Η εταιρεία Wilhelm Hesse είναι ένας κατασκευαστής ελατηρίων στη νοτιοανατολική Σαξονία, κοντά στα σύνορα με την Πολωνία και την Τσεχία.
Είμαστε περήφανοι για μια παράδοση που ξεπερνά τα 130 χρόνια. Ο επιχειρηματίας Friedrich Wilhelm Hesse ίδρυσε την εταιρεία το 1887. Το 1972, η ιδιωτική επιχείρηση κρατικοποιήθηκε και στις 01.07.1990 επαναϊδιωτικοποιήθηκε από τον δισέγγονο του ιδρυτή, τον κύριο Werner Siche (πέθανε 16.04.2013). Το 2006, κατάφερε να θέσει σε λειτουργία τη νέα παραγωγική μονάδα στην Ebersbach-Neugersdorf. Ήμασταν ήδη πριν το 1990 ένας σημαντικός προμηθευτής της ηλεκτρονικής ελέγχου, της τεχνολογίας οχημάτων, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της κατασκευής κλωστοϋφαντουργικών μηχανών, της κατασκευής σιδηροδρομικών οχημάτων, της κατασκευής εξαρτημάτων και βαλβίδων και πολλών άλλων βιομηχανικών κλάδων.
Από το 1990, εκσυγχρονίζουμε και επεκτείνουμε συνεχώς τις παραγωγικές μας εγκαταστάσεις. Για τη συμβουλευτική, την ανάπτυξη, τον υπολογισμό και την παραγωγή ελατηρίων, οι πελάτες μας έχουν στη διάθεσή τους έμπειρο και ικανό προσωπικό καθώς και ειδικό λογισμικό.
Το αποδοτικό σύστημα διασφάλισης ποιότητας μας εγγυάται σταθερά υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας.
Αυτό το σύστημα έχει καταρτιστεί με βάση την DIN ISO 9002 και εισήχθη το 1994. Η επαναπιστοποίηση σύμφωνα με την DIN EN ISO 9001:2015 ολοκληρώθηκε επιτυχώς το 2016. Μέσω της ενεργής συμμετοχής μας στον σύνδεσμο της Γερμανικής Βιομηχανίας Ελατηρίων, διαθέτουμε όλες τις σημαντικές και τρέχουσες πληροφορίες που αφορούν την κατασκευή και ανάπτυξη ελατηρίων.
Γενικά, οι ελικοειδείς ελατήρια συμπίεσης κατασκευάζονται από κυκλικούς σύρματα ελατηρίου. Οι πρώτες και τελευταίες στροφές συνδέονται με την επόμενη ...
Μπορούν σχεδόν όλοι οι τραβηγμένοι σύρματα να επεξεργαστούν σε κομμάτια σύρματος. Η ποικιλία των σχημάτων αυτών των κομματιών περιορίζεται μόνο από το...
Οι κυλινδρικές ελατήρια επαναφοράς κατασκευάζονται με σπείρες που είναι κοντά η μία στην άλλη. Σε κάθε άκρη ενός ελατηρίου, οι βρόχοι είναι λυγισμένοι...
Οι ασφαλιστικοί δακτύλιοι χρησιμοποιούνται συχνότερα μαζί με βίδες, παξιμάδια, δίσκους, καρφιά, ρουλεμάν και άλλα μαζικά και κανονισμένα μέρη.
Διακρίν...
Οι κυλινδρικές ελατήρια επαναφοράς κατασκευάζονται με κοντινές σπείρες. Σε κάθε άκρο ενός ελατηρίου, οι δακτύλιοι λυγίζονται ή βιδώνονται.
Υπάρχουν π...
Γενικά, οι ελικοειδείς ελατήρια συμπίεσης κατασκευάζονται από σύρματα χάλυβα για κυκλικά ελατήρια. Η πρώτη και η τελευταία σπείρα συνδέονται με την επ...
Γενικά, τα ελικοειδή ελατήρια συμπίεσης κατασκευάζονται από κυκλικούς χάλκινους σύρματα. Οι πρώτοι και τελευταίοι σπειρώματα συνδέονται με τον επόμενο...
Γενικά, οι σπειροειδείς ελατήρια συμπίεσης κατασκευάζονται από κυκλικούς ελατηριωτούς χάλυβες. Οι πρώτοι και τελευταίοι σπείρες συνδέονται μεταξύ τους...
Συχνά, οι ελατήρια των ποδιών ονομάζονται επίσης ελατήρια στρέψης. Αυτό προέρχεται από το γεγονός ότι αυτά τα ελατήρια συχνά υποστηρίζουν περιστροφικέ...
Οι ελατήρια ποδιών ονομάζονται συνήθως ελατήρια στρέψης. Ο λόγος είναι ότι αυτά τα ελατήρια συνήθως αντέχουν σε περιστροφικές κινήσεις και ακόμη και σ...
Οι κυλινδρικοί ελατήρες επιστροφής κατασκευάζονται με σπείρες που είναι κοντά η μία στην άλλη. Σε κάθε άκρο ενός ελατηρίου, οι θηλιές είναι λυγισμένες...
Συχνά, τα ελατήρια ποδιών αναφέρονται επίσης ως ελατήρια στρέψης. Αυτό προέρχεται από το γεγονός ότι αυτά τα ελατήρια συχνά υποστηρίζουν περιστροφικές...
Εκτός από τα κομμένα και λυγισμένα μέρη από μαλακό υλικό όπως φύλλα έλξης και άλλα απλά παραμορφώσιμα υλικά, πολλά μέρη κατασκευάζονται από ελατήρια σ...
Οι σιαγόνες ελατηρίων συχνά αναφέρονται και ως ελατήρια περιστροφής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι συχνά υποστηρίζουν κινήσεις περιστροφής ή και πολλ...
Οι κυλινδρικές ελατήρια επαναφοράς κατασκευάζονται με σπείρες που είναι κοντά η μία στην άλλη. Στις δύο άκρες ενός ελατηρίου, οι βρόχοι είναι λυγισμέν...