Είμαστε αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη επιχείρηση επισκευής κινητήρων για κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Αυστρία. Μέσω του τμήματος μας για τεχνολογία ντίζελ, συμπεριλαμβανομένου του COMMON-RAIL, έχουμε αποκτήσει πολύ εμπειρία σχετικά με ζημιές στα συστήματα ψεκασμού, τους αιτίες τους, την αποκατάσταση ζημιών και βλαβών, καθώς και προληπτικά μέτρα. Αυτή η τεκμηρίωση δεν πρέπει να θεωρείται διαφήμιση, αλλά ως κραυγή για τους χειριστές εγκαταστάσεων ανύψωσης και για τους χειριστές ζωτικής σημασίας εφεδρικών συστημάτων ρεύματος, συμπεριλαμβανομένων των αρμόδιων αρχών. Λόγω των καιρικών καπρίτσιων με τα οποία αντιμετωπίζουμε κάθε χρόνο, η παροχή ρεύματος μπορεί να καταρρεύσει ανά πάσα στιγμή. Τότε τουλάχιστον οι εφεδρικές μονάδες θα πρέπει να λειτουργούν! Αν επιτρέπεται να κάνω μια κριτική, αυτή απευθύνεται στους κατασκευαστές εγκαταστάσεων και στις αρμόδιες, συμβατικά δεσμευμένες εταιρείες υπηρεσιών, καθώς ούτε γραπτώς ούτε προφορικώς γίνεται αναφορά στην γήρανση των λειτουργικών μέσων, ειδικά στα καύσιμα. "Το ψυκτικό νερό" πρέπει να ανανεώνεται κάθε 3 – 5 χρόνια – αυτό αναφέρεται στο εγχειρίδιο λειτουργίας. Με βάση τις εμπειρίες και τις ελέγχους των τελευταίων ετών, τολμώ να πω ότι σε περίπτωση ανάγκης το 30 τοις εκατό των εφεδρικών μονάδων παρουσιάζουν λειτουργικές βλάβες από την πλευρά του κινητήρα. Όλο και πιο συχνά γίνονται γνωστά περιστατικά εκκίνησης και λειτουργικών βλαβών σε εφεδρικές μονάδες κίνησης από τελεφερίκ και εφεδρικές μονάδες ρεύματος!! Ο κύριος λόγος για αυτές τις λειτουργικές βλάβες είναι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις το παλαιωμένο καύσιμο. Έχουμε διαπιστώσει με τους αντίστοιχους χειριστές των εγκαταστάσεων από γνωστά χιονοδρομικά κέντρα ότι τα λειτουργικά μέσα είχαν αποθηκευτεί για έως και 20 χρόνια στις δεξαμενές (δεξαμενές ημέρας) και μόνο η κανονική κατανάλωση μέσω δοκιμαστικών λειτουργιών ή σύντομων χρήσεων αναπληρώθηκε. Το ντίζελ θα πρέπει να αντλείται και να ανανεώνεται κάθε 5 χρόνια, ενώ τα καύσιμα με βιολογικά συστατικά τουλάχιστον κάθε 3 χρόνια. Ένα καύσιμο που έχει αποθηκευτεί για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα σχηματίζει μια κολλώδη ουσία, η οποία γίνεται ορατή μέσω του κίτρινου-πορτοκαλί χρώματος του καυσίμου, καταθέσεων στις δεξαμενές και στα εξαρτήματα σύνδεσης (βίδες κλπ.) προς τη μονάδα ψεκασμού, καθώς και στον φίλτρο καυσίμου. Από τη μυρωδιά του καυσίμου μπορεί κανείς να καταλάβει αν το καύσιμο έχει αποθηκευτεί για πολύ καιρό. Το καύσιμο μυρίζει παρόμοια με χρώμα (βαφή).
Με τέσσερα καλά εξοπλισμένα βαν εργαστηρίου και πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, είμαστε σε θέση να πραγματοποιούμε επισκευές γρήγορα και αποτελεσματ...
Είτε πρόκειται για αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανήματα κατασκευών, μικρότερους κινητήρες πλοίων ή μεγάλους κινητήρες - μπορούμε να επισκευάσουμε επαγγελμα...
Εικόνες εταιρείας
Τοποθεσία και επικοινωνία
HELMUT HOFFMANN GMBH DIESELTECHNIK UND MOTORENINSTANDSETZUNG
Betriebspark Ehrenfeld 1, AT-4694 Ohlsdorf
Στελέχη
Ρεσεψιόν:
N/A
HELMUT HOFFMANN GMBH DIESELTECHNIK UND MOTORENINSTANDSETZUNG
Η εφαρμογή europages είναι εδώ!
Χρησιμοποιήστε τη νέα αναζήτηση προμηθευτών ή δημιουργήστε τα ερωτήματά σας εύκολα με τη νέα εφαρμογή europages για αγοραστές.