Η IZYX SYSTEMS ειδικεύεται σε ηλεκτρονικά προϊόντα ασφαλείας: τροφοδοσίες, επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, ηλεκτρικές κλειδώματα, διαχείρισηεξόδων κινδύνου, έλεγχο πρόσβασης, κουμπιά και αισθητήρες IR, αξεσουάρ χαμηλής τάσης, αξεσουάρ πυρκαγιάς και RFID εξαρτήματα. Αυτές οι κατηγορίες προϊόντων αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των συστημάτων ασφαλείας και διασφαλίζουν την προστασία των περιουσιών και...
...L'HEURE-UNION είναι ένας από τους αναγνωρισμένους ειδικούς από το 1979 στις Τεχνικές Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Λύσεων. Διαθέτει εμπειρία στους τομείς του: - Έλεγχος πρόσβασης: Έλεγχος και ασφάλιση των εισόδων/εξόδων και των αυθόρμητων επισκέψεων σε χώρους και κτίρια. - Λύσεις για τη διαχείριση πάρκινγκ: Για καλή διαχείριση των πάρκινγκ και προστασία από ανεπιθύμητους επισκέπτες, περιορίστε την...
... διαχείριση της τηλεφωνικής σας υποδοχής, βελτιώνετε τη διαχείριση των κλήσεών σας. Έτσι, θα κερδίσετε σε ποιότητα υπηρεσιών, και αυτό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η βελτίωση της ποιότητας επεξεργασίας των κλήσεών σας θα συνοδευτεί επίσης από μια δραστική μείωση των εξόδων (πάνω από το μισό των δαπανών σας σε αυτόν τον τομέα) σε σύγκριση με μια ενσωματωμένη γραμματεία στην επιχείρησή σας.
Τι προτείνετε; Προτείνουμε να επανεξετάσουμε όλες τις επαναλαμβανόμενες δαπάνες της κοινότητας για να εντοπίσουμε, και κυρίως να εφαρμόσουμε, ενέργειες εξοικονόμησης. Η παρέμβασή μας συνίσταται στο να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες μείωσης των εξόδων των συνιδιοκτητών, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουμε τη διαχείριση των αγορών (τεχνικές βελτιστοποιήσεις, διαχείριση προμηθευτών, ευελιξία συμβολαίων...
... από 22.000 πελάτες είναι μέλη της ομάδας αγορών μας, επωφελούνται από όλες τις συμφωνίες πλαισίου με χαμηλό κόστος. Μπορούμε να κάνουμε μια γρήγορη αξιολόγηση σε ορισμένες κατηγορίες υπηρεσιών που θα σας επιτρέψει να αναλύσετε τα κέρδη, καθώς και μια ευκολία στη διαχείριση των προμηθευτών σας. Παράλληλα, έχουμε επίσης στην ομάδα μας, την «Πλατεία των Υπαλλήλων», η οποία είναι μια εξωτερική επιτροπή για τις ΜΜΕ και τις μικρές επιχειρήσεις.
...Βελτιστοποίηση των λειτουργικών και οικολογικών εξόδων.
#Γραφείου #Πληροφορικής #Φωτοτυπία #Πληροφορική #Προμήθειες #Γραφείο #Εκτύπωση
Χρειάζεστε εξοπλισμό και λύσεις για εκτύπωση;
Βελτιστοποίηση & προμήθεια λύσεων γύρω από τη διαχείριση εκτύπωσης και υπηρεσίες IT.
D/ Πώληση TONE...
... φορολογικού καθεστώτος IS/IR, επιλογή κοινωνικού καθεστώτος/γενικού ή TNS, προϋπολογισμός);
• Για την τήρηση της λογιστικής σας (καταχώρηση, αναθεώρηση, ισολογισμός ψηφιακός ή μη, διαχείρισηεξόδων);
• Για τις φορολογικές δηλώσεις των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως των επαγγελματικών σας φόρων (όλοι οι τύποι φορολογικών δηλώσεων 2065 2031 2033, ΦΠΑ, IS, CFE, DEB, DES, PAS, IFU, flat tax);
• Για τις μισθοδοσίες...
Azuneed RH, το κορυφαίο λογισμικό διαχείρισης ανθρώπινων πόρων αφιερωμένο σε startUp, TPE και PME. Η πιο οικονομική και ολοκληρωμένη προσφορά στην αγορά λογισμικών web διαχείρισης HR. Το Azuneed RH περιλαμβάνει 5 ενότητες: - Προγραμματισμός αδειών - Παρακολούθηση χρόνου και αναφορά δραστηριοτήτων - Διαχείρισηεξόδων - Παρακολούθηση φακέλου υπαλλήλων - Παρακολούθηση ευημερίας υπαλλήλων Λογισμικό...
... ηγεσία, - τη διαχείριση των τρεχουσών ή μελλοντικών ομάδων, - την εφαρμογή συστημάτων, - τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των διευθυντών, ... Αυτή η υποστήριξη είναι επίσης μια ευκαιρία να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές τους ικανότητες αλλά και να επηρεάσουν θετικά και βιώσιμα την καθημερινότητά τους. Μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε επιχειρησιακή υποστήριξη στα έργα σας για τα οποία δεν υπάρχουν...
... συστήματα καταγραφής και επεξεργασίας που προορίζονται για τον έλεγχο και τη διαχείριση θερμικών εγκαταστάσεων για τη βιομηχανία και την κατοικία
- διεπαφές προσαρμογής των διαφόρων ηλεκτρονικών και υπολογιστικών συστημάτων
Οι ικανότητές μας στον τομέα της μελέτης και ανάπτυξης, της παραγωγής, της εμπορίας και της συντήρησης εφαρμόζονται σε τομείς τόσο ποικίλους όσο:
- η κλιματική μηχανική
- η βιομηχανία
- τα νοσοκομεία και τα ξενοδοχεία
- τα εμπορικά κέντρα
- τα δημόσια κτίρια…
Συνοδεύουμε τους πελάτες μας στη μελέτη και την ανάπτυξη λύσεων παραγωγής.
... Bourgogne. Είτε πρόκειται για τιμολόγια, συμβόλαια, σημειώσεις εξόδων ή άλλα έγγραφα, η διαχείριση εγγράφων είναι ένα κρίσιμο ζήτημα για τις επιχειρήσεις. Η Esus, ομάδα C’PRO αναλαμβάνει την ψηφιοποίηση των εγγράφων, υποστηρίζοντάς σας σε πολλές εργασίες όπως η σάρωση, η αρχειοθέτηση, η ευρετηρίαση, αλλά όχι μόνο. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες σας επιτρέπουν επίσης να βρίσκετε γρήγορα τα έγγραφά σας, να...
... επιβαρύνσεις... και εξοικονομήστε το μόνο πράγμα που δεν μπορείτε ποτέ να αγοράσετε: τον χρόνο.
Οι τομείς παρέμβασής μας:
Βοήθεια στη διαχείριση:
Διαχείριση ημερολογίου και προγραμματισμός ραντεβού.
Οργάνωση συναντήσεων, ταξιδιών, επαγγελματικών γευμάτων.
Διαχείριση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Διαχείρισηεξόδων.
Διαχείριση υλικών πόρων (σχέσεις με προμηθευτές, διαχείριση αποθεμάτων...).
Δημιουργία και...
... Περιουσίας).
Στον τομέα των ακινήτων, η Anne-Sylvie Coupet-Roche σας προτείνει μια ευρεία γκάμα επενδύσεων σε άμεσες ή έμμεσες ακινήσεις (SCPI) ανάλογα με τις ανάγκες/προσδοκίες σας.
Τραπεζική και χρηματοοικονομική διαμεσολάβηση:
Το γραφείο Coupet-Roche PATRIMOINE αναζητά για εσάς την καλύτερη χρηματοδότηση των προσωπικών και/ή επαγγελματικών σας έργων (δημιουργία, ανάληψη, μεταβίβαση επιχείρησης).
Το γραφείο COUPET-ROCHE PATRIMOINE αναλαμβάνει τη διαχείριση των φακέλων με τα διάφορα τραπεζικά ιδρύματα και διαπραγματεύεται τις καλύτερες συνθήκες επιτοκίων, εγγυήσεων, ασφαλίσεων και εξόδων.
... διαχείρισης που τους επιτρέπει να επωφελούνται από δεκάδες καινοτόμες υπηρεσίες στη διαχείριση των αποστολών τους: προκαταβολή μισθού, αποδοτική ασφάλιση, νομική και εμπορική υποστήριξη, προσωπικός διαχειριστής φακέλου, καθώς και κουπόνια εστιατορίου. Επωφεληθείτε επίσης από σημαντικά μπόνους παραπομπής για κάθε σύσταση στο προσωπικό ή επαγγελματικό σας δίκτυο.
Ο Όμιλος FINEXCOM είναι ένα λογιστικό γραφείο που ιδρύθηκε το 1992 και έχει έδρα στη Μονπελιέ από το 1997. Στις συμβατικές του αποστολές, οι ειδικοί μας σας συνοδεύουν στη διαχείριση της λογιστικής σας (καταχώριση όλων των λογιστικών εγγράφων (αποδείξεις εξόδων)...), στις φορολογικές σας δηλώσεις (Πληρωμή των δημοτικών φόρων...), στις κοινωνικές σας δηλώσεις (Δήλωση των αμοιβών των πολυκαρτών VRP...
... προσφέρει, μέσω εργαλείων προδιάγνωσης, διάγνωσης ή ενεργειακού ελέγχου, την εμπειρία της στην ανάλυση και την πρόταση βελτιωτικών προτάσεων για τη χρήση της ενέργειας και για τη μείωση των εξόδων μέσω σχεδίων δράσης ενεργειακής βελτιστοποίησης. Η RDO CONSULTING είναι σε θέση να σας υποστηρίξει σε:
- Την υποστήριξη στην τεχνική εφαρμογή των λύσεων μέχρι την παραλαβή των εργασιών και τον έλεγχο της ενεργειακής αποδοτικότητας.
- Την ενεργειακή παρακολούθηση μακροπρόθεσμα μέσω της εφαρμογής σχεδίων μέτρησης και της δημιουργίας προσαρμοσμένων πίνακων ελέγχου ανάλογα με το προφίλ του χρήστη.
... έργο σας, το γραφείο σας σας συνοδεύει για να το πραγματοποιήσετε. Στην SELFY, ξεκινάτε άμεσα τη δραστηριότητά σας με παροχή μισθωτής εργασίας, χωρίς κανένα ελάχιστο τζίρο που πρέπει να πραγματοποιήσετε. Η SELFY αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση της δραστηριότητάς σας: σύμβαση παροχής υπηρεσιών, τιμολόγια, είσπραξη χρημάτων, σημειώσεις εξόδων… όλα αυτά χωρίς χαρτί, απευθείας στην πλατφόρμα μας! Μηδενικά...
... κερδοφορίας της αλυσίδας ψύξης. Αυστηρός έλεγχος θερμοκρασίας: ελέγχουμε πλήρως όλη την παραγωγή των πρώτων υλών, των θερμικών σταθεροποιητών και των συσκευασιών. Παραγωγή πιστοποιημένη κατά ISO 9001. Η δύναμή μας: η συνεχής καινοτομία με τη βελτίωση των προϊόντων μας και νέες τεχνικές σχεδιάσεις κάθε χρόνο. Ο στόχος μας: η μείωση των εξόδων σας. Εξοικονόμηση χρόνου στη διαχείριση αποθεμάτων και προετοιμασία πακέτων, μείωση των μεταφορικών εξόδων μέσω της βελτιστοποίησης βάρους/όγκου του συστήματος. Η διεθνής μας παρουσία μας επιτρέπει να εγγυηθούμε μια γρήγορη και αποτελεσματική λύση.
... εξόδων σας, τη διαχείριση πληρωμών και δραστηριότητας, τις παραγγελίες, τις παραδόσεις τους και τη λογιστική. Πάνω από 50.000 χρήστες παγκοσμίως εμπιστεύονται καθημερινά το Artinove για να καθοδηγήσουν τις δραστηριότητές τους, και με πάνω από 91% ικανοποιημένων πελατών, το Artinove είναι ο απαραίτητος συνεργάτης του διευθυντή 3.0. Χρησιμοποιώντας τη λογιστική διεπαφή, το λογιστικό σας γραφείο θα...
... σε όλα τα επίπεδα, πέρα από την ικανοποίηση από την καλή δουλειά, η ποιότητα είναι το στοιχείο που ενώνει την οργάνωσή μας. Οι 4 τομείς δραστηριότητάς μας. AGEO Πρόνοια: Σχεδίαση και διαχείριση προσαρμοσμένων προγραμμάτων πρόνοιας και υγειονομικών εξόδων / AGEO Κίνδυνοι: Ο μοναδικός σας συνομιλητής για τη συνολική διαχείριση κινδύνων IARD. AGEO Περιουσία: Βελτιστοποίηση της περιουσίας των...
...εγγραφή ή ακύρωση διάφορων συμβολαίων σας
Μετάδοση των φύλλων φροντίδας σας
Υποστήριξη για δήλωση ζημίας και παρακολούθηση του φακέλου
Βοήθεια στη συλλογή των απαραίτητων εγγράφων για την εκπόνηση του φακέλου σας
Καταμέτρηση των αποδείξεων σας με τραπεζική αντιπαραβολή
Βελτιστοποίηση των εξόδων σας
Βοήθεια στις πληρωμές των ψηφιακών τιμολογίων σας
Σύνταξη επιστολής κίνησης και βιογραφικού σημειώματος
Κ.λπ....
... εξόδων και των μετακινήσεων για μεγαλύτερη ευελιξία στην καθημερινότητά σας. Η LN2S αναλαμβάνει επίσης την ψηφιοποίηση των εγγράφων σας. - η νομική διαχείριση. Η LN2S Consulting διαθέτει πραγματικούς ειδικούς στο εταιρικό δίκαιο και το δίκαιο της εργασίας. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία για τις διαδικασίες ίδρυσης επιχείρησης: εγγραφή στο εμπορικό δικαστήριο, στην CCI, ή ακόμη και τη...
... δεδομένων σας. Η εξωτερική ανάθεση των πόρων πληροφορικής σας θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε τις δυνατότητες εργασίας σας, να ενισχύσετε την εικόνα της εταιρείας σας, ενώ ταυτόχρονα θα μειώσετε τα κόστη σας. Η αποστολή μας «Η επιλογή μιας προληπτικής παρακολούθησης, ο έλεγχος των εξόδων» Ο στόχος μας είναι περισσότερο από τη απλή συντήρηση των λύσεών σας, στοχεύει στην εξέλιξή τους...
... τηλέφωνα VoIP (σταθερά ή ασύρματα) και μπορεί ακόμη να ενσωματώσει κλασικά τηλέφωνα. Η κεντρική μονάδα και τα τηλέφωνα είναι πλήρως ενσωματωμένα στο δίκτυο IP, γεγονός που οδηγεί σε μείωση των λειτουργικών εξόδων (ένα μόνο δίκτυο προς διαχείριση) και σε απλότητα χρήσης,... Η κεντρική μονάδα είναι επίσης αρκετά οικονομική.
... εμπορικής δραστηριότητας, η αναζήτηση νέων πελατών ή προμηθευτών, η δημιουργία πινάκων εξόδων... Προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες σας. Εκπαιδεύσεις στη διαχείριση ή στις πωλήσεις μπορούν επίσης να παρασχεθούν στις ομάδες σας. Εκπαιδεύσεις σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, στο πεδίο, μπροστά στους πελάτες σας. Τέλος, στην πιο ευαίσθητη περίπτωση μιας κρίσιμης κατάστασης της επιχείρησής σας, ο ειδικός μας μπορεί να παρέμβει πολύ γρήγορα για να βρει τους κατάλληλους μοχλούς που θα επιτρέψουν μια έξοδο από την κρίση στις καλύτερες συνθήκες. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
... μας προσαρμοσμένες στις ΜΜΕ/Συλλόγους: Βοήθεια για την καταχώρηση προσφορών / τιμολογίων / εξόδων και πληρωμών τιμολογίων, Εργασίες σε Word και Excel, Ταξινόμηση και διαχείριση αλληλογραφίας, Εκτύπωση / σάρωση / φωτοτυπία εγγράφων, Σαρωτική και επικοινωνία των λογιστικών εγγράφων στον λογιστή σας...
Γενική Συνέλευση Συλλόγου: Αποστολή προσκλήσεων, Βοήθεια στη μεταγραφή της ημερήσιας διάταξης...