Η στρατηγική της εταιρείας Goffette έχει αναπτυχθεί γύρω από τέσσερις τομείς: τα οικοδομικά υλικά, το εργοστάσιο έτοιμου σκυροδέματος, το κατάστημα DIY και την έκθεση. Η επιλογή, η σχέση ποιότητας-τιμής και ο επαγγελματισμός είναι οι κύριες ανησυχίες της εταιρείας Goffette. Μια εταιρεία που στηρίζει την τρέχουσα και μελλοντική της ανάπτυξη στη δύναμη της προηγούμενης εμπειρίας της και σε μια στρατηγική προόδου που έχει μελετηθεί προσεκτικά.
Αξιοποιώντας την μακρά της εμπειρία και στραμμένη αποφασιστικά προς τη σύγχρονη εποχή, η AIR ALGERIE επιδιώκει να είναι μια σύγχρονη και αποτελεσματική αεροπορική εταιρεία, απολαμβάνοντας μια ισχυρή ανταγωνιστική θέση και δίνοντας στη στρατηγική ανάπτυξης της Εταιρείας, μια πρωταρχική θέση στην ικανοποίηση των πελατών.
Η Ad-Signum είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η επιθυμία της εταιρείας είναι να σας συνοδεύσει σε όλες τις πτυχές που επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να λάμψει στο Διαδίκτυο.
Οι υπηρεσίες υποστήριξής μας είναι εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες στους στόχους σας.
Είμαστε στη διάθεσή σας για:
• Να σας βοηθήσουμε να καθορίσετε μια στρατηγική ψηφιακής παρουσίας που να είναι...
... αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μας μπορούν να εμπιστεύονται τυφλά σε μια σταθερή ποιότητα. Μια εξαιρετική εξυπηρέτηση, η ευελιξία των υπαλλήλων μας και μια καλή σχέση ποιότητας-τιμής αποτελούν τη βάση της επιτυχίας της εταιρείας.
Η Authentic είναι οργανωτής και παραγωγός οπτικής επικοινωνίας που εξυπηρετεί επαγγελματική πελατεία εδώ και πάνω από 25 χρόνια. Οι «ταλαντούχοι» της παραγωγικής μας ομάδας συνεργάζονται μαζί σας για να βρουν τη στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στους στόχους της εταιρείας σας για το προϊόν σας. Ο εκτυπωτής μας λήψης παράγει την υψηλότερη ποιότητα σε ψηφιακό φωτογραφικό χαρτί. Το εργαστήριο...
... τους για την εξασφάλιση της αριστείας των υπηρεσιών που παρέχουν. Αυτές καλύπτουν μια πολύ ευρεία γκάμα προσφορών: έλεγχος, συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες κινδύνου, νομικές και φορολογικές υπηρεσίες, λογιστική και χρηματοοικονομική συμβουλευτική, σύμφωνα με τη διεπιστημονική στρατηγική της Deloitte και ακολουθώντας μια ηθική προσέγγιση.
Η CAPARBEL SA ιδρύθηκε στις 12-01-2007 και είναι πλέον ένας από τους κορυφαίους διανομείς στο Βέλγιο. Η CAPARBEL SA, ως εταιρεία holding εντός του Ομίλου Carrefour, κατέχει το 3,3% της εταιρείας Carrefour Belgium SA, 1.424.000 μετοχές της εταιρείας Carrefour Trading Asia Ltd, 5.633.000 μετοχές της South Med Investments Limited και 4.22.166.788 μετοχές της Carrefour Finance SA. Χρησιμοποιούμε μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική διείσδυσης στην αγορά για τη νέα εταιρεία μέσω των καταναλωτών μας.