Η ταμπέλα τύπου ως ταυτότητα των συσκευών σας – ανθεκτική και υψηλής ποιότητας.
Οι ταμπέλες σας, είτε βρίσκονται στην πρόσοψη του προϊόντος σας, είτε ως μέρος της λειτουργίας ή ως σήμανση, θα πρέπει να είναι ανθεκτικές, μακράς διάρκειας και υψηλής ποιότητας.
Διαθέτουμε μια εκτενή γκάμα εργαλείων. Με αυτά τα εργαλεία, μπορούμε να τρυπήσουμε εξωτερικές περιγράμματα και εσωτερικές διατρήσεις. Η σήμανση σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας, καθώς και οι συνεχείς αριθμήσεις και οι QR κωδικοί μπορούν να υλοποιηθούν μέσω λέιζερ.
Κατασκευάζουμε από πρωτότυπα μέχρι σειρές, ακόμη και σε μικρές παρτίδες. Έτσι προσφέρουμε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία και οικονομία.
Το σταθερό πλοίο θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα καταταχθεί από το μαγνητικό πεδίο απομαγνητισμού σε ένα κλουβί.
Σύστημα απομαγνητισμού ναυτικών πλοίων και επακόλουθη μαγνητική έρευνα σε εξοπλισμό απομαγνητισμού και έρευνας που είναι εγκατεστημένος σε πλαίσιο τύπου κλουβιού, με την ειδική δυνατότητα ότι το πλοίο είναι σταθερό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επεξεργασίας, παρόμοια με τον μαγνητικό προσομοιωτή της Γερμανικής Ναυτικής Δύναμης.
Η επεξεργασία και η μαγνητική μέτρηση των ναυτικών σκαφών σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη χρονικά και οικονομία χώρου οδηγούν σε μια σειρά που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ODMR και του HDMR, όπου όλες οι οντότητες του συστήματος είναι εγκατεστημένες σε ένα πλαίσιο γύρω από το σκάφος που υποβάλλεται σε καταμέτρηση και επεξεργασία.
Η παραπάνω σκίτσο δείχνει το ODMR που συνδυάζει το σύστημα προσομοίωσης και απομαγνητισμού ενσωματωμένο σε ένα κτίριο τύπου κλουβιού, το οποίο μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιοδήποτε λιμάνι ή ναυτική περιοχή.
Οι τιμές μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το μήκος του καλωδίου, την διαθέσιμη τροφοδοσία και το απαιτούμενο μαγνητικό πεδίο.
Διάφορα συστήματα καλωδίων με και χωρίς μόνιμη στερέωση
διάφορες αντοχές, π.χ. λεπτές για οπτικές ίνες
Πλάτος και μήκος κατά επιθυμία
Με και χωρίς εκτύπωση.
Αυτός ο τύπος μηχανής είναι διαθέσιμος σε πολλές κλίμακες δύναμης. Λεπτομερείς πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο φυλλάδιο.
Εκδόσεις: 50 / 100 / 150 / 250 kN
Ονομαστικές δυνάμεις: 50 – 250 kN *
Διαδρομές ταλάντωσης: 4 – 8 mm *
Εύρος συχνότητας: 40 – 270 Hz *
Βάρος περίπου: 3000 kg *
Σύνδεση: 230 V 16 A ή 400 V 16 A *
Πλαίσιο / Πλάτος τραπεζιού 120 εκ • Ύψος τραπεζιού 70 εκ • Ύψος οδήγησης περίπου 170 εκ • zGg 1000 κιλά φρένο (δυνατότητες αύξησης βάρους)
Τύπος 300 LVA – μεταβλητή οροφή zGg 950-1300 κιλά, πλάτος τραπεζιού 120 εκ • Ύψος οδήγησης περίπου 175 εκ
Μήκος από την ανυψωμένη οροφή από 4.0 έως 7.0 μέτρα.
Γρήγορη αλλαγή κεφαλής από χάλυβα, τύπος "Multifix", διαθέσιμη επίσης ως σετ με κεφαλή και 3 κρατήρες χάλυβα, μεγέθη, Aa - A - E - B - C - D1 - D2
διαθέσιμη επίσης ως σετ με κεφαλή και 3 κρατήρες χάλυβα
Μεγέθη:
Aa - A - E - B - C - D1 - D2
Αριθμός άρθρου: 316
Βάρος: 0.34-27 kg
Περίπου βάρος: 0.34-27 kg
Σύστημα απομαγνητισμού ναυτικών πλοίων και επακόλουθης μαγνητική έρευνα σε εξοπλισμό απομαγνητισμού και έρευνας που είναι εγκατεστημένος σε προβλήτα, με την ειδική δυνατότητα ότι το πλοίο παραμένει ακίνητο κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας θεραπείας.
Θεραπεία και μαγνητική μέτρηση πλοίων του Ναυτικού σε συνδυασμό με χαμηλό κόστος και οικονομία χώρου οδηγούν σε μια γκάμα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του ODMR και του CDMR, όπου όλες οι οντότητες του συστήματος είναι εγκατεστημένες κατακόρυφα σε μια χαμηλού επιπέδου μαγνητική προβλήτα ή προβλήτα.
Η STL έχει αναπτύξει αυτή την ιδέα δημιουργώντας την περιοχή Half-Space Deperming Range (HDMR), παρέχοντας διαδικασίες απομαγνητισμού και μέτρησης που είναι οικονομικές και χρονολογικά αποδοτικές για τα πλοία του Ναυτικού με βέλτιστο λόγο οφέλους-κόστους.
Το παραπάνω σκίτσο δείχνει την HDMR που συνδυάζει το σύστημα προσομοίωσης και το σύστημα πηνίου απομαγνητισμού ενσωματωμένο σε μια υπάρχουσα προβλήτα.