...Αυτός ο αισθητήρας χρησιμοποιεί την αρχή του φαινομένου Hall σε συνδυασμό μεέναν ενισχυτή που παράγει ένα σήμα εξόδου.
Είναι πολύ ευέλικτος στη χρήση και μπορεί να ανιχνεύσει κεφαλές βιδών, αυλακώσεις άξονα ή μαγνήτες.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της ταχύτητας προώθησης ενός οχήματος, όταν εγκαθίσταται σε έναν τροχό, ή της ταχύτητας περιστροφής ενός άξονα.
... χρησιμοποιώντας μόνο μία σύνδεση διαδικασίας. Αποτελείται από πολλούς θερμοζεύκτες μικρής διαμέτρου, προστατευμένους από έναν πρωτεύοντα γάντζο. Διατίθενται δύο διαφορετικές διαμορφώσεις, με ή χωρίς ευέλικτο ανώτερο γάντζο (για άξονα κεντραρίσματος).
Μέγιστη διαδικασιακή πίεση (στατική) στους 20 °C: 90 bar (1305 psi)
Μήκος βύθισης κατόπιν αιτήματος: έως 13.000,00 mm (511,81'')...
...Ο αισθητήρας έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται ως ασφαλής αισθητήραςμε μια ασφαλή μονάδα αξιολόγησης ή απευθείας μεέναν ασφαλή ελεγκτή. Σε συνδυασμό, το πλήρες σύστημα είναι ικανό να εκτελεί λειτουργίες ασφαλείας στο ασανσέρ σύμφωνα με το EN 81-20. Το LIMAX44 RED είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Στην μη καθοδηγούμενη έκδοση, η μαγνητική ταινία κολλάει απευθείας στο ράφι καθοδήγησης του...
...Μηχανή χωρίς συντήρηση (χωρίς βούρτσες)
Ο κινητήρας έχει απόδοση 92% για τάσεις μεταξύ 2472 VDC.
Είναι τριφασικός κινητήρας, συνδεδεμένος σε αστέρι, με μόνιμο μαγνήτη, συγχρονισμένος κινητήρας μεάξονα.
Αισθητήρας ταχύτητας ημιτονοειδούς / συνημίτονου SIN/COS.
Αποτελείται από δύο στάτορες μεέναν ρότορα στη μέση.
Είναι κινητήρας 4 πόλων (8 μαγνήτες).
Η αντίσταση μεταξύ των φάσεων περιέλιξης είναι...