... διάφορους τομείς, εξασφαλίζοντας την ταχύτερη και πιο οικονομική ποιότητα. Οι εγκαταστάσεις μας και το γραφείο συμβουλευτικής που βρίσκονται στην Τουρκία προχωρούν με μια αξιόπιστη ομάδα, ακολουθώντας μια συνεχώς αυξανόμενη πορεία τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Στο εσωτερικό, παρέχουμε υπηρεσίες που σχετίζονται με κρατικές επιδοτήσεις, διαχείρισηεγγράφων, αναπτυξιακά έργα πρακτόρων...
Argus-Αρχείο με τον τρόπο σας
Η Argus είναι ο ιδανικός σας συνεργάτης για την αρχειοθέτηση εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων εντός ενός νομικού πλαισίου. Προσφέρουμε επίσης λογισμικό για την παρακολούθηση και διαχείριση ροών εγγράφων.
Χάρη στην εκτενή μας εμπειρία, γνωρίζουμε ακριβώς τι χρειάζεστε για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις ροές εγγράφων στην οργάνωσή σας.
Η ομάδα Gesas είναι ειδική στη διαχείριση εμπιστευτικών εγγράφων και στην επακόλουθη καταστροφή τους, τηρώντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας σύμφωνα με την ισχύουσα ευρωπαϊκή κανονιστική DIN 66399.
... περιλαμβάνει επίσης βοήθεια στην ίδρυση τραπεζικού λογαριασμού, στη μετάφραση αλληλογραφίας, στην παραλαβή επιστροφών προϊόντων ή καταγγελιών, καθώς και στη διαχείριση της εισερχόμενης αλληλογραφίας στη διεύθυνση της εταιρείας, εκπροσωπώντας την εταιρεία σας ενώπιον των αρχών και διεκπεραιώνοντας όλες τις απαραίτητες διαδικασίες.
... διαχείριση ακινήτων για επιχειρήσεις, γι' αυτό μεταξύ των υπηρεσιών μας περιλαμβάνουμε εξειδικευμένη συμβουλευτική για αυτούς τους τύπους συναλλαγών, διαπραγμάτευση με τους ενδιαφερόμενους, σύνταξη συμβολαίων, διεκπεραίωση εγγράφων, αλλαγές κυριότητας αδειών ή εγγραφή αδειών λειτουργίας (έργα δραστηριότητας), εκτίμηση ακινήτων κ.λπ. Για όλους αυτούς τους λόγους και χάρη στην εκτενή εμπειρία μας, είμαστε...
... αποθήκευσης αρχείων μας χρησιμοποιούνται και εμπιστεύονται από πολλούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των NHS, Τοπικών Αρχών και πολλών Εμπιστευμάτων Στέγασης και Δικηγόρων.
Επεξεργαζόμαστε χιλιάδες εισερχόμενα οικονομικά έγγραφα και αξιώσεις για οργανισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το προσωπικό μας με έγκριση ασφαλείας ταξινομεί και ελέγχει την αλληλογραφία, σαρώσει και ανεβάζει δεδομένα σε μια ασφαλή, φιλοξενούμενη στο σύννεφο διαχείρισηεγγράφων.
- Υπηρεσίες ακινήτων όπως η ενοικίαση κατοικιών για μόνιμη και προσωρινή διαμονή καθώς και η πώληση ακινήτων.
- Ασφάλειες.
- Διαχείριση και διεκπεραίωση εγγράφων.
- Ολοκληρωμένη συμβουλευτική σε επιχειρήσεις και ιδιώτες.
- Διαχείριση κοινοτήτων.
- Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
- Υποστήριξη σε επιχειρηματίες.
... εξοπλισμού γραφείου που σας επιτρέπει τη διαχείριση των εμπιστευτικών εγγράφων σας και άλλων (καταστροφείς εγγράφων, υλικά κοπής, μετρητές επιταγών γευμάτων ...)
- Χρηματοκιβώτια: προσφέρουμε μια πολύ εξελιγμένη γκάμα χρηματοκιβωτίων για να ασφαλίσετε τα αγαθά σας με απόλυτη ηρεμία.
- Συναγερμός: προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα συστημάτων συναγερμού και ανιχνευτών καπνού για να ασφαλίσετε τους χώρους σας...
Το Venue® της RR Donnelley είναι ο εικονικός χώρος δεδομένων της επιλογής σας για τη διαχείριση κρίσιμων πληροφοριών. Είτε πρόκειται για τον έλεγχο Due Diligence στο πλαίσιο μιας συγχώνευσης, την εξεύρεση κεφαλαίων ή τη δημιουργία ενός αρχείου εγγράφων - το Venue, ο εικονικός μας χώρος δεδομένων, είναι ο ιδανικός χώρος εργασίας για την απλοποίηση των συναλλαγών σας.
...
- Συμβουλευτική και εξωδικαστική υποστήριξη.
- Συμβουλευτική και υποστήριξη σε διοικητικές διαδικασίες.
- Υποστήριξη και εκπροσώπηση ενώπιον των Περιφερειακών Διοικητικών Δικαστηρίων (Τ.Α.Ρ.).
- Σύνταξη εγγράφων για συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς; υποστήριξη σε διαγωνισμούς.
- Υποστήριξη στη διαχείριση της περιοχής (πολεοδομικό δίκαιο, περιβαλλοντικό δίκαιο κ.λπ.), της ακίνητης περιουσίας και των δημόσιων...
... εξαρτημάτων, χονδρικές πωλήσεις, Marketing και μελέτη αγοράς. Συνεχής παρακολούθηση των εμπορευμάτων που προορίζονται για εισαγωγή και εξαγωγή, στενή συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες και προμηθευτές. Διαχείριση παραγγελιών και συμβολαίων που ανατίθενται στη διαπραγμάτευση, εργασία με BL, CMR, AWB και άλλους τύπους εγγράφων που σχετίζονται με τη δραστηριότητα εισαγωγής και εξαγωγής.
... διαχείριση της αλλαγής: όλες οι υπηρεσίες μας λαμβάνουν υπόψη τον ανθρώπινο παράγοντα και τα ζητήματα που μπορεί να προκύψουν σε αυτό το πλαίσιο αλλαγής. Πώς λειτουργεί; Δομούμε τις υπηρεσίες μας γύρω από μια ολοκληρωμένη και πολύ αποδοτική διαχείρισηεγγράφων (GED), με έναν απαράμιλλο κινητήρα αναζητήσεων πλήρους κειμένου σε περισσότερες από 700 μορφές αρχείων, που επιτρέπει την εύρεση ενός εγγράφου μέσα...
Το επιχειρηματικό μας κέντρο προσφέρει υπηρεσία ενοικίασης γραφείων στη βάρκα μας για μεταβλητή διάρκεια, από μερικές ώρες έως αρκετά χρόνια. Είμαστε επίσης το εικονικό γραφείο πολλών τεχνιτών, επιχειρηματιών ή εταιρειών, οι οποίοι, χωρίς δικό τους γραφείο, επιλέγουν μια εμπορική διεύθυνση. Παρέχουμε υπηρεσίες γραμματείας όπως η διαχείριση κλήσεων, η σύνταξη προσφορών και η αρχειοθέτηση εγγράφων...
Είμαστε μια διαδικτυακή συμβουλευτική για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις. Ειδικοί στη λογιστική, τη φορολογία, τη διαχείρισηεγγράφων και τους ανθρώπινους πόρους. Με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον νομικό και χρηματοοικονομικό τομέα.
... επίσημων βιβλίων και καταχώριση.
. Υποβολή Ετήσιων Λογαριασμών.
. Μεταβαίνουμε στην επιχείρησή σας ή την κατοικία σας για να παραλάβουμε και να παραδώσουμε την απαραίτητη τεκμηρίωση.
Εργασιακή Συμβουλευτική
. Διαχείριση κάθε είδους εγγράφων που σχετίζονται με τον εργασιακό τομέα.
. Δημιουργία μισθοδοσιών και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
. Είμαστε εξουσιοδοτημένοι να εκδίδουμε πιστοποιητικά από την Ταμειακή Υπηρεσία και να αποστέλλουμε ηλεκτρονικά μια ευρεία λίστα εγγράφων και διαδικασιών.
Δημιουργούμε προϋπολογισμούς προσαρμοσμένους σε κάθε πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του.
Εκπαίδευση online για τη διαχείριση περιεχομένων και ψηφιακών εγγράφων, τους κανονισμούς, την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την πιστοποιημένη ψηφιοποίηση.
Μάθημα online Ειδικός στη διαχείριση ψηφιακών εγγράφων - Πανεπιστημιακό Πτυχίο
Μάθημα online Ειδικός στη διαχείριση ψηφιακών εικόνων - Πανεπιστημιακό Πτυχίο
Μάθημα online Κανονισμοί και Νομοθεσία για τη διαχείρισηεγγράφων
Μάθημα online...
BDMI : Ο συνεργάτης σας για τη διαχείριση και την ασφάλιση των μέσων πληρωμής και των εγγράφων σας
Η BDMI είναι μια ΜΜΕ που προσφέρει στους πελάτες και τους μεταπωλητές της 5 κύρια προϊόντα :
• Το λογισμικό μας για ασφαλή εκτύπωση
• Τα ασφαλή έγγραφα
• Οι μηχανές επεξεργασίας αλληλογραφίας και χαρτιού
• Ο εξοπλισμός ασφάλισης πληρωμών
• Οι υπηρεσίες μας προς τους χρήστες...
...Πρόσφατα, η Reprografica μετακόμισε στα σύγχρονα και λειτουργικά γραφεία της στη Γκαλαράτε, στην καρδιά της δραστηριότητάς της, γεωκεντρικά σε σχέση με τους πελάτες της. Χάρη στην τεχνολογία και τις καινοτόμες λύσεις που προτείνονται στους πελάτες, το πληροφορικό κέντρο της Γκαλαράτε επιτρέπει τον απομακρυσμένο έλεγχο όλων των συσκευών που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες και τη διαχείριση του "Remote Back Up", που επιτρέπει να ελέγχεται αν...
...Ασφαλιστικές Εταιρείες, Leasing, Εκδοτικούς Οίκους, Φορείς τιμολόγησης και Τηλεπικοινωνιακές Εταιρείες, με απόκτηση δεδομένων μέσω τηλεματικής. Ασχολούμαστε με τη διαχείρισηεγγράφων, την κανονικοποίηση βάσεων δεδομένων, τη σύνθεση εγγράφων και διατάξεων, την αναφορά και την καταχώρηση δεδομένων. Φροντίζουμε για την πλαστικοποίηση και την παράδοση προωθητικού και θεσμικού υλικού.
...Το Dataprius αντιπροσωπεύει μια λύση για πολλές επιχειρήσεις διαφόρων τομέων. Παρέχει δραστική μείωση του κόστους στην πρόσβαση στην πληροφορία και την προστασία της. Μια μεγάλη βελτίωση στον έλεγχο και τη διαχείριση των εγγράφων. Η δυνατότητα ομαδικής εργασίας, η τηλεργασία και η κεντρικοποίηση της πληροφορίας μεταξύ διαφόρων γραφείων ή γεωγραφικών τοποθεσιών. Οι κύριες χαρακτηριστικές που διαφοροποιούν το Dataprius από τα υπόλοιπα είναι: • Επιτρέπει εργασία στο Cloud και όχι μόνο αποθήκευση. • Ευκολία χρήσης. • Έλεγχος και ασφάλεια.
... σας συνοδεύουν βήμα προς βήμα σε κάθε πτυχή της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων σας. Μεταξύ αυτών των δυνατοτήτων, περιλαμβάνονται: - Η διαχείριση μισθοδοσίας - Η διαχείριση αδειών και απουσιών - Η παρακολούθηση του χρόνου εργασίας - Η διαχείρισηεγγράφων με 100% νόμιμη ηλεκτρονική υπογραφή - Και πολλά άλλα! Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για να μάθετε περισσότερα για τη λύση μας!
Το ολοκληρωμένο λογισμικό επιχειρήσεων Firmao.net περιλαμβάνει: CRM, ενσωματωμένο VOIP, διαχείριση καθηκόντων και έργων, καθώς και μια σειρά υψηλής ποιότητας εγγράφων, συμπεριλαμβανομένων Προτάσεων και Τιμολογίων. Η Firmao παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών υπηρεσιών σχεδιασμένο για τη διαχείριση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Η λύση περιλαμβάνει Διαχείριση Έργων, Σχεδιασμό Προσωπικού...
... διόρθωση αυτών των εγγράφων, την επιβολή, τη δημιουργία παραγγελιών και πολλά άλλα. Ένα μεγάλο μέρος αυτών των εργασιών μπορεί να αυτοματοποιηθεί πλήρως. Ο χρόνος που εξοικονομείτε σας δίνει όλη την ελευθερία να επικεντρωθείτε στην κύρια επιχείρησή σας και να διασφαλίσετε την ποιότητά της. Ερχόμαστε χωρίς υποχρέωση να σας επισκεφτούμε για να δούμε την τρέχουσα κατάσταση και να σας συμβουλέψουμε για...
Η ηλεκτρονική διαχείρισηεγγράφων σας επιτρέπει την πλήρη διαχείριση των φακέλων της επιχείρησής σας ή ενός από τους τομείς της. Εγκατάσταση και συντήρηση του υπολογιστικού σας εξοπλισμού. Τηλεσυντήρηση μέσω διαδικτύου και τηλεφωνική υποστήριξη. Προστατεύουμε τους πόρους της επιχείρησής σας: Κεντρική προστασία των σταθμών εργασίας, antivirus για μεμονωμένους υπολογιστές και δίκτυα. Φέρνουμε την εμπειρία μας στην προτεινόμενη επιλογή κατάλληλων προϊόντων (σταθεροί υπολογιστές, φορητοί υπολογιστές...), τηλεφωνία (κινητή, IP, σταθερή...). Λογισμικά. Αναλώσιμα υπολογιστών.
Αναπτύσσουμε, εγκαθιστούμε και υποστηρίζουμε το λογισμικό ERP inWork. Η διαχείρισηεγγράφων inDoc, σε συνδυασμό με το ERP inWork, καθιστά αυτό το λογισμικό μοναδικό στην αγορά. Οι λύσεις λογισμικού PRIORI είναι σχεδιασμένες για να προσαρμόζονται στις ανάγκες των εκλογικών διαδικασιών. Τρία πρακτικά, ευέλικτα, αποτελεσματικά και εξελισσόμενα λογισμικά που σίγουρα σας βοηθούν στις καθημερινές σας εργασίες.
... να δουν. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να λαμβάνουν ενημερωμένες και σωστές αποφάσεις και να οδηγούν σε περισσότερα έσοδα και να καλλιεργούν την ανάπτυξη της επιχείρησης. Ορισμένες από τις συμπεριλαμβανόμενες λειτουργίες είναι:
- ΔιαχείρισηΕγγράφων
- Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων
- Διαχείριση Πόρων
- Διαχείριση Έργων
- Διαχείριση Καθηκόντων
- Διαχείριση Χρόνου
- Έξυπνα Φύλλα Χρόνου
- Διαθεσιμότητα Υπαλλήλων (Διαχείριση Άδειας και Χρόνου Απουσίας)
- Ειδοποιήσεις
- Νομικές Αναφορές
- Τιμολόγηση...