... πραγματικό χρόνο παρακολουθήστε τον στόλο σας από κοντά, αντιδράστε γρήγορα σε αλλαγές καταστάσεων, ζητήστε λεπτομερείς αναφορές για το παρελθόν).
Orditach: ψηφιακή αρχειοθέτηση κατά παραγγελία (ανάγνωση και εκτύπωση χωρίς απώλεια χρόνου οδήγησης, προσαρμοσμένη για τον οδηγό σας και εσάς, συμμορφωμένη με τη νομοθεσία, δυνατότητα σύνδεσης με τη γραμματεία σας).
Ordiconsult: Πολύ πέρα από την απλή υποστήριξη (συμβουλές σχετικά με εξωτερική ανάπτυξη, υπολογισμός κόστους παραγωγής, επιχειρησιακοί έλεγχοι).
Η TOPdesk είναι μια διεθνής και καινοτόμος επιχείρηση στον τομέα του λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών και της συμβουλευτικής. Ως ηγέτης της αγοράς προσφέρουμε αποδεδειγμένη ποιότητα και διαμορφώνουμε τις υπηρεσίες του μέλλοντος.
Η TOPdesk βοηθά στη βελτίωση των υπηρεσιών σας. Είτε πρόκειται για το τμήμα IT σας, τη Διαχείριση Εγκαταστάσεων ή το e-HRM. Με το φιλικό προς τον χρήστη λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών, τους έμπειρους συμβούλους και το εξειδικευμένο τμήμα υποστήριξης, έχουμε πάντα μια λύση. Δοκιμάστε μόνοι σας πόσο απλή μπορεί να είναι η συνεργασία.
Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας του Δικηγορικού Συλλόγου των Βρυξελλών είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που αποτελείται από δικηγόρους και έχει ως αποστολή να σχεδιάζει και να παρέχει εκπαιδεύσεις, απευθυνόμενες στους δικηγόρους, στον τομέα της επικοινωνίας με ευρύτερη έννοια. Αυτό περιλαμβάνει από την απλή δημόσια ομιλία (επικοινωνία, αγόρευση) έως τη διαχείριση συγκρούσεων (διαπραγμάτευση...
...Για μια αποδοτική διαχείριση της ακίνητης περιουσίας σας, είναι καλύτερο να σας υποστηρίζει ένας ειδικός. Κάποιος που γνωρίζει τους κανόνες του παιχνιδιού απ' έξω και σας βοηθά από την αρχή μέχρι το τέλος να ξεπεράσετε όλα τα πιθανά εμπόδια. Σας συνοδεύουμε στο φάκελό σας μέχρι τον συμβολαιογράφο, τόσο κατά την αγορά όσο και κατά την πώληση ενός ακινήτου.
Είμαστε αναγνωρισμένοι από το...
... Διαχείρισης Υπηρεσιών ServiceMaint.
1. DIMO Maint MX: Η πρακτική διαδικτυακή CMMS της τελευταίας γενιάς
2. DIMO Maint MM: η απλή CMMS που αναπτύσσεται μαζί με τις ανάγκες σας
♦ Express (π πρώην Micro Maint): ιδανικό για μια πρώτη αυτοματοποίηση των εργασιών συντήρησης σας με προσιτό προϋπολογισμό.
♦ Standard (π πρώην Mini Maint): αυτή η τυπική έκδοση CMMS προσφέρει μια γκάμα προαιρετικών...
... αριθμό των επαφών σας στο ελάχιστο:
- Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοί μας είναι έτοιμοι όταν σας λείπει (προσωρινά) η εμπειρία ή η εργατική δύναμη για να ολοκληρώσετε ένα έργο με επιτυχία.
- Προτιμάτε να αναθέσετε ολόκληρη την εργασία σε έναν ειδικό; Τότε η LACO αναλαμβάνει με χαρά τη συνολική διαχείριση του έργου.
- Η LACO προσφέρει υποστήριξη.
- Και τέλος, υπάρχει το εξαιρετικά ικανό Εκπαιδευτικό Ινστιτούτό μας που προσφέρει ευέλικτες δυνατότητες εκπαίδευσης σε διάφορες εφαρμογές.
...... • Διαχείριση κοινοχρήστων για συνιδιοκτησίες • Διαχείριση ακινήτων • Εκτιμήσεις και περιγραφές ακινήτων • Μεταβίβαση εμπορικών κεφαλαίων • Υποστήριξη αγοράς • Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τα ακίνητά σας • Προσωπικές συμβουλές προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας ... Εγγυόμαστε μια προσωπική προσέγγιση και εξυπηρέτηση. Όχι απρόσωπες συνομιλίες που ολοκληρώνονται βιαστικά, αλλά χρόνος για μια προσωπική συζήτηση στην οποία δίνουμε μεγάλη προσοχή στην ακρόαση. Όταν γνωρίζουμε τις ανησυχίες σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε πολύ καλύτερα.
... μας εκτείνονται σε μεγάλες αποστάσεις. Από την απλή αποθήκευση και μεταφορά των προϊόντων σας (τροφίμων, μη τροφίμων, κατηγορίας 3,…) μέχρι μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών.
Τα πλεονεκτήματά μας; Ευελιξία, προσαρμοσμένες λύσεις από την αρχή μέχρι το τέλος και ακόμη και σύντομες, λογιστικά και οικονομικά συμφέρουσες 24ωρες επιλογές. Οι πιστοποιήσεις HACCP και FAVV σας διασφαλίζουν ότι η αποθήκευσή σας θα εκτελείται και θα διαχειρίζεται με απόλυτη ασφάλεια και σωστά. Αποθήκευση χωρίς ανησυχίες λοιπόν!