Αυτό το ρουλεμάν αποτελείται από: ένα κατώτερο μέρος (βάση) από χάλυβα στο οποίο αποκτάται μια κυλινδρική θήκη για να φιλοξενήσει τον ελαστικό δίσκο (ελαστικό ρουλεμάν);
έναν ελαστικό δίσκο που φιλοξενείται μέσα στη βάση;
ένα ανώτερο μέρος (έμβολο) που εισάγεται στη θήκη του κατώτερου μέρους.
Αυτό το ρουλεμάν αποτελείται από: ένα κατώτερο μέρος από χάλυβα στο οποίο αποκτάται μια κυλινδρική θήκη για να φιλοξενήσει την ελαστική δισκοειδή πλάκα;
μια ελαστική δισκοειδής πλάκα που φιλοξενείται μέσα στη βάση;
ένα κυκλικό μεσαίο μέρος από χάλυβα που φιλοξενείται σε μια κυκλική θήκη που αποκτάται στο κατώτερο μέρος. Η άνω επιφάνεια έχει υποστεί επεξεργασία για να φιλοξενήσει τον εσοχή και κοίλο πυρήνα PTFE;
ένα ολισθηρό άνω μέρος, επενδεδυμένο στην κάτω πλευρά με ένα ζευγάρι πλάκες από ανοξείδωτο χάλυβα.
Αυτό το ρουλεμάν αποτελείται από:
ένα κατώτερο τμήμα (βάση) από χάλυβα στο οποίο αποκτάται μια κυλινδρική θήκη για να φιλοξενήσει τον ελαστικό δίσκο;
έναν ελαστικό δίσκο που φιλοξενείται μέσα στη βάση;
ένα κυκλικό μεσαίο τμήμα από χάλυβα που φιλοξενείται σε μια κυκλική θήκη που αποκτάται στο κατώτερο τμήμα. Η άνω επιφάνεια έχει υποστεί επεξεργασία για να φιλοξενήσει τον εσοχή και κενό πυρήνα PTFE, ενώ στη μέση υπάρχει μια ραβδωτή (οδηγός) ειδικά κατασκευασμένη για να απορροφά κάθετες τάσεις και να καθορίζει την κατεύθυνση ολίσθησης.
Δίπλα στον οδηγό, δύο λωρίδες είναι επενδεδυμένες με υλικό κατά της τριβής τύπου CM1, κατάλληλο για να παράγει μικρή τριβή κατά την ολίσθηση κατά μήκος της αυλάκωσης που αποκτάται στο άνω τμήμα και επενδεδυμένο με ανοξείδωτο χάλυβα;
ένα ανώτερο τμήμα ολίσθησης, επενδεδυμένο στην κάτω πλευρά με ένα ζευγάρι ανοξείδωτων πλακών που καλύπτουν επίσης τις πλευρές της μεσαίας αυλάκωσης που απαιτείται για την περίπτωση του οδηγού.