... ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙ.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΤΗΣΙΩΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ.
ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΕΞΟΔΑ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
Η ΣΧΕΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ / ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΚΡΑΣΙΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ.
ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΤΙΜΗ 235.000 €
ΑΠΟΘΕΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000 € ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΣΑΣ: η εμπειρία μας μας επιτρέπει να δηλώσουμε ότι η τύχη παίζει περιθωριακό ρόλο και ότι οι αρχές σχεδίασης είναι καθοριστικές για την επίτευξη των στόχων σας. Είτε πρόκειται για έναν ιστότοπο απόκτησης εμπορικών επαφών είτε για ένα πολύπλοκο ηλεκτρονικό κατάστημα, θα αναπτύξουμε μαζί ένα αποδοτικό και κερδοφόρο εργαλείο. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: το...
...Ειδικοί στον Ψηφιακό Τομέα.
Ο ρόλος μας είναι να σας συμβουλεύουμε και να σας υποστηρίζουμε στις ψηφιακές σας ανάγκες:
Ανάπτυξη εφαρμογών, Ιστοσελίδα, Βαθμολογία, SEO, SEA, SMO, Κοινωνικά δίκτυα, Βίντεο και νέες τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα, ολογράμματα,...)
Σας υποστηρίζουμε για να μετατρέψετε τα σχέδιά σας σε επιτυχίες!
ΨΗΦΙΑΚΟΣ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ψηφιακή...
...1° ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ: Η άμεση αλληλογραφία παραμένει ένα πολύ ισχυρό κανάλι επικοινωνίας. Απευθυνθείτε στους πελάτες άμεσα και προσωπικά με βάση μια βάση διευθύνσεων. 2° ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ: Η εκπλήρωση κάνει τη διαφορά. Είναι ο τελευταίος κρίκος στη διαδικασία άμεσης αλληλογραφίας και απαιτεί μια ευέλικτη, γρήγορη και ποιοτική προσέγγιση. 3° ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Εστιάστε το περιεχόμενο του μηνύματός σας στο μέγιστο στον ατομικό πελάτη και απευθυνθείτε σε αυτό το άτομο μέσω του καναλιού της επιλογής του.
ΠΛΗΡΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ E-COMMERCE, ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Η πλειονότητα των μεσαζόντων - καταστημάτων, χονδρεμπόρων και διανομέων - θα εξαφανιστεί με την πάροδο του χρόνου. Μέσω του διαδικτύου, οι παραγωγοί είναι σε θέση να προσεγγίσουν απευθείας τον τελικό πελάτη και οι πελάτες - B2B και B2C - αγοράζουν ολοένα και πιο συχνά απευθείας από τον παραγωγό. Ενώ στην αρχή αυτού του αιώνα το...