Προϊόντα για τύπου (5)

Καπέλο ναυτικού KENT&AVER - Διαθέσιμο σε 3 χρώματα και 3 τύπους μοντέλων

Καπέλο ναυτικού KENT&AVER - Διαθέσιμο σε 3 χρώματα και 3 τύπους μοντέλων

✔Το μπροστινό μέρος του καπέλου είναι επικολλημένο με μια ειδική βάση κόλλας. Παρέχει καλή ακαμψία και ταυτόχρονα αναπνευσιμότητα στο προϊόν. ✔Χρησιμοποιούμε μόνο υλικά υψηλής ποιότητας, όπως ανοξείδωτο χάλυβα. ✔Η ταινία κεφαλής είναι κατασκευασμένη μόνο από φυσικά και υποαλλεργικά υλικά που δεν προκαλούν δυσφορία. Προστατεύει τον κάτοχο και το κύριο ύφασμα από τον ιδρώτα ακόμη και σε υψηλές θερμοκρασίες. (Ιδιόκτητη παραγωγή). ✔Σιδερώνεται με ατμό υπό πίεση, εξασφαλίζοντας καλή εφαρμογή και σχήμα. ✔Ως κύριο ύφασμα, χρησιμοποιούνται υλικά υψηλής ποιότητας, ευχάριστα στην αφή, εξαιρετικά ανθεκτικά σε περιβαλλοντικές επιδράσεις και όμορφα στην όψη.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες τύπου MP112, MP132, MP160, MP225 είναι D

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες τύπου MP112, MP132, MP160, MP225 είναι D

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες τύπου MP112, MP132, MP160, MP225 είναι κινητήρες συνεχούς ρεύματος που χρησιμοποιούνται για την κύρια κίνηση μηχανών κοπής μετάλλων και άλλων παραγωγικών μηχανισμών. Ο κινητήρας MΡ (112, 132, 160, 225) αποτελείται από έναν άξονα, έναν στατήρα με φορτισμένο μαγνητικό αγωγό, προστατευτικά ρουλεμάν, συσκευή εξόδου και μονάδα ανεμιστήρα. Όλοι οι τύποι κινητήρων MΡ διαθέτουν ενσωματωμένο ταχογεννήτρια (άμεσα στον άξονα του κινητήρα), θερμική προστασία, μονάδα αερισμού και συσκευή εξόδου. Υπάρχουν δύο τύποι ταχογεννητριών στους ηλεκτρικούς κινητήρες σειράς MΡ: η ταχογεννήτρια 4P (20V / 1000min-1) και η ταχογεννήτρια T5-10 (10V / 1000min-1) είναι τετραπόλων. Ο στατήρας είναι τοποθετημένος σε μια αλουμινένια θωράκιση που είναι κεντραρισμένη στην πίσω θωράκιση του κινητήρα και βιδωμένη. Έτσι, οι ταχογεννήτριες δεν διαθέτουν το δικό τους σύστημα ρουλεμάν και περιστρέφονται με τον ρότορα του κινητήρα. Η μονάδα κινητήρα MΡ αποτελείται από έναν τριφασικό ασύγχρονο κινητήρα τύπου AT71A2 - 0.370 kW (κινητήρας MΡ112, MΡ132), AT80A2 - 0.750 kW (κινητήρας MΡ160, MΡ225) και μια θήκη τουρμπίνας με σώμα φίλτρου.
Υδραυλικός κύλινδρος - Διπλής δράσης υδραυλικός κύλινδρος

Υδραυλικός κύλινδρος - Διπλής δράσης υδραυλικός κύλινδρος

Χρησιμοποιείται στη γεωργία, την κατασκευή δρόμων, τις δημόσιες υπηρεσίες και άλλες συσκευές. Διπλής δράσης υδραυλικοί κύλινδροι. Μέγιστη πίεση: 200 ... 280 bar Ονομαστική πίεση: 160 ... 250 bar
Ακουστικά KENT&AVER - Bestseller. Διαθέσιμα σε 9 χρώματα και τρεις τύπους μοντέλων ακουστικών.

Ακουστικά KENT&AVER - Bestseller. Διαθέσιμα σε 9 χρώματα και τρεις τύπους μοντέλων ακουστικών.

✔Μπεστ σέλερ στην Ουκρανία. ✔Πλούσια ποικιλία. ✔Χρησιμοποιούμε μόνο υλικά υψηλής ποιότητας, όπως ανοξείδωτο χάλυβα. ✔Σιδερώνεται με ατμό υπό πίεση, εξασφαλίζοντας καλή εφαρμογή και σχήμα. ✔Ως κύριο ύφασμα, χρησιμοποιούνται υλικά υψηλής ποιότητας, ευχάριστα στην αφή, εξαιρετικά ανθεκτικά σε περιβαλλοντικές επιδράσεις και όμορφα στην εμφάνιση.
Ηλεκτρικοί κινητήρες τύπων 2MTA, 3MTA, 4MTA, 4MTB - Ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ρεύματος

Ηλεκτρικοί κινητήρες τύπων 2MTA, 3MTA, 4MTA, 4MTB - Ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ρεύματος

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες υψηλής ροπής τύπων 2MTA, 3MTA, 4MTA, 4MTB, 5MT έχουν σχεδιαστεί για την τροφοδοσία μηχανισμών CNC μηχανημάτων, ρομπότ, μετα-χειριστών και άλλων μηχανισμών. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες της σειράς MT έχουν τις εξής τυπικές ονομασίες: - 2MTA: 2MTA-C, 2MTA-P, 2MTA-K, 2MTA-CP, 2MTA-CK; - 3MTA: 3MTA-C, 3MTA-P, 3MTA-K, 3MTA-CP, 3MTA-CK; - 4MTA: 4MTA-C, 4MTA-P, 4MTA-K, 4MTA-CP, 4MTA-CK; - 4MTB: 4MTB-C, 4MTB-P, 4MTB-K, 4MTB-CP, 4MTB-CK; - 5MT: 5MT-C, 5MT-P, 5MT-K, 5MT-CP, 5MT-CK. Αποκωδικοποίηση των τύπων ονομασιών με παράδειγμα το "4MTA-CPK" όπου: "4" - σύμβολο της ροπής; "M" είναι ο κινητήρας; "T" - σειρά; "A" - τροποποίηση κατά ροπή; "C" - ηλεκτρομαγνητικό φρένο; "P" - ανιχνευτής με πολλαπλασιαστή; "K" - φωτοηλεκτρικός ραστερικός μετατροπέας (παλμικός κωδικοποιητής, κωδικοποιητής). Όλοι οι ηλεκτρικοί κινητήρες τύπων 2MTA, 3MTA, 4MTA, 4MTB, 5MT έχουν βαθμό προστασίας IP-44 και είναι εξοπλισμένοι με τετραπολικό ταχογεννήτρια συνεχούς ρεύματος 4P (20V / 1000min-1).