ASN TRANSPORT, ένας μόνος μεταφορέας στο Παρίσι-Ιλ-ντε-Φρανς για όλες τις express αποστολές σας
Είτε χρειάζεστε μια απλή παράδοση, μια επείγουσα μεταφορά, έναν ταχυδρομικό διανομέα στο Παρίσι Ιλ-ντε-Φρανς, είτε να παραγγείλετε μια μεταφορά από ή προς την επαρχία. Είτε αναζητάτε μια ειδική υπηρεσία για να μεταφέρετε τα πακέτα, τα έγγραφα, τις παλέτες σας, ή έναν χώρο αποθήκευσης για τα εμπορεύματά...
...Όποια και αν είναι η μορφή και ο σκοπός του επαγγελματικού σας γεγονότος, προσφέρουμε πακέτα που σας αφήνουν τα χέρια και το μυαλό ελεύθερα για να αφιερωθείτε στους καλεσμένους σας, χωρίς καμία λογιστική ανησυχία.
Στην περιοχή της Προβηγκίας, των Άλπεων και της Κυανής Ακτής από το 2000, το γραφείο μας δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον τομέα των εταιρικών εκδηλώσεων και έχει εξειδικευτεί, χάρη...
... χρειάζεστε για να διασφαλίσετε τη μεταφορά όλων των μελών της εταιρείας σας.
Πράγματι, πολλές επιχειρήσεις μας έχουν ήδη ζητήσει να αναλάβουμε τη λογιστική του μεταφορικού τους έργου για τα σεμινάριά τους.
Μην ψάχνετε άλλο, είμαστε στη διάθεσή σας.
... Λουάρ, Παρίσι Île de France. Αίτηση προσφοράς online μέσω της ιστοσελίδας μας, γρήγορη απάντηση. Συνοδεύουμε το έργο σας από την σύλληψη μέχρι την υλοποίηση και σας παρέχουμε όλες τις πόρους μας για την εκδήλωσή σας: λογιστική υποστήριξη, DJ, τεχνικό, υπεύθυνο, συγκροτήματα & καλλιτέχνες, μουσικούς, παρουσιαστές.
... διασφαλίζει ότι κάθε λεπτομέρεια λαμβάνεται υπόψη, από τη λογιστική μέχρι την ψυχαγωγία. Οι δραστηριότητες που προσφέρει η WHAKATA έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τη συνεργασία, την επικοινωνία και την υπέρβαση του εαυτού. Περιλαμβάνουν δοκιμασίες λογικής, στρατηγικής, αντοχής και επιδεξιότητας, εξασφαλίζοντας μια ημέρα γεμάτη προκλήσεις και διασκέδαση.
Επιλέγοντας την WHAKATA για την οργάνωση της...
Η UrbanHub σας προτείνει να αναθέσετε τη λογιστική πλευρά της δραστηριότητάς σας στις αποθήκες μας που βρίσκονται στο κέντρο του Παρισιού. Είτε είστε μια εταιρεία στον τομέα των εκδηλώσεων, ανεξάρτητος e-commerçant ή οποιοσδήποτε τύπος ΜΜΕ, η λογιστική είναι μέρος της καθημερινότητάς σας. Η συνεργασία με έναν λογιστικό πάροχο μπορεί να σας επιτρέψει να ασχοληθείτε αποκλειστικά με την τεχνογνωσία...
Από το 1970, η AGP SYSTEME σας προσφέρει λύσεις για τη λογιστική διαχείριση εκδηλώσεων και την υποδοχή του κοινού. Η προσφορά μας: υποδοχή του κοινού, ενοικίαση εξοπλισμού, διαχείριση προσωρινών ή μόνιμων χώρων στάθμευσης, κυκλοφορίας, διαχείριση εισόδων και έλεγχος πρόσβασης, διαχείριση προσωρινών κατασκηνώσεων, ... Η AGP SYSTEME προσφέρει επίσης βραχιολάκια εισόδου, εκτυπωμένα κέρματα, επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια, αναλώσιμα ποτήρια, ...
... συνεδρίων ή εκθέσεων. Μια τέλεια λογιστική υποστήριξη, εξοικειωμένη με τις απαιτήσεις των εκδηλώσεων, επιτρέπει την καθημερινή αποστολή σε όλη τη Γαλλία και ακόμη και στην Ευρώπη. Τα εργαστήρια της ECD είναι προσαρμοσμένα για επείγουσες και ειδικές παραγγελίες που "κολλάνε" με τις πιο στρατηγικές εκδηλώσεις σας.
... ισχυρές δεξιότητες στο εμπόριο B2B.
Δουλεύουμε απευθείας με τις μάρκες και τους προμηθευτές για να εγγυηθούμε τις καλύτερες τιμές και μια εγγυημένη αποθήκη προϊόντων.
Πάνω από 300 επαγγελματίες από διάφορους τομείς μας εμπιστεύονται (καταστήματα νυχτερινής διασκέδασης, φοιτητικές ενώσεις, καταστήματα καπνού, σάουνες, ιστοσελίδες e-commerce, επαγγελματίες εκδηλώσεων, φεστιβάλ...).
Χάρη στην...
... Pop-up stores, τα Flag-ship stores, οι χώροι εργασίας, τα καταστήματα και τα ξενοδοχεία, κατά παραγγελία.
Προτείνουμε επίσης λύσεις για τα Περίπτερα, είτε είναι αρθρωτά είτε παραδοσιακά, καθώς και υπηρεσίες εκδηλώσεων για roadshows, σεμινάρια, συνέδρια & Διεθνείς Εκθέσεις. Είμαστε περήφανοι για την εμπειρία μας στη λογιστική και τον συντονισμό, που μας επιτρέπει να διασφαλίσουμε την επιτυχία κάθε εκδήλωσης.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες!
...διευκολύνοντας τη διαχείριση των αποθεμάτων και την λογιστική διαχείριση, και προσφέροντας μια απάντηση στα προβλήματα πρόσληψης. Όλα αυτά με ένα προϊόν ελεγχόμενο, υψηλής ποιότητας και σε συμφωνία με τις απαιτήσεις οικολογικής υπευθυνότητας.
Τα κοκτέιλ παρασκευάζονται και συναρμολογούνται στο εργαστήριό μας στην Île-de-France. Ως ανεξάρτητοι παραγωγοί, ελέγχουμε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής μας, γεγονός...
...φόρουμ και εμπορικές εκθέσεις
- σκηνές γάμου ή γενεθλίων
- αγορές και ατομικά περίπτερα
- δημόσιες ή ιδιωτικές εκδηλώσεις
Εγγυόμαστε υπηρεσίες προσαρμοσμένες και 100% εξατομικευμένες. Από μικρές έως μεγάλες επιφάνειες, διαθέτουμε όλο τον εξοπλισμό και άψογη λογιστική κοντά στο Παρίσι για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε όλους τους τύπους εκδηλώσεων.
Επιλέγοντας την ABRIFETE, διασφαλίζετε μια εκδήλωση ποιότητας και ασφάλειας.
Μη διστάσετε να μας επικοινωνήσετε για μια δωρεάν προσφορά σε λιγότερο από 24 ώρες.
Η Smart Event είναι μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων στη Γαλλία που προσφέρει 2 υπηρεσίες:
1) Μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων για να διαχειριστεί την πλήρη διαδικασία των εκδηλώσεών σας, από την προδιαγραφή μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης. (Έρευνες και προτάσεις χώρων και προμηθευτών, λογιστική υποστήριξη, συντονισμός, διαχείριση εγγραφών, σκηνοθεσία, ήχος και φωτισμός, υπηρεσίες catering...
Η ομάδα Party Rent είναι ένας ειδικευμένος ενοικιαστής στον τομέα των εκδηλώσεων, ενεργός σε όλη την Ευρώπη με 23 καταστήματα και 700 υπαλλήλους σε 8 χώρες. Από πάνω από είκοσι χρόνια, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τις εκδηλώσεις σας, σε συνδυασμό με μια λογιστική που πληροί τις απαιτήσεις του τομέα των εκδηλώσεων. Ο στόχος μας: η τέλεια ατμόσφαιρα. Όλα ξεκίνησαν το 1992 με 200 ποτήρια και...
Η UNIVERSALLES CONGRES προσφέρει λογιστική υποστήριξη και υπηρεσίες για την οργάνωση των επαγγελματικών σας εκδηλώσεων: σεμινάριο, συνέδριο, συνάντηση, ημέρα μελέτης, εκπαίδευση, επέτειος επιχείρησης, χριστουγεννιάτικο δέντρο… και σας συνοδεύει στην αναζήτηση αίθουσας, χώρου, υλικών, δραστηριοτήτων και σας προτείνει ποιοτικούς προμηθευτές, όλοι προσηλωμένοι στις απαιτήσεις σας! Η Universalles Congrès προσφέρει ένα εύκολο πακέτο σεμιναρίου «κλειδί στο χέρι» που σέβεται τον προϋπολογισμό σας!
Εξειδικευμένο γραφείο στην επικοινωνία επιχειρήσεων και παραγωγή εκδηλώσεων, αλλά προσφέρει επίσης τις συμβουλές του κατά τη διάρκεια εκπαιδεύσεων. Το γραφείο μας αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την οργάνωση δημόσιων και επαγγελματικών εκδηλώσεων: επαγγελματικές και οικονομικές συναντήσεις, θεματικές ημέρες, σεμινάρια, εγκαινιασμούς, εκθέσεις... Η Atlantika Évènements είναι ο προνομιακός σας συνεργάτης από την παραγωγή μέχρι τη λογιστική υποστήριξη, περνώντας από την υλοποίηση και τη συμβουλευτική, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους και τον προϋπολογισμό σας.