... δέσμευση, γεγονός που υποχρεώνει την LRG Telecom στην αριστεία. Έχετε έναν μοναδικό εκπρόσωπο που σας συνοδεύει καθημερινά στη διαχείριση της υπηρεσίας τηλεπικοινωνιών σας. Ο προϋπολογισμός σας είναι ελεγχόμενος, σταθερός και χωρίς εκπλήξεις. Η LRG Telecom προσφέρει επίσης κινητή τηλεφωνία.
... υπηρεσίες μας μειώνουν τα έξοδά σας και σας εξοικονομούν χρόνο. Διατηρήστε το 65% του προϋπολογισμού ανθρώπινων πόρων και 50 εργάσιμες ημέρες εργασίας σε ένα έτος. Ανάληψη του κοινωνικού σας φακέλου. Πρωτοβάθμια ρυθμιστική εμπειρία του κοινωνικού σας φακέλου. Επεξεργασία Μισθοδοσίας. Διαχείριση της διοίκησης προσωπικού. P.A.S: Παρακράτηση στην πηγή. Μηνιαίες και γεγονότα κοινωνικές δηλώσεις.
...Για να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζετε χωρίς καθυστέρηση για τα έργα σας, επωφεληθείτε από τις καινοτόμες δυνατότητες του λογισμικού διαχείρισης έργων συνεργασίας z0 Gravity™! Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.
Αναζητάτε μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση έργων online; Ανακαλύψτε το z0 Gravity™! Η μέθοδος διαχείρισης έργων συνεργασίας «όλα σε 1», το z0 Gravity™ προσφέρει τη δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης και παρακολούθησης των διαφόρων ενεργειών, διαχείρισηπροϋπολογισμού, επικοινωνία κ.λπ.
... στην πνευματική ιδιοκτησία
- Διαχείριση έργου
- Στρατηγική υποστήριξη και αξιολόγηση των αναπτύξεων
Συνοδεύουμε επίσης κονσόρτια που αποτελούνται από δημόσια και/ή ιδιωτικά εργαστήρια και βιομηχανικές επιχειρήσεις στα έργα τους στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης.
- Ορισμός προγραμμάτων εργασίας
- Διοργάνωση συναντήσεων και διαχείριση παραδοτέων
- Διαχείριση χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού
- Υποστήριξη στη διάδοση των αποτελεσμάτων...
...Αναζητώ αποστολές Διαχείρισης Απόδοσης (Αναφορά, Σχεδιασμός, Προϋπολογισμός και Ανάλυση). Από τον Σεπτέμβριο του 2010, δηλαδή εδώ και πάνω από 5 χρόνια, αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου εταιρεία συμβουλευτικής. Ως ανεξάρτητος σύμβουλος, μπορώ να σας βοηθήσω στην υλοποίηση των έργων σας για τη διαχείριση της απόδοσης σε AMOA και MOE, καθώς και στην εφαρμογή λογισμικού προϋπολογισμού/αναφορών...