Ο τύπος 150 διαθέτει εξαιρετικά μεγάλη ικανότητα ανύψωσης με πολύ καλή μεταφορική ικανότητα.
Με αυτόν μπορούν να παραληφθούν και να τοποθετηθούν τόσο πολύ μεγάλες όσο και πολύ βαριές γκαράζ από το χαμηλό φορτηγό. Από την άλλη πλευρά, δεν είναι τόσο βαρύ ώστε να μην μπορεί να μεταφέρει γκαράζ μήκους έως 7 μέτρων στο όχημα προς την τοποθεσία αποβίβασης. Κενό βάρος περίπου 18,2 τόνους – 19,5 τόνους; Ικανότητα ανύψωσης 18,0 – 22,0 τόνους. Το όχημα είναι κατάλληλο για τη μεταφορά γκαράζ μήκους 8,0 μέτρων.
Ο τελευταίος μας τύπος 142/6 είναι διαθέσιμος ως κοντό όχημα με μήκος πλαισίου 8,37 μ. (8,54 μ. συμπεριλαμβανομένου του κοτσαδόρου).
Η ακτίνα στροφής του οχήματος είναι μόλις 16,1 μ. Η ακτίνα στροφής είναι έτσι 4,5 μ. μικρότερη από π.χ. ένα συγκρίσιμο πλαίσιο ανατρεπόμενου 8 x 4 με συνολικό μήκος μόλις 8,0 μ! Έτσι, το όχημα διαθέτει μια ευελιξία που δεν είχε θεωρηθεί δυνατή μέχρι τώρα και η κατανομή φορτίου στο τυπικό τριπλό άξονα είναι βέλτιστη. Το κενό βάρος με τον πλήρη φορτίο για το γκαράζ 6 μ. είναι μόλις 17,31 τόνους.
Ο τύπος 142/7 είναι το μοναδικό όχημα μεταφοράς που μπορεί να μεταφέρει γκαράζ 7 μέτρων χωρίς υπερφόρτωση στο δρόμο.
Η τυπική βάρος είναι σχεδιασμένη για την τυπική διάταξη, ένα γκαράζ 7 μέτρων με πλάτος 3,0 μέτρων, μέγιστο ύψος 2,65 μέτρων και βάρος 17 τόνων. Ο τύπος 142/7 είναι τοποθετημένος έτσι ώστε να εντάσσεται στο συχνά ζητούμενο μήκος οχήματος των 9 μέτρων για αυτά τα οχήματα. Το μήκος του πλαισίου είναι συνήθως 8,90 μέτρα, ενώ το μήκος μέχρι την υποδοχή ρυμούλκησης είναι περίπου 9,07 μέτρα. Το μέχρι τώρα υποχρεωτικά υψηλό βάρος των οχημάτων αυτών, που ξεπερνά τους 20 τόνους, έχει μειωθεί κατά 2,5 έως 3 τόνους με την ανασχεδίαση.