... αξιοπιστίας.
Αξιοπιστία και ευελιξία
οι κλειδιά της επιτυχίας
Σας συμβουλεύουμε και σας συνοδεύουμε καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας υποδοχής και/ή πρόσληψης του προσωπικού μας. Έτσι, σας προσφέρουμε διοικητική βοήθεια στη διαχείριση των επιδομάτων και των επιχορηγήσεων ή ακόμη και στην προσαρμογή του χώρου εργασίας για να υποδεχθείτε ένα άτομο με αναπηρία.
Η AMDZ CONSULTING, με έδρα το Βέλγιο, είναι μια εταιρεία διοικητικής υποστήριξης για επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες και ιδιώτες. Από τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μέχρι την ανάπτυξη των ικανοτήτων σας, είμαστε στη διάθεσή σας και σας προσφέρουμε εξατομικευμένη εργασία για να καλύψουμε τις πιο συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Η εμπειρία μας και η εις βάθος γνώση του τομέα θα σας επιτρέψουν να επ...
... εγγραφές σας στην κοινωνική ασφάλιση για αυτοαπασχολούμενους και στο κοινωνικό γραφείο αν προσλάβετε άμεσα προσωπικό.
Εκτός από αυτά τα υποχρεωτικά βήματα, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε μια εικονική ή φυσική διεύθυνση εντός του επιχειρηματικού μας κέντρου, προκειμένου να φιλοξενήσουμε την επιχείρησή σας. Αν το επιθυμείτε, θα αναλάβουμε για εσάς τις βασικές διοικητικές εργασίες που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης: τηλεφωνική υποδοχή, διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, υποδοχή επισκεπτών, κ.λπ...
...Αυτοαντιγραφικά
Δημιουργούμε και/ή εκτυπώνουμε όλα τα επιχειρηματικά σας έγγραφα για τη διοικητική και εμπορική διαχείριση
υπολογιστικά πακέτα
τιμολόγιο
δελτίο αποστολής
παραγγελία
πακέτα
κ.λπ.
Επιτεύγματα...
... άκρη σε άκρη.
Δίνουμε στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσφέρουν έξυπνη κινητικότητα στους υπαλλήλους τους:
› Κεντρική πρόσβαση σε όλες τις σχετικές λύσεις κινητικότητας
› Μια ενιαία τιμολόγηση, μειώνοντας τη διοικητική επιβάρυνση, συμπεριλαμβανομένης της ανάκτησης ΦΠΑ
› Διαχείριση πολιτικών σε επίπεδο υπαλλήλων
› Δομημένες αναφορές και πλήρη δεδομένα σχετικά με την κινητικότητα. (π.χ. αναφορά CO2)...
... σχεδίαση, τις ενεργειακές μελέτες και την πλήρη διοικητικήδιαχείριση του φακέλου σας, ώστε να απολαμβάνετε στο μέγιστο όλες τις επιδοτήσεις και τις ενισχύσεις στο πλαίσιο της πράσινης ενέργειας και της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.
... κατασκευασμένες παλέτες κατά παραγγελία. Η Arifal παρέχει επίσης μεταχειρισμένες παλέτες εξαιρετικής ποιότητας. Αυτές οι παλέτες υποβάλλονται σε αυστηρή διαλογή και επισκευάζονται επαγγελματικά σύμφωνα με αυστηρές προδιαγραφές. Η Arifal είναι αναγνωρισμένος κατασκευαστής EPAL. Για διάφορες εταιρείες, αναλαμβάνουμε τη συνολική διαχείριση του συστήματος παλετών με όλη την απαραίτητη διοικητική υποστήριξη. Έτσι, ο πελάτης δεν χρειάζεται να ανησυχεί και μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει στη διάθεσή του τη σωστή ποσότητα και άριστη ποιότητα των παλετών του.
... οργάνωση των εκδηλώσεών σας από την αρχή μέχρι το τέλος: συνέδρια, συνεντεύξεις τύπου, εκθέσεις, σεμινάρια, κίνητρα,… Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με τη διοικητική σας εργασία: καταγραφή εγγραφών, προετοιμασία καρτών, λίστες, ενοικίαση χώρου, εξοπλισμού, διάφορων υπηρεσιών, καταχώρηση, διαχείριση, γραμματεία,… Για όλες τις αθλητικές ή πολιτιστικές σας εκδηλώσεις, ημέρες ανοιχτών θυρών, εκλογές, τηλεοπτικές εκπομπές, εκθέσεις, συνέδρια, VIP βραδιές, πρωτοκολλικές υπηρεσίες,…...
Η Tentoo κάνει την εργασία ως freelancer ευχάριστη και απλή.
Χιλιάδες freelancers και καλλιτέχνες εμπιστεύονται την Tentoo για την διοικητικήδιαχείριση και την εγγυημένη πληρωμή των βραχυχρόνιων έργων τους. Όλα γίνονται online: είναι εύκολο και γρήγορο!
... υποστήριξη - Συμβουλευτική σε οικονομικά και διαχείριση - Πλαίσια συμβάσεων. Στο Βέλγιο, η εταιρεία απασχολεί μια ομάδα 25 ατόμων που περιλαμβάνει γεωπόνους, μηχανικούς, οικονομολόγους και ειδικούς στη λογιστική και τη διαχείριση. Αυτή η ομάδα είναι οργανωμένη σε επιχειρησιακά τμήματα που συντονίζουν και επιβλέπουν τις μελέτες και την υλοποίηση των έργων. Αυτά τα τμήματα υποστηρίζονται από μια υπηρεσία Υποστήριξης Προμηθειών upstream και από μια Διοικητική υπηρεσία downstream. Τον Μάιο του 2012, η AGRER άλλαξε μετόχους. Η εταιρεία ανήκει πλέον στον Όμιλο Typsa.
Η Fiduciaire Colleye προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών σε ελεύθερους επαγγελματίες, ΜΜΕ, εταιρείες και ΜΚΟ. Οι κύριοι τομείς δραστηριότητάς μας είναι: η λογιστική και η διαχείριση, η φορολογία και ο ΦΠΑ, η συμβουλευτική προς ΜΜΕ, εταιρείες και ΜΚΟ (δημιουργία επιχείρησης, γενική διάγνωση, χρηματοοικονομική συμβουλευτική), η διοικητική και λογιστική υποστήριξη στον χώρο. Δεδομένου ότι η αποστολή μας...
Η BINAIRE είναι μια εταιρεία που αναπτύσσει λογισμικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Τα λογισμικά μας ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας. Η διαχείριση της επιχείρησής σας θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στη δομή σας και θα μπορείτε να επικεντρωθείτε στη βασική σας δραστηριότητα. Η BINAIRE έχει επίσης αναπτύξει το λογισμικό λογιστικής LUCA. Απλή και αποτελεσματική λογιστική. Η διοικητική σας...
Το Ghent Port Side είναι ένα κλειστό και ασφαλές Επιχειρηματικό Πάρκο, που αποτελείται από: 21 αποθήκες: 20 x 1800m² και 1 x 2700m², 21 γραφεία: 21 x 320m², και ένα επιχειρηματικό κέντρο με εστιατόριο, μπρασερί και αίθουσες συνεδριάσεων. Το επιχειρηματικό πάρκο βρίσκεται κοντά στο λιμάνι της Γάνδης και σε σημαντικούς οδικούς άξονες: E17, E40, R4. Διαθέτει διοικητική, λογιστική και λειτουργική υποστήριξη: διαχείριση αγαθών, διαχείριση αποθεμάτων, τελωνεία, ...
... πώληση και η ενοικίαση ψυκτικών οχημάτων μπορούν επίσης να συνοδεύονται από συμπληρωματικές υπηρεσίες: συντήρηση οχημάτων, συντήρηση και επισκευές ψυκτικών μονάδων, προμήθεια αξεσουάρ, διαχείριση ελαστικών, ασφάλειες, φόροι και διάφοροι κανονισμοί, διοικητική παρακολούθηση, 24/24 βοήθεια… Η ICE Concept προσφέρει επίσης την ενοικίαση οδικών τρακτέρ και ημιρυμουλκών με ή χωρίς χώρο για ρολά.
... έγγραφα που προκύπτουν, είτε πρόκειται για έγγραφα που παράγονται από την ενσωματωμένη ομάδα είτε για έγγραφα που συντάσσονται από τρίτους, όπως τα σχέδια που καταρτίζουν οι εργολάβοι. Πάντα συνοδεύονται, τόσο στην αρχιτεκτονική όσο και στις ειδικές τεχνικές, από έναν υπεύθυνο που είναι υπεύθυνος για τη διοικητική και τεχνική διαχείριση του φακέλου.
Τα γραφεία μας είναι πολύ καλά εξοπλισμένα από άποψη πληροφορικής, τόσο σε υλικό όσο και σε λογισμικό γραφείου, σχεδίασης και υπολογισμών.
... διαχείριση της λογιστικής σας - Φορολογικές και ΦΠΑ συμβουλές καθώς και την υπεράσπισή σας ενώπιον των διοικητικών αρχών - Βοήθεια στη διοικητικήδιαχείριση - Συμβουλές οργάνωσης - Αποστολές εμπειρογνωμοσύνης και εκτίμησης επιχείρησης - Να είστε ενημερωμένοι για τις υποχρεώσεις σε θέματα φορολογίας, λογιστικής και εταιρικού δικαίου καθώς και για τις τρέχουσες εξελίξεις τους.
Η λογιστική γίνεται ευχαρίστηση! Με το λογισμικό επιχειρήσεων UNIT4 Venice, διαχειρίζεστε τη λογιστική, την τιμολόγηση και τη διαχείριση πελατών σας με ένα χαμόγελο! Οι χρήσιμες λειτουργίες του Venice εξασφαλίζουν διοικητική απλοποίηση, ώστε να παρακολουθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά τη λογιστική, την τιμολόγηση, τα αποθέματα και τις επαφές σας. Η καθημερινή καταχώριση είναι αυτοματοποιημένη...
...τον έλεγχο των λογαριασμών, τις φορολογικές συμβουλές. Ως μέλος της ομοσπονδίας αγροτικής ανάπτυξης της Βαλλονίας (FWA), η Fiduciaire de la Cense αναλαμβάνει τη διοικητική και λογιστική διαχείριση της αγροτικής σας εκμετάλλευσης: διοικητικές διαδικασίες, δηλώσεις λυμάτων, δηλώσεις PAC.
Η Triadens είναι ένα γραφείο ειδικών για δημόσιες συμβάσεις ή στη διαχείριση προσφορών. Οι ειδικοί μας σας βοηθούν να ανοίξετε δρόμο μέσα από τη διοικητική και λογιστική ζούγκλα των δημόσιων συμβάσεων, των συμβολαίων και των διαπραγματεύσεων. Μια πολύπλοκη ύλη, με σημαντική οικονομική επίδραση, που απαιτεί μια διαφανή και στοχευμένη προσέγγιση. Αφήστε την Triadens να σας απαλλάξει από τις...
... μπορούν να σας προταθούν ανάλογα με τις ειδικές σας ανάγκες (μακροχρόνια ενοικίαση, πώληση και επαναγορά, swap lease, διοικητικήδιαχείριση, διαχείριση πάρκου, brokerage).
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε αίτηση πληροφοριών.
Για τη RENTYS, η βιώσιμη δράση προς όφελος των πελατών της σημαίνει επίσης δράση υπέρ του περιβάλλοντος. Η RENTYS επιλέγει να δεσμευτεί για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
...Δεδομένου ότι η γραμματεία και η διοικητικήδιαχείριση δεν είναι δραστηριότητες που συνιστούν το επάγγελμά σας, σας προσφέρω την τεχνογνωσία μου για να σας διασφαλίσω μια αποτελεσματική υποστήριξη σε κάθε στιγμή. Αποδεσμεύστε τις εργασίες και τις τηλεφωνικές κλήσεις που αποδιοργανώνουν το πρόγραμμα σας. Κερδίζετε χρόνο χάρη σε μια γρήγορη, ασφαλή και ευέλικτη υπηρεσία. Και έτσι κερδίζετε χρήματα. Τιμολόγηση κατά παραγγελία.
Ψάχνετε για έναν επαγγελματία διαχειριστή; Τότε είστε στη σωστή διεύθυνση! Η Υπηρεσία Διαχείρισης αναλαμβάνει τη διοικητική, οικονομική και τεχνική διαχείριση. Εκ μέρους των συνιδιοκτητών, η Υπηρεσία Διαχείρισης είναι υπεύθυνη για την καθημερινή διαχείριση και τη λειτουργία των κοινών χώρων. Η Υπηρεσία Διαχείρισης είναι το σημείο επαφής για τη διαχείριση της συνιδιοκτησίας σας και εγγυάται μια...