Ως ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, η Schubert & Salzer Control Systems αναπτύσσει, κατασκευάζει και διανέμει υπερ-ακριβή ρυθμιστικά και κλείστρα βαλβίδες για βιομηχανική χρήση σε διαδικασίες επεξεργασίας.
Όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας, τη διάρκεια ζωής και την εκπομπή θορύβου, οι βαλβίδες μας ανήκουν σήμερα στις πιο αποδοτικές της αγοράς. Η συμπαγής κατασκευή τους και η υψ...
...Η ηλεκτροκίνητη αντλία δοσομέτρησης MEMDOS LA θέτει νέα πρότυπα με την ανθεκτική και εξελιγμένη έννοια κίνησης της, καθώς και με την ευκολία λειτουργίας της. Η σειρά MEMDOS LA είναι διαθέσιμη σε δύο μεγέθη και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απόδοσης από 4 έως 1020 λίτρα ανά ώρα.
Χάρη στην ανθεκτική κίνηση με έμβολο και την επιλογή χειροκίνητης ή αυτόματης ρύθμισης της ικανότητας μέσω εξωτερικών σημάτων...
...Η ανθεκτική και αποδεδειγμένη εναλλακτική λύση σε μεταλλική θήκη. Ιδιαίτερα εκτιμάται λόγω της ισχύος του κινητήρα με εναλλασσόμενο έμβολο.
Τεχνολογία: σπαθί
Υλικό: μη καθορισμένο
Εφαρμογές: γενικής χρήσης
Άλλες χαρακτηριστικά: πνευματική...
...Ηλεκτρικοί γραμμικοί άξονες με ενσωματωμένο συμπαγή κινητήρα. Διαθέσιμοι ως ηλεκτρικοί άξονες σπειροειδούς, άξονες με ιμάντα, κυλίνδρους με έμβολο, κυλίνδρους ανύψωσης ή μονάδες μικρής διαδρομής.
Ο κινητήρας Colibri ενσωματώνεται σε γραμμικά συστήματα όπως σπειροειδείς άξονες, άξονες με ιμάντα, κυλίνδρους ανύψωσης, μονάδες καθοδήγησης ή ως μονάδα μικρής διαδρομής. Μια μονάδα κίνησης σχεδιασμένη...
... χρόνου. Οι έμβολα κινούνται από έναν βηματικό κινητήρα μέσω ενός σπειρώματος. Στην αρχική κατάσταση, το ένα έμβολο είναι πλήρως ανασυρμένο και το άλλο πλήρως εκτεταμένο. Η ροή όγκου μπορεί να ρυθμιστεί με υψηλή ακρίβεια μέσω της διατομής του εμβόλου και της ταχύτητας διαδρομής. Στο τέλος της διαδικασίας βαθμονόμησης, και τα δύο έμβολα βρίσκονται στην αντίθετη θέση από την αρχική θέση. Η συσκευή βαθμονόμησης λειτουργεί κατά προτίμηση με αέρα, ο οποίος μπορεί να παρέχεται με έως 6 bar. Οι πλάκες αερίου EP εντυπωσιάζουν με την υψηλότερη μετρητική ακρίβεια έως 0,15% (k=2).
... τη μπιέλα είναι επιπλέον τοποθετημένος σε ρουλεμάν στην πλάκα στήριξης και δεν στηρίζεται στον άξονα του κινητήρα. Έτσι, ο άξονας του κινητήρα και η υποδοχή του κινητήρα στην πλευρά Α δεν επιβαρύνονται. Μέσω αυτής της προσεκτικά σχεδιασμένης κατασκευής εξασφαλίζεται μεγάλη διάρκεια ζωής...