... ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΣ: MOV)
- Τριφασικοί κινητήρες με κλουβί από χυτοσίδηρο.
- Βαθμός προστασίας IP23
- Μόνωση Κλάσης F
- Θέρμανση Κλάσης B
- Ενσωματωμένα κλιπ στο περίβλημα
- Στηρίγματα σε 230/400V - 400/690V
- Λειτουργία σε 50/60hz
- Ψύξη IC01
- Άλλες ειδικές τάσεις ή μόνωση κλάσης H κατόπιν αιτήματος.
- Αποθηκευμένες ταχύτητες: 3000 σ.α.λ. ή 1500 σ.α.λ. ή 1000 σ.α.λ.
- Απόδοση IE3/IE4 (αύριο IE5).
- Σχήμα B3-B5-V1-B35-V15
- Οι τυπικοί κινητήρες είναι εξοπλισμένοι με αισθητήρες PTC για όλους τους κινητήρες.
... στην αγορά:
- προστατευτικά και φθοράς πατάκια σε όλο το βάθος του κάδου
- λεπίδα επίθεσης, δομή και βραχίονες μίξης από hardox
- προστατευτική προεξοχή των στηριγμάτων σε όλο το ύψος του κάδου
- υδραυλική πόρτα προστατευμένη από σκελετούς
- τρία μακρόστενα στηρίγματα για να υποστηρίξουν τις ράβδους που απαιτούνται για τη στερέωση των συνδέσεων και έτσι να αποφεύγεται η σχίση του κάδου στο κέντρο...
...
Εσωτερικός κώνος σταθερού και κινητού άξονα: μωρς νούμερο 1
Σπείρωμα του σταθερού άξονα: 1’’ x 8 RH
Βάρος: 20 kg
Αυτή η ξυλουργική μηχανή με απόσταση 330 mm είναι εξοπλισμένη με ρυθμιστή ταχύτητας. Η ικανότητα στροφής είναι 200 mm διάμετρο. Ο πάγκος από χυτοσίδηρο προσφέρει αντοχή, ακαμψία και μεγάλη σταθερότητα. Είναι εφοδιασμένος με άκρη με γάντζο και αντίκτυπο με λεκάνη, 2 στηρίγματα εργαλείων...
... εγκάρσια χρήση στο επίπεδο της κορυφής της σιδηροδρομικής γραμμής, η γραμμή μετακινείται λίγο στο πλάι ενώ λυγίζει ελαφρώς. Αυτή η υπερβολική απόσταση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει τις κινηματικές συνθήκες του φυσικά καμπύλου άξονα και επιστρέφει πιο ενεργητικά στο κέντρο της γραμμής σε ευθεία γραμμή. Αυτά τα αποτελέσματα είναι επίσης πολύ ευνοϊκά για τη μείωση της φθοράς των τροχών και των...