...- Αθόρυβος και ανθεκτικός κινητήρας κορυφαίας τεχνολογίας,
- Αυτόματη ένδειξη ελέγχου λαδιού κινητήρα με διακοπή έκτακτης ανάγκης,
- Ρύθμιση της προώθησης μέσω του μοχλού επιτάχυνσης του κινητήρα,
- Διπλή κίνηση με ιμάντες,
- Αφαιρούμενη λαβή που απομονώνει τις δονήσεις,
- Πλάκα κίνησης με προεξοχές που αποφεύγει τις περιττές τρύπες,
- Προστασία της δονητικής βάσης με ένα χαλάκι 10 mm,
- Εύκολα...
... θραυστήρας τύπου F107: Υδραυλικός θραυστήρας τύπου F107
Άνοιγμα τροφοδοσίας: 1020 x 700 mm
Μέγιστο μέγεθος τροφοδοσίας: 550 mm
Χωρητικότητα τροφοδοτικού: 5 m³
Δονητικός τροφοδότης Grizzly: 970 x 3600 mm
Πλάτος κύριου μεταφορέα: 800 mm
Μήκος – μεταφορά: 13,1 m
Πλάτος – μεταφορά: 2,55 m
Ύψος – μεταφορά: 3,2 m
Βάρος: 34,5 T
Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ντίζελ 4 κυλίνδρων στάδιο IV 185 kW: Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ντίζελ 4 κυλίνδρων στάδιο IV 185 kW
Παραγωγή (εξαρτάται από το υλικό και το C.S.S): έως 280 T/h...
...Συνοπτικά, η μηχανή κοσκινίσματος
Η αρχή μιας μηχανής κοσκινίσματος είναι να ταξινομεί στοιχεία ανά μέγεθος.
Αυτή η μηχανή θα χρησιμοποιηθεί σε μια τσιμεντοβιομηχανία, όπου πέτρες διαφόρων διαμέτρων εισέρχονται από το άνοιγμα (1) και φτάνουν σε μια οθόνη κοσκινίσματος. Ο δονητικόςκινητήρας (2) χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει τις δονήσεις που θα επιτρέψουν το κοσκίνισμα και τη διαχωριστική διαδικασία των πετρών από τα πιο λεπτά στοιχεία. Οι ελατήρια (3) χρησιμεύουν για να απορροφούν τις δονήσεις ώστε να μην μεταφέρονται στο έδαφος ή στο σύνολο όπου βρίσκεται η μηχανή κοσκινίσματος.