...τη διαχείριση έργου, την ενσωμάτωση και τη συντήρηση.
Προτείνουμε λύσεις μεταφοράς, ιχνηλασία με γραμμωτούς κωδικούς, QR κωδικούς, RFID για την παρακολούθηση των προϊόντων σας, βελτιώνοντας έτσι την παραγωγικότητα και μειώνοντας τα λάθη.
Χάρη στις λύσεις μας, θα μπορείτε να ελέγχετε την παραγωγή σας σε πραγματικό χρόνο: από το σημείο παραγωγής μέχρι τον χώρο φόρτωσης.
...
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Η Pierrelib διαθέτει ένα δίκτυο 130 προγραμματιστών που μας επιτρέπει να έχουμε οπτική σε περισσότερα από 4.000 προγράμματα με ένα κλικ, κάτι που σας εξοικονομεί σημαντικό χρόνο. Διαχείριση ακινήτων, LMNP, SCPI, OPCI. Πρόσβαση σε όλες τις λύσεις και σε όλες τις διατάξεις, για μια βελτιστοποιημένη επιχείρηση.
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ...
... προσφορών, αυτόματη δημιουργία πιστοποιητικών και αναφορών, αυτόματη αποστολή email μέσω Outlook με συνημμένα, μαζική αποστολή, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση καταλόγων, μετανάστευση δεδομένων, εσωτερική χρέωση, αυτόματη δημιουργία Word και PDF.
... τελευταίων 20 ετών δεν έχει πια την ίδια μορφή σήμερα. Και σε 20 χρόνια, θα έχει υποστεί μια νέα επανάσταση. Γι' αυτό είναι απαραίτητο να προβλέψετε τις αλλαγές που έρχονται και να προσαρμοστείτε στα νέα πρότυπα του τομέα. Η εσωτερική λογιστική συνίσταται στη βελτιωμένη διαχείριση όλων των εσωτερικών ροών της επιχείρησης, και πιο συγκεκριμένα στο επίπεδο της αποθήκης, της πλατφόρμας διανομής και του...
Η CHALLENGE DEMENAGEMENTS ειδικεύεται σε εθνικές και διεθνείς μετακομίσεις για επιχειρήσεις και ιδιώτες. Διοικητικές και βιομηχανικές μεταφορές. Μετακομίσεις στελεχών, εσωτερική μεταφορά, διαχείριση αρχείων, μεταφορές υπολογιστικού εξοπλισμού και ογκωδών επίπλων. Διεθνείς μετακομίσεις, Εσωτερική μεταφορά και διαχείριση, Βιομηχανικές μεταφορές, Μετακομίσεις για επιχειρήσεις, Διοικητικές μεταφορές.
.../ Υποστήριξη TPE, PME, δημιουργών και φορέων έργων : η αποστολή μας είναι να σας υποστηρίξουμε στις διοικητικές διαδικασίες, στην εσωτερική οργάνωση, στην επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων, στην επικοινωνία με τις διοικήσεις, και πολλά άλλα...
3/ Διοίκηση : διαχείριση μετάβασης, προσωρινή διαχείριση, διαχείριση κρίσεων. Βελτιστοποίηση των οργανώσεων και της επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών...
... (κρατήσεις: αεροπλάνα, τρένα, ξενοδοχεία και αυτοκίνητα). Χάρη στην εσωτερική μας εισιτηριογραφία, βελτιστοποιούμε τη διαχείριση και το κόστος μεταφοράς των επιχειρήσεων και χάρη σε τοπικές συνεργασίες στη Γαλλία και στο εξωτερικό, που έχουν δημιουργηθεί εδώ και πολλά χρόνια, προσφέρουμε προσαρμοσμένα προϊόντα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών μας.
... environnement προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για τη διαχείριση του όγκου των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων συσκευασίας, απορρίμματα γεμάτα κενά που αυξάνουν τον συνολικό όγκο των κάδων σας.
Το οικονομικό πλεονέκτημα είναι άμεσο, τα μακροπρόθεσμα οφέλη περιλαμβάνουν καθαρούς και τακτοποιημένους χώρους αναψυχής ή εστίασης που προβάλλουν μια καλή εικόνα της επιχείρησης.
Επιπλέον, η πιστοποίηση της ανακύκλωσης που παρέχουμε συμπληρώνει την πολιτική σας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR).
Βρείτε όλες τις λύσεις μας στο www.ckfd.fr ή καλέστε μας στο 01 47 37 35 05.
... σας (εκκαθαριστικά, DSN, DUE, σύνταξη, πρόνοια) και την παρακολούθηση των Ανθρώπινων Πόρων σας;
• Για τους πίνακες ελέγχου σας (ανάλυση περιθωρίων, βασικοί δείκτες, ταμειακή ροή);
• Για τη στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησής σας (εξωτερική ανάπτυξη, ανάλυση στόχων/εσωτερική ανάπτυξη).
Συνοδεύουμε επίσης τους ιδιώτες και τους επενδυτές. Οι φορολογικοί μας σύμβουλοι συντάσσουν:
• τις φορολογικές...
Η SAS Pacamiante ειδικεύεται στην αφαίρεση αμιάντου και μολύβδου. Άλλες δραστηριότητες: μεταφορά επικίνδυνων υλικών, υποστήριξη στη διαχείριση έργων, συμβουλευτική και εκπαίδευση, καθώς και εσωτερική αποξήλωση και κατεδάφιση.
Η Mozzaik365 είναι μια εγγενής επέκταση της Microsoft που επιτρέπει τη μετατροπή του intranet σας σε Ψηφιακό Χώρο Εργασίας και ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία των συνεργατών σας. Η λύση Mozzaik365 προάγει την εσωτερική επικοινωνία, τη συνεργασία και τη διαχείριση της γνώσης χάρη σε πολλές δυνατότητες με εντυπωσιακό σχεδιασμό και 100% ασφάλεια.
... εντός του ομίλου (CashNetting), τη διαχείριση ταμείου (CashValue) και την αντιπαραβολή λογιστικών στοιχείων (CashMatching). Παρέχουμε καινοτόμες λύσεις για να βελτιώσουμε την εσωτερική χρηματοοικονομική επικοινωνία του ομίλου, βελτιστοποιώντας και εξασφαλίζοντας τους κύκλους πληρωμών σας. Τα λογισμικά μας επιτρέπουν τη μετάδοση χρηματοοικονομικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και, επομένως, καλύτερο έλεγχο και αυξημένη προβλεψιμότητα των χρηματοοικονομικών σας ροών.
... λύση για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας. Έτσι, υποστηρίζουμε τους πελάτες μας ενισχύοντας τις ομάδες τους σε αποστολές διαχείρισης έργων, ενσωμάτωσης και βελτιστοποίησης Συστημάτων Πληροφορίας, διαχείρισης δεδομένων, καθώς και σε ψηφιακά ζητήματα. Η εσωτερική μας αναπτυξιακή υπηρεσία, η Digital Factory, μας επιτρέπει να υλοποιούμε άμεσα τα έργα τους, με ισχυρή εξειδίκευση στη...
... διαδικασιών / Διαχείριση γνώσης & Καινοτομία
Η Διαχείριση Απόδοσης:
Διαχείριση & Αναλύσεις BI / Χρηματοοικονομική διαχείριση / Διακυβέρνηση δεδομένων / Big Data
Η Αριστεία των Συστήματων Πληροφοριών:
Διακυβέρνηση του ΣΠ / Απόδοση του ΣΠ / Συνεχής βελτίωση / Μάρκετινγκ του ΣΠ
Με παρουσία σε 10 πόλεις (Παρίσι, Λυών, Μασσαλία, Ρεν, Μπρεστ, Νάντη, Νιόρ, Τουρ, Μπορντώ και Τουλούζη), η ASI απασχολεί 320 συνεργάτες.
Η Zedrimtin είναι μια Παγκόσμια Επικοινωνιακή Υπηρεσία: δημιουργία γραφικών σε έντυπη ή διαδικτυακή μορφή για κάθε είδους πελάτες, από startups μέχρι μεγάλες εταιρείες. Αλλά και θεσμική, εξωτερική και εσωτερική επικοινωνία. Παράλληλα με τις παραδοσιακές αποστολές μιας επικοινωνιακής υπηρεσίας, διαθέτουμε εξειδίκευση σε στρατηγικούς τομείς όπως η εκπαίδευση στα μέσα, η επικοινωνία σε κρίσεις και η υποστήριξη ευαίσθητων διαδικασιών όπως η διαχείριση αλλαγών. Με ενεργή και προληπτική συμμετοχή, η Zedrimtin συνοδεύει τους πελάτες σε κάθε είδους διαδικασία.
...παράθυρα οροφής, ... Αυτό επιτρέπει μια ενεργή διαχείριση του ηλιακού φωτός που συνδυάζει την ενεργειακή αποδοτικότητα, τη διαχείριση του κλίματος και την άνεση, είτε πρόκειται για μεμονωμένα σπίτια είτε για γραφεία.
... αυτοματοποιημένη διαχείριση της αποθήκης μας, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τη διαχείριση, την επεξεργασία και την παρακολούθηση των παραγγελιών των πελατών μας. Η καθημερινή μας ανησυχία: να διασφαλίσουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση και την άμεση ανταπόκριση στους πελάτες μας. Η θέση μας και η ποιότητα των προϊόντων μας μας επιτρέπουν να είμαστε ένας σημαντικός παίκτης στην αγορά των εφαρμοσμένων και συμπαγών αμ abrasives στη Γαλλία.
... επιλογή, RPO...
Διαχείριση Ταλέντων, παρεμβαίνοντας σε όλα τα στάδια της επαγγελματικής εξέλιξης των συνεργατών σας: εσωτερική ή εξωτερική κινητικότητα. Οι λύσεις μας προσαρμόζονται στις ανάγκες σας και υποστηρίζονται από τα εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί από το κέντρο R&D μας: αξιολόγηση, Assessment Center, Development Center, Coaching, απολογισμός, 360°, έργα HR, ...
Αυτό που μας κινητοποιεί από τις πρώτες μέρες: να μετατρέψουμε τα καλύτερα ταλέντα σε απόδοση.
Ιδρυμένη το 1973 στο νότο της Γαλλίας, η SEFA σχεδιάζει και κατασκευάζει υψηλής ποιότητας πιέσεις μεταφοράς θερμότητας χάρη στην πλήρη εσωτερικήδιαχείριση της διαδικασίας παραγωγής της. Τα τελευταία χρόνια προστέθηκαν στη γκάμα μας λύσεις προεπεξεργασίας και ξηρανσης για άμεση εκτύπωση. Έχοντας γίνει ένας από τους Ευρωπαίους ηγέτες με δεκάδες χιλιάδες πιέσεις μεταφοράς σε λειτουργία σε όλη την...
... πολλές της ιδιότητες. Μια τέλεια διαχείριση της ποιότητας διασφαλίζεται μέσω μιας κάθετης παραγωγής, που επιτρέπει τη διατήρηση όλων των οφελών της Aloe Vera. Η ποιότητα βρίσκεται φυσικά στο φυτό, αλλά και σε όλη τη διαδικασία μετατροπής της σάρκας της Aloe Vera. Γι' αυτό η Forever Living δίνει μεγάλη σημασία στην τήρηση του ακατέργαστου προϊόντος μέχρι το τελικό προϊόν. Γιατί να γίνετε διανομέας της Forever; Εμπιστευθείτε τον παγκόσμιο ηγέτη της Aloe Vera εδώ και πάνω από 40 χρόνια. Για ένα συμπλήρωμα εισοδήματος ή μια πλήρη απασχόληση, ελάτε να το συζητήσουμε μαζί μας στο mon-aloe-vera.fr.
... στη διαχείριση των έργων σας βιομηχανοποίησης, συλλέγοντας τις ανάγκες σας και διευκολύνοντας τη σύνδεση με έναν συνεργάτη υπεργολάβο από το επαγγελματικό μου δίκτυο. Επικύρωση της συνοχής μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Βελτιστοποίηση του κόστους παραγωγής μέσω μιας ισπανικής συνεργασίας. (τιμές μειωμένες κατά 20 έως 30%). Μοιραζόμαστε ένα επαγγελματικό δίκτυο πελατών/προμηθευτών με αναγνωρισμένες ικανότητες και τεχνογνωσία. Ας εργαστούμε σε ένα κλίμα εμπιστοσύνης, δίνοντας προτεραιότητα στη ανθρώπινη σχέση και την κοινωνική ικανότητα, αυτό είναι ήδη ένα βήμα προς την επιτυχία.
... αξιολόγησης: Τα τεστ προσωπικότητας μας χρησιμοποιούνται για την πρόσληψη και για όλες τις ανάγκες αξιολόγησης των Ανθρώπινων Πόρων: διαχείριση καριέρας, εσωτερική κινητικότητα, ομαδικός έλεγχος, ανάπτυξη δεξιοτήτων, ανίχνευση δυνατοτήτων, αξιολόγηση κινδύνων, ετήσια αξιολόγηση... Τα τεστ πρόσληψης μας είναι αξιόπιστα και αντικειμενικά εργαλεία σκέψης για να βελτιστοποιήσετε τις συνεντεύξεις σας και να ενισχύσετε τις αποφάσεις σας.
...• Μια δραστηριότητα συμβουλευτικής που συγκεντρώνει ένα σύνολο υπηρεσιών προσαρμοσμένων στις ανάγκες των επιχειρήσεων • Αυτή την ιστοσελίδα ελεύθερης πρόσβασης που περιέχει τα βασικά βήματα για να πετύχετε, να ελέγξετε και να ασφαλίσετε την εξωτερική και εσωτερική κινητικότητα των εργαζομένων σας. • Το Club Διεθνούς Κινητικότητας RHExpat, με λεπτομερή άρθρα σχετικά με τεχνικές πτυχές, θέματα...
Μέλος AFNOR. Εκπαίδευση και υποστήριξη στελεχών επιχειρήσεων στη διαχείριση έργων, την οργάνωση, τη λειτουργία του εκπαιδευτή, την ετήσια αξιολόγηση, τις ειδικές προκλήσεις ενός βοηθού διεύθυνσης και σχετικά με τα πρότυπα ISO 9001, 14001, 18000, 17025, 16949. Εκμάθηση της διαδικασίας Ποιότητας και της εφαρμογής της, των εργαλείων της (AMDEC, ISHIKAWA, PARETO), ενός σχεδίου διασφάλισης ποιότητας και των λειτουργιών του υπεύθυνου Ποιότητας. Υποστήριξη στην εσωτερική επιθεώρηση, στην ανανέωση πιστοποίησης, ανάλυση της βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.