...Όταν αναλαμβάνουμε την εκκαθάριση υπογείων και σοφίτων, το πρώτο κρίσιμο βήμα είναι η ταξινόμηση και οργάνωση των αποθηκευμένων αντικειμένων. Αυτό το βήμα επιτρέπει όχι μόνο την απελευθέρωση χώρου, αλλά και τη διασφάλιση ότι κάθε αντικείμενο θα αντιμετωπιστεί κατάλληλα. Χρησιμοποιούμε αποδεδειγμένες μεθόδους για να ταξινομήσουμε κάθε άρθρο, από οικογενειακά αναμνηστικά μέχρι παλιές κούτες αρχείων, διασφαλίζοντας έτσι μια αποτελεσματική και οργανωμένη εκκαθάριση.
...Βοήθεια στις διοικητικές διαδικασίες, όποιες κι αν είναι (σύνταξη, MDPH, φόροι…)
Ταξινόμηση και αρχειοθέτηση των φακέλων, εγγράφων, τιμολογίων
Βοήθεια και εργαλεία για την ταξινόμηση, οργάνωση και αρχειοθέτηση των φακέλων, εγγράφων, τιμολογίων…
Ψηφιοποιήσεις, εκτυπώσεις, δέσιμο, πλαστικοποιήσεις εγγράφων
Κλείσιμο ραντεβού
Διαχείριση των email σας
Συσκευασία και ταχυδρομικές αποστολές
Άλλες υπηρεσίες κατόπιν αιτήματος...
... έναν έλεγχο και στη συνέχεια σας ενημερώνει για τις προτάσεις της προκειμένου να εφαρμόσετε ένα κατάλληλο σχέδιο αποθήκευσης. - Καταγραφή και Συσκευασία: Η Archimest αναλαμβάνει την ταξινόμηση και την καταγραφή των εγγράφων σας με ακριβή καταγραφή και ηλεκτρονική καταχώρηση. - Απομάκρυνση και μεταφορά: Η Archimest μπορεί επίσης να διασφαλίσει τη μεταφορά των αρχείων σας ακόμη και εσωτερικά...