... σχεδιασμό άξονα-προσαρμογέα
➜ Σύνδεση άξονα-τροχαλίας χωρίς κενά
➜ Αντιστάθμιση αξονικών, ακτινικών και γωνιακών μετατοπίσεων
➜ Πολλαπλές επιλογές σπείρωσης για τη σύνδεση με τον άξονα της αντλίας
➜ Φλάντζες στήριξης για σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση τοποθέτησης
Τύπος: Τοξοειδώς άκαμπτος
Χαρακτηριστικά: Χωρίς κενά, άξονας-τροχαλία
Σύστημα εγκατάστασης: Φλάντζα...
...Διπλή τροχαλία τύπου DA
• Φορητότητα 1 - 40 τ
• Ελάχιστο ύψος κατασκευής
• Χρήση και σε περιορισμένο χώρο
Αντίθετα με τον τύπο D, εδώ ο φορέας φορτίου συνδέεται με το ανυψωτικό μηχανισμό μεταξύ των φορέων του συστήματος οδήγησης με αρθρική σύνδεση. Έτσι επιτυγχάνεται ελάχιστο ύψος τροχαλίας - ο τύπος αυτός είναι κατάλληλος για περιορισμένο χώρο προς τα πάνω ως παραλλαγή του επίσης χαμηλωμένου τύπου DQA.
...
Γενικά γίνεται διάκριση μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών στοιχείων.
Εξωτερικά στοιχεία σύσφιξης
Για τη σύνδεση ενός κοίλου άξονα και ενός συμπαγούς άξονα.
Εσωτερικά στοιχεία σύσφιξης
Για τη σύνδεση μεταξύ ενός συμπαγούς άξονα και τροχαλίας, π.χ. ενός στοιχείου με δόντια.
...2x Ø 545 x 150mm-Τμήματα
Ζώνες μέχρι
800 mm διάμετρο (μεγαλύτερες διαμέτρους κατόπιν αιτήματος)
3.400 mm μήκος
Τύποι ζωνών, π.χ.:
Ζώνες κίνησης
Ζώνες κατεύθυνσης
Ζώνες πίεσης
Ζώνες ράβδου
Ζώνες τεντώματος
άλλοι τύποι ζωνών κατόπιν αιτήματος
Όλες οι ζώνες μπορούν να κατασκευαστούν με
Στήριγμα δαπέδου
Στήριγμα φλάντζας
Εσωτερική στήριξη (ειδικευμένη διαδικασία κατασκευής)
Συγκολλημένος άξονας
Σύνδεση άξονα και τροχαλίας μέσω σετ τεντώματος
Επικαλύψεις από καουτσούκ, λείες και προφίλ
Επικαλύψεις PU 62° έως 92° Shore A...
...% - Mb 80% με μειωμένες ροπές κάμψης. Μια ροπή κάμψης, που δημιουργείται από ακτινικές δυνάμεις, έχει ως αποτέλεσμα μια επιπλέον φόρτιση για τη Συναρμολόγηση Κλειδώματος, τον άξονα και τον τροχό. Αυτή η φόρτιση δημιουργεί επιπλέον πίεση, λειτουργεί σε περιστροφή και πρέπει να προστεθεί στην πίεση που προκύπτει από τη Συναρμολόγηση Κλειδώματος. Για μια βιώσιμη σύνδεση, πρέπει να διατηρείται μια...
... σύντομο χρονικό διάστημα, αυτή η επιχείρηση έχει εδραιωθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο αυξανόμενος όγκος παραγγελιών και η αυξανόμενη αριθμός εργαζομένων κατέστησαν αναγκαία τη μεταφορά της έδρας σε μόνιμη βάση.
Στον Σεπτέμβριο του 2000, η νέα έδρα της εταιρείας εγκαταστάθηκε στο Brakel (Westfalen).
Μια άλλη νέα κατασκευή προσέφερε νέες προοπτικές την άνοιξη του 2006. Με εκτενέστερες αποθηκευτικές δυνατότητες, ένα νέο τμήμα προσαρμογής για την επεξεργασία ιμάντων και μια επέκταση της παραγωγής τροχαλίας σε CNC ελεγχόμενες μηχανές, η SIT είναι σήμερα ένας αξιόπιστος συνεργάτης για τους πελάτες.