...Συλλέγει τα σιδερικά και τα τσιπ σε δοχείο 1000 λίτρων που μπορεί να αδειάσει εύκολα με ανυψωτικό.
Ο κινητήρας ανοίγει αυτόματα από πάνω.
2 καλύμματα Ø 100mm – χωρίς σωλήνα.
Τροφοδοτείται από κινητήρα 4,0 kW, 400 V, 50 Hz.
Απόδοση 4.300 m³/ώρα.
Συμπεριλαμβάνεται η αεραγωγός σπειροειδής θήκη πάνω από τον απορροφητήρα.
Μεγάλο φίλτρο με μεγάλη επιφάνεια και εξωτερικό δονητή φίλτρου για μεγάλη διάρκεια ζωής.
Σταθερή απόδοση ή ελεγχόμενη από το πριόνι.
Επίπεδο θορύβου: 80 db/A.
Διαστάσεις 180 x 320 x 165 cm.
Βάρος 380 Kg.
Χρώμα Σειράς: RAL 7016 / 9016.
...Οι ανεμιστήρες τροφοδοσίας μας χρησιμοποιούνται για την τεμαχισμό ατελείωτων λωρίδων από αλουμίνιο, φύλλα, χαρτί και χαρτόνια με σκοπό την επακόλουθη πνευματική τροφοδοσία.
Είναι κατάλληλοι για όγκους ροής μεταξύ 800 και 20.000 m³/h με διαφορές πίεσης έως 80 mbar και ισχύ κινητήρα μεταξύ 7,5 και 132 kW.
...Ο τροχός είναι συνδεδεμένος με τον κινητήρα μέσω ενός ενδιάμεσου άξονα με ελαστική σύνδεση.
Μονοκατευθυντικός ανεμιστήρας αναρρόφησης.
Προσαρμόσιμο διεπαφή για το σύστημα.
Κατασκευασμένο στην: Γερμανία...
...Βιομηχανικός ακτινικός ανεμιστήρας (χωρίς ενσωματωμένο κινητήρα) με υψηλές ροές αέρα και διάφορες παραλλαγές για προτιμώμενη χρήση ως μονάδα ανεμιστήρα κουτιού.
Χρήσεις:
Θερμαντήρες αέρα και κλιματιστικά, ανεμιστήρες κουτιού
Κατασκευή:
Η θήκη αποτελείται από ανθεκτικό στη διάβρωση, γαλβανισμένο χάλυβα. Ο γαλβανισμένος τροχός του ανεμιστήρα με διπλή αναρρόφηση στηρίζεται σε θορυβομετρημένα...
...Τοποθετείται στην κορυφή της καμινάδας και κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα εκτός της ροής του αέρα. Τα καυσαέρια που ρέουν από την καμινάδα εισάγονται άξια από τον υψηλής απόδοσης ακτινικό τροχό, αναστρέφονται κατά 90° μέσα στον τροχό και εκτοξεύονται οριζόντια σε δύο πλευρές κάτω από την πλάκα στήριξης του κινητήρα στην κορυφή της καμινάδας.
Η θερμοκρασία ανθεκτική ειδική κατασκευή του KA-I...
... μιας ξεχωριστά διαθέσιμης εκτοξευτικής χοάνης) στον ψυγείο του οχήματος κάτω από το όχημα. Η θερμοκρασία του κινητήρα των δοκιμαζόμενων οχημάτων διατηρείται έτσι σε κανονικό επίπεδο λειτουργίας. Η θερμότητα που συσσωρεύεται κάτω από τα οχήματα αποβάλλεται αναγκαστικά. Έτσι, αποφεύγονται ζημιές στην προστασία από διάβρωση της δομής του αμαξώματος, καθώς και υπερθέρμανση σε μονάδες κίνησης και ελαστικά.