... κόστος ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουν οικολογική βιωσιμότητα. Σε εμάς θα βρείτε καταρτισμένους συνεργάτες. Δεν κρυβόμαστε από τους πελάτες μας πίσω από ένα ανώνυμο call center.
Τα πάντα σχετικά με τη συσκευασία, τα υλικά συσκευασίας και την προστασία στην εργασία, καθώς και τις ανάγκες εγκατάστασης.
Το Hauskredit.NRW βρίσκει για εσάς δωρεάν την καλύτερη συνδυαστική προσφορά από πάνω από 450 συνεργάτες - εντελώς ανεξάρτητα. Ούτε τράπεζα, ούτε ασφαλιστική εταιρεία - και σίγουρα όχι κάποια μεγάλη εταιρεία: Είμαστε μια μικρή ομάδα ειδικών χρηματοδότησης από τη γειτονιά. Εδώ δεν υπάρχουν γραμμές εξυπηρέτησης, call center ή αναμονές! Ο δικός σας εκπρόσωπος από την πρώτη επαφή μέχρι την μετακόμιση στο όνειρο ακίνητο. Όποτε, όπως και όπου θέλετε: μέσω τηλεφώνου, διαδικτυακά ή και προσωπικά. Ό,τι και αν επιλέξετε: πάντα θα έχετε την καλύτερη προσφορά!
... και υπηρεσία γραφείου, τηλεφωνική γραμματεία και το call center σας - γρήγορα - επαγγελματικά - εξαιρετικά οικονομικά. Η προσωπική σας απάντηση κλήσεων με τηλεφωνική γραμματεία - πανεθνικά & εξαιρετικά οικονομικά: Call Center, εικονικό γραφείο, υπηρεσία γραμματείας, τηλεφωνική υπηρεσία με τους TELEFONHELDEN, χωρίς πρόβλημα με εικονικές γραμματείς και εξειδικευμένες υπηρεσίες γραμματείας!
... ιδρύθηκε το υποκατάστημα Νόιενχάγκεν κοντά στο Βερολίνο, προκειμένου να καλύψει πιο οικονομικά τον μεσαίο και βόρειο τομέα της Δημοκρατίας μέσω εξωτερικών πωλήσεων. Σε 360m² σύγχρονης γραφειακής επιφάνειας διαθέτουμε ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον. Με ένα δικό μας call center και μια πανελλαδικά δραστηριοποιούμενη εξωτερική ομάδα, η εταιρεία Bosch είναι σήμερα μια καλά οργανωμένη μεσαία και ανεξάρτητη εταιρεία είσπραξης, που κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον.
Η TAS AG, ο μεγαλύτερος οικογενειακά διοικούμενος ειδικός στο outsourcing στη Γερμανία, προσφέρει υπηρεσίες στον τομέα των call centers από το 1992. Επιπλέον, υπάρχει μια συνδεδεμένη Ακαδημία. Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών περιλαμβάνει επαγγελματικές και ολοκληρωμένες λύσεις στους τομείς της Επικοινωνίας με Πελάτες, Συμβουλευτικής και Επιχειρηματικής Διαδικασίας Outsourcing. Δύναμη της οικογενειακής...
... τεχνικές προδιαγραφές και βρίσκονται στην περιοχή του Ντίσελντορφ. Με τον εθνικό αριθμό πληροφοριών 118831, η 11883 Telecom GmbH προσφέρει 24/7 ολοκληρωμένες υπηρεσίες πληροφοριών και εξυπηρέτησης ως Multi-Channel-Auskunft. Για αυτό, οι πράκτορες των call center έχουν πρόσβαση στη καθημερινά ενημερωμένη βάση δεδομένων της 11883 Telecom GmbH, η οποία περιλαμβάνει σχεδόν 40 εκατομμύρια καταχωρίσεις συμμετεχόντων και πάνω από 400.000 επιπλέον επιχειρηματικά και δεδομένα προστιθέμενης αξίας.
... υπηρεσίες logistics και οι σχετικές βιομηχανίες, τα call centers, η εστίαση και η κατασκευή. Επιπλέον, το λογισμικό είναι ιδανικό για εταιρείες με πολλές τοποθεσίες και τμήματα. Με το ShiftBase έχετε όλες τις πληροφορίες των υπαλλήλων σε ένα πακέτο. Στα προγράμματα υπηρεσιών του ShiftBase μπορείτε να δείτε ποιοι υπάλληλοι είναι διαθέσιμοι ή απόντες. Επίσης, μπορείτε να παρακολουθήσετε το κόστος...
Διεθνώς προσανατολισμένη υπηρεσία call center από την Kreuzer, το κέντρο ελέγχου όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με τις πωλήσεις και τους πελάτες. Από κλασικές ενέργειες τηλεφωνικού μάρκετινγκ για την απόκτηση νέων πελατών μέχρι πολύπλοκες λύσεις outsourcing call center.
... ζήτησης (call center, logistics, finance, …) Εκπλήρωση Πάνω από ένα απλό κατάστημα εκτύπωσης!! Χαρακτηριστικά της Terrasolar AG - Media Factory 24 σε σχέση με "κανονικά" καταστήματα εκτύπωσης: •Πρόσβαση σε "State of the art" εξοπλισμό σε μία τοποθεσία (σταθερότητα καταγραφής, συνέπεια χρώματος, ειδικά χρώματα, φινίρισμα) •Δυνατότητα απεικόνισης σύνθετων διαδικασιών •Ενσωμάτωση σε πολυεπίπεδες...
... DSL ή ηλιακά συστήματα. Επωφεληθείτε από κερδοφόρες προμήθειες, τοπικά έργα και ευέλικτους τρόπους πωλήσεων σε μια μακροχρόνια συνεργασία. Ή προσφέρετε στους πελάτες σας πρώτης κατηγορίας εξυπηρέτηση πελατών με τις λύσεις inbound call center της TES Deutschland. Με σύγχρονη τεχνολογία, επαγγελματική υποστήριξη και κλιμακούμενες επιλογές.
Ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2000, η TeleTeam Call Center και Service GmbH είναι σήμερα το μεγαλύτερο τηλεφωνικό κέντρο στο Oldenburg και την γύρω περιοχή, με περισσότερους από 320 υπαλλήλους.
Η πρώτη υπηρεσία ζωντανής μαγειρικής και παράδοσης παέγια στη Γερμανία, Call a Paella, για 10 έως 1500 άτομα. Παέγια μαγειρεμένη ζωντανά, ενοικίαση σεφ, τάπας και Jamón Serrano. Υπηρεσία παράδοσης σε όλη τη Γερμανία σε Αμβούργο, Βερολίνο, Σλέσβιχ-Χολστάιν.
... GmbH είναι ειδικός στη σχεδίαση υπηρεσιών Call Center. Η πιο σύγχρονη τεχνική υποδομή, η προσεκτική πρόσληψη προσωπικού και οι βέλτιστες διαδικασίες καθιστούν την defacto τον ηγέτη ποιότητας στη Γερμανία για σύνθετα έργα Call Center.
Η Dreamtime Marketing Agency προσφέρει υπηρεσίες call center ειδικά για τους τομείς IT και βιομηχανίας. Επίσης κατά την πρώτη επαφή με την αρχική τεχνική συμβουλευτική. Έρευνα, Coaching, Διαχείριση Εκδηλώσεων.
...Η CFS GROUP GmbH προσφέρει με το callfield.com ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών τηλεφωνίας στη Γερμανία. Η υπηρεσία τηλεφωνίας CallField δεν θεωρείται απλώς ένα call center, αλλά ως "εικονική υποδοχή", που ανακουφίζει τους πελάτες της από τις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι κατάλληλες τόσο για μεσαίες επιχειρήσεις όσο και για ελεύθερους επαγγελματίες και startups...
Για πάνω από 20 χρόνια, ο πάροχος υπηρεσιών σας στους τομείς του call center, του τηλεμάρκετινγκ, του άμεσου μάρκετινγκ, της διαφήμισης. Χαρούμε να αυξήσουμε την επιτυχία των πωλήσεών σας. Ανυπομονούμε για την αίτησή σας.
10 χρόνια υπηρεσίες call center με συνολικά 20 θέσεις εργασίας. Η αναλογία παραγγελιών είναι 50% εισερχόμενες και 50% εξερχόμενες. Η εκπαίδευση και η ποιότητα είναι σημαντικές, συνεργάτης εκπαίδευσης στην εκφραστική τέχνη του Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Το φάσμα υπηρεσιών του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει την υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, φαξ, διαδικτύου, email ή ταχυδρομείου. Περιλαμβάνει επίσης υπηρεσίες call center, υποστήριξη πωλήσεων, υπηρεσίες μάρκετινγκ, εκπαίδευση τηλεφώνου και coaching.
... είναι στη συμβουλευτική προσωπικού για ΜΜΕ με τους κλάδους εστίασης στην αυτοκινητοβιομηχανία, υπηρεσίες (τράπεζες, κινητή τηλεφωνία, τηλεπικοινωνίες, τεχνολογία, ασφάλειες, χρηματοοικονομικά, logistics, εμπόριο, υγειονομική περίθαλψη, IT, λογισμικό, πωλήσεις, διαδικτυακό μάρκετινγκ, e-commerce, call center), κτηματομεσιτική, μηχανική, επεξεργασία πλαστικών, επεξεργασία μετάλλων, λογισμικό, οικονομία. Αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε εμάς; Ανυπομονούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας και να σας συμβουλέψουμε ατομικά!
Αν είστε συχνός τηλεφωνητής και βρίσκεστε συχνά στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, μπορείτε να επισκεφθείτε τον πάροχο VoIP Ventelo. Το Voice over IP είναι μια διαδικασία τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω εφαρμογής, αλλά και απευθείας ως τιμολόγιο. Σε αυτή τη διαδικασία χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι call back και call through, όπου πρώτα πρέπει να επιλεγεί ένας δωρεάν αριθμός και στη συνέχεια δημιουργείται αυτόματα μια σύνδεση. Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ως μέσο μεταφοράς, μπορούν να διασφαλιστούν σταθερές και χαμηλές τιμές παγκοσμίως για την τηλεφωνία VoIP.
Προσαρμοσμένη υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η προσφορά περιλαμβάνει γραμμή εξυπηρέτησης, άμεσες πωλήσεις, προγραμματισμό ραντεβού και αποδοχή παραγγελιών.
Διαφημιστική εταιρεία με προσανατολισμό στο διάλογο μάρκετινγκ. Οι κύριοι τομείς περιλαμβάνουν άμεσο μάρκετινγκ, υπηρεσίες call center, βάσεις δεδομένων πελατών, διαχείριση εκδηλώσεων, εκτυπωτήρια και εκπλήρωση.
Η εταιρεία Το-Εικονικό-Κέντρο-Κλήσεων-Σας είναι ένα εικονικό και σταθερό κέντρο επαφών. Αντιμετωπίζει τους περιορισμούς ενός παραδοσιακού κέντρου κλήσεων με μια νέα προσέγγιση: μέγιστη κάλυψη...