματωμένος φορτιστής
Ασφαλισμένο κατά κλοπής
Γρήγορος και καινοτόμος προγραμματισμός
Λειτουργία Happy Hour
Αξιολόγηση των εσόδων
Προσαρμόσιμα δικαιώματα χρηστών
Λειτουργία εισαγωγής/εξαγωγής
Μοναδική ή πολυδιάστατη λύση
Άμεση σύνδεση με σύστημακλήσης πελατών
iPod Touch ή iPhone ως κινητή μονάδα παραγγελιών...
...Η VAROLUX GmbH & Co. KG είναι ένας ικανός και αξιόπιστος συνεργάτης στην υλοποίηση των συστημικών απαιτήσεών σας στον τομέα του φωτισμού και της κλήσης νοσηλευτών. Από το απλό σετ κλήσης έκτακτης ανάγκης για άτομα με αναπηρία μέχρι το σύνθετο σύστημα φωνητικής επικοινωνίας, σχεδιάζουμε και εγκαθιστούμε προσαρμοσμένες εγκαταστάσεις και συστημικές λύσεις για βοήθεια και προστασία.
Επιπλέον, η...
...είμαστε σε θέση να επιλύσουμε περίπου το 80% των βλαβών άμεσα. Τα μη διαθέσιμα ανταλλακτικά μπορούν συνήθως να προμηθευτούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι εκσυγχρονισμοί της Barths Aufzugs-Technik για τον ανελκυστήρα σας, την εγκατάσταση του ανελκυστήρα σας ή το σύστημα τηλεφωνικής κλήσης έκτακτης ανάγκης σας προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα:
- Διατήρηση της αξίας της εγκατάστασης του ανελκυστήρα...
... τιμές και όλες τις υπηρεσίες που έχουμε υποσχεθεί στην προσφορά μας. Παραδίδουμε με το δικό μας φορτηγό και αναλαμβάνουμε, αν ζητηθεί, την αποθήκευση κατόπιν κλήσης.
Μια ιδιαίτερη δύναμη της εταιρείας είναι οι κατασκευαστικές λύσεις που διευκολύνουν τη διαχείριση των προϊόντων και τα συσκευάζουν με ασφάλεια και οικονομικά. Άλλοι τομείς περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση στον τομέα της εφοδιαστικής...
... ανάπτυξης από 20 χρήστες. Κάθε χρήστης έχει πρόσβαση από οποιοδήποτε τηλέφωνο στα στοιχεία επαφών του; Καμία αριθμός τηλεφώνου πια, σύνδεση με την αναφορά του ονόματος, αποστολή email; Ανεξάρτητο από τις συσκευές, και στο αυτοκίνητο; "Χωρίς χέρια"; Μειώνει το κόστος κινητής τηλεφωνίας κατά 50%; Ο VoiceDirector Operator χρησιμοποιείται αντί για αναμονή ή άμεσα. Ο χειριστής καλωσορίζει τον καλούντα και τον συνδέει απλά μέσω φωνής απευθείας στον υπεύθυνο επαφής; Αυτόματη επιστροφή σε περίπτωση "μη διαθέσιμο"; Διάλογος με τη δυνατότητα να αφήσετε αίτημα επιστροφής κλήσης ή μήνυμα.