...Η υποστήριξη της AUBERON TECHNOLOGIES είναι αφιερωμένη στην παροχή πρώτης τάξεως εξυπηρέτησης πελατών για να διασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών μας. Είτε χρειάζεστε βοήθεια για την επίλυση ενός τεχνικού προβλήματος, συμβουλές σχετικά με τη χρήση των προϊόντων μας ή υποστήριξη για μια εγκατάσταση, η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει. Με βαθιά τεχνική εμπειρία και δέσμευση για την αριστεία στην εξυπηρέτηση, προσπαθούμε να απαντάμε γρήγορα και αποτελεσματικά σε όλα τα αιτήματά σας. Εμπιστευθείτε την ομάδα υποστήριξής μας για να σας προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη.
... προβλήματα αλλά και να εντοπίσουν τάσεις που θα μπορούσαν να υποδηλώνουν συστημικά προβλήματα.
Μια αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων συμβάλλει στη βελτίωση της ικανοποίησης και της πιστότητας των πελατών, κάτι που είναι ουσιώδες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησης. Επιπλέον, προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία για τη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών με βάση τις ανατροφοδοτήσεις των πελατών. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παραμένουν ανταγωνιστικές και να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.
... επιχείρησής σας, το λογότυπό σας και τα στοιχείαεπικοινωνίας σας σε κοντινή απόσταση. Η κάρτα πιστότητας ενθαρρύνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν σε εσάς για να επωφεληθούν από προσφορές ή δώρα σε αντάλλαγμα για την πιστότητά τους.
Πολλές επιλογές διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος από την εμπορική υπηρεσία (5 διαφορετικές διαστάσεις ή κατά παραγγελία, 18 διαφορετικά χαρτικά, 12 διαφορετικές επενδύσεις...
... πελατών σας εκ μέρους της εταιρείας σας, σύμφωνα με τις οδηγίες σας, σημειώνουν τα στοιχείαεπικοινωνίας και τον λόγο της κλήσης ανάλογα με την αποστολή (τηλεφωνική γραμματεία, εμπορική ή τεχνική υποστήριξη, εξυπηρέτηση μετά την πώληση, hotline, υπενθύμιση πελάτη, τηλεφωνική ετοιμότητα ή επείγουσα κλήση).
• Λαμβάνετε αυτές τις πληροφορίες άμεσα μέσω email ή απευθείας στο λογισμικό σας ή στο CRM σας.
Δεν χάνετε πια καμία κλήση και κερδίζετε πολύτιμο χρόνο ενώ μειώνετε τα κόστη σας!
... με το λογότυπο και τα στοιχείαεπικοινωνίας των πελατών μας. Έτσι, για τους τροφοδότες ή τους εστιατόρες που επιθυμούν να αναδείξουν την τέχνη τους, είναι δυνατό να αποκτήσουν ένα πολύ όμορφο μέσο επικοινωνίας που προβάλλει την επιχείρησή τους. Επιπλέον, διαθέτουμε μια επιλογή από βιοδιασπώμενα πιάτα από πολτό ζαχαροκάλαμου. Αυτά τα ανακυκλώσιμα πιάτα μιας χρήσης έχουν την ιδιαιτερότητα ότι...
... πνευματικές σφιγκτήρες MISATI.
Επιλέγοντας έναν κατασκευαστή, εξασφαλίζετε την παραλαβή αυθεντικών προϊόντων, την απόκτηση των τεχνικών πληροφοριών που χρειάζεστε, τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους ειδικούς μας σε τυποποιημένα μηχανικά εξαρτήματα και την απόλαυση μιας άριστης εξυπηρέτησης πελατών.
Ως Σύμβουλοι Οπτικής Επικοινωνίας, σας προτείνουμε να σας συνοδεύσουμε σε όλες τις εκδηλώσεις σας, τις συνεντεύξεις τύπου, τις εκθέσεις, τα σημεία πώλησης, τις παραστάσεις, τη σήμανση. Ψηφιακή Εκτύπωση Μεγάλου Μεγέθους. Υλικό Εκθέσεων Νομάδας. Ως Συνεργάτες των πελατών μας, φροντίζουμε να τους προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση, τα αρχεία σας ελέγχονται σε όλους τους τομείς, μορφή, χρωματική...
... διασφαλίσουν την τήρηση των προθεσμιών, όποιοι και αν είναι οι επιθυμίες σας, θα προσαρμοστούμε σύμφωνα με τα κριτήριά σας. Τα εργαστήριά μας βρίσκονται 35 χιλιόμετρα από το Παρίσι (βλέπε το σχέδιο στις ΣτοιχείαΕπικοινωνίας). Η επιφάνεια του εργαστηρίου είναι 1100 τ.μ. και η αποθηκευτική περιοχή είναι 5000 τ.μ.
...δεξαμενές και εξωτερικά περιβλήματα, κωδικοποιήσεις. Ο Έλεγχος Ποιότητας: η τοποθέτηση κάθε συσκευής σε πάγκους δοκιμών για να διασφαλιστεί και να εγγυηθεί η ποιότητα του προϊόντος πριν από την αποστολή και την παράδοση. Η εμπορική μας υπηρεσία, η τεχνική υπηρεσία και η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών βρίσκονται στη Γαλλία με στοιχείαεπικοινωνίας και άμεσες επαφές προσβάσιμες σε όλους 24 ώρες το...