...Για να συνοδεύσει τις εξελίξεις στον τομέα των ακινήτων και τις νέες του φιλοδοξίες, το δίκτυο IMMO de France έπρεπε να αποκτήσει μια νέα ταυτότητα, η οποία παρέμενε αμετάβλητη εδώ και 20 χρόνια. Περισσότερο από ένα απλό λογότυπο, είναι πραγματικά ένα νέο γραφικό σύμπαν που έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από το γραφείο Sic για την μάρκα. Παρεμβάσεις του γραφείου: στρατηγική, καλλιτεχνική διεύθυνση, σύλληψη-σύνταξη, σχεδίαση ιστοσελίδων.
...Ακολουθώντας το παράδειγμα μασκότ όπως ο χαρακτήρας της Cetelem, τα καραμέλες M&Ms ή ο κύριος Καθαρός, δημιουργούμε τον μοναδικό φανταστικό σας χαρακτήρα που θα ενσαρκώνει την επιχείρησή σας ή την μάρκα σας.
Όλο και πιο δημοφιλής, μια μασκότ ανθρωποποιεί μια μάρκα, δημιουργώντας έναν συναισθηματικό και εμπιστευτικό δεσμό με το κοινό σας. Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα γραφικών στυλ για να...
...Η Schmidt Nagel, κατασκευαστής ομοιοπαθητικών προϊόντων από την Ελβετία, ήθελε να ανανεώσει τη μάρκα της και να δημιουργήσει μια πραγματική αίσθηση γκάμας.
Για να επιτύχουμε μια πραγματική αρμονία γκάμας, εργαστήκαμε στα γραφικάκαι τα όγκους χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα κυκλική εικονογραφία για να δημιουργήσουμε ένα οπτικό ατύχημα και μια αντίθετη παραλλαγή.
...Δεν το σκεφτόμαστε αρκετά, αλλά μια γραφιστική ταυτότητα συχνά σχετίζεται με το λογότυπο. Στην πραγματικότητα, είναι μια επέκταση του λογότυπου, η γραφιστική ταυτότητα μπορεί να επαναλαμβάνει τον τόνο, τα χρώματα, τις μορφές του λογότυπού σας, χωρίς να τα αντιγράφει.
Μια ποιοτική γραφιστική ταυτότητα σας επιτρέπει, είτε στον ψηφιακό είτε στον έντυπο τομέα, να εδραιώσετε τη μάρκα σας με βιώσιμο τρόπο. Η γραφιστική ταυτότητα μπορεί να μεταφραστεί σε πινακίδες, οπτικά στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα, γραφικά στοιχεία για έντυπα...
...πραγματοποιούμε τόσο έργα εκτύπωσης όσο και ψηφιακά έργα: ιστοσελίδες, βίντεο ή φωτογραφίσεις... Θέτουμε στη διάθεσή σας τη δημιουργικότητά μας και την εμπειρία μας για να δώσουμε ορατότητα στη μάρκα σας. Με ισχυρές και απαιτητικές συνθέσεις, επιθυμούμε να σας ευαισθητοποιήσουμε σε σύγχρονα γραφικά σχέδια.