Συνεργασία με τον σχεδιαστή
Οι χαρακτηριστικές ιδιότητες των αγκυρώσεων Bossong καθορίζονται με βάση τις συγκεκριμένες παραμέτρους κάθε έργου, καθώς και τις διαστάσεις της τρύπας στην οποία πρέπει να ενσωματωθούν, οι οποίες εξαρτώνται από τον τύπο του υλικού που αποτελεί το υπόστρωμα.
Η αλλαγή πληροφοριών που σχετίζονται με τη γνώση της κατάστασης συντήρησης του κτιρίου και των στόχων των παρεμβάσεων που παρέχονται, σχέδια και εικόνες, το μοτίβο ρωγμών και παραμορφώσεων, καθώς και ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων, είναι πολύ σημαντικά για να καθορίσουν τον τύπο του αγκυρίου που ταιριάζει καλύτερα στην εφαρμογή και επίσης για να αξιολογήσουν την παρέμβαση από οικονομική άποψη.
Δοκιμές στον τόπο
Η ανάγκη να δοθεί στους σχεδιαστές η δυνατότητα αξιολόγησης της συμπεριφοράς των εγχυμένων αγκυρίων σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή και σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον έχει οδηγήσει την Bossong να εξοπλίσει τους τεχνικούς της με κινητή εξοπλισμό που επιτρέπει την εκτέλεση δοκιμών επί τόπου.
- 4 ώρες/ημέρα ομαδικά μαθήματα από τις 9:00 έως τις 13:00 και 1 ώρα/ημέρα ατομικά μαθήματα;
- 2 απογευματινές συναντήσεις την εβδομάδα αφιερωμένες στον πολιτισμό, την τέχνη, την ιστορία, τη μουσική και τη λογοτεχνία (κινηματογράφος, θέατρο, συναυλίες, ακρόαση τραγουδιών ή ιταλικής λογοτεχνίας, επισκέψεις σε μουσεία, μνημεία ή ιστορικά κέντρα κ.λπ.);
- 1 ημερήσια ιστορικο-φυσιολατρική εκδρομή στην πρώτη εβδομάδα παρακολούθησης (το Σαββατοκύριακο);
- 1 μισής ημέρας ιστορικο-φυσιολατρική εκδρομή στην πρώτη εβδομάδα παρακολούθησης;
- 1 μισής ημέρας ιστορικο-φυσιολατρική εκδρομή στη δεύτερη εβδομάδα παρακολούθησης.
Η ένωση Logogenia ιδρύθηκε το 2021 με σκοπό την προστασία και προώθηση της εφαρμογής της ομότιτλης μεθόδου που αναπτύχθηκε και μελετήθηκε από τη γλωσσολόγο Bruna Radelli. Η Logogenia μελετά τις διαδικασίες απόκτησης γλώσσας σε κωφά παιδιά και ενθαρρύνει την απόκτηση μορφολογίας και σύνταξης μέσω της γραπτής γλώσσας. Εκτός από την εκπαίδευση νέων επαγγελματιών, η ένωση διεξάγει μελέτες και δημοσιεύσεις, προωθώντας τη μέθοδο και προστατεύοντας τους λογογονιστές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Με στόχο να καταστήσει την ανακάλυψη και κατανόηση της μεθόδου όσο το δυνατόν πιο απλή και προσβάσιμη, η Logogenia, ταυτοχρόνως με την ίδρυση της ένωσης, απευθύνθηκε στην HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό του λογότυπού της και της ιστοσελίδας της. Το αρχικό λογότυπο βελτιώθηκε διατηρώντας όλη την πρωτοτυπία του. Η παρέμβαση βελτίωσε την αναγνωσιμότητα, την αναγνωρισιμότητα και επεξεργάστηκε μικρές λεπτομέρειες για να καταστήσει το λογότυπο κατάλληλο για διάφορα μέσα.
Παναρέα – Στρόμπολι
Αναχωρώντας από τη Μαρίνα Κόρτα, ακολουθούμε την ακτή του Όρους Ρόσα κατευθυνόμενοι προς την Παναρέα. Φτάνοντας, σταματάμε στην όμορφη παραλία Κάλα Τζούνκο για ένα χαλαρωτικό μπάνιο και συνεχίζουμε περνώντας από την παραλία Ζιμάρι και το Κάπο Μιλατζέζε, θαυμάζοντας το προϊστορικό χωριό. Συνεχίζουμε επισκεπτόμενοι τη σπηλιά των ερωτευμένων μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι για να γευματίσουμε και να περιπλανηθούμε στα κομψά σοκάκια του χωριού. Ξεκινώντας ξανά, κάνουμε μια πανοραμική βόλτα γύρω από τα νησάκια και συνεχίζουμε προς το Στρόμπολι. Μετά την παράκτια διαδρομή από το χωριό Γκίνόστρα, προχωράμε μέχρι το λιμάνι για να σταματήσουμε στο νησί και να δείπνο.
Κατά τη διάρκεια του ηλιοβασιλέματος, αναχωρούμε για να δούμε το Στρόμπολιτσο, ένα γιγαντιαίο βράχο σε σχήμα μεσαιωνικού κάστρου, και συνεχίζουμε για να σταματήσουμε κάτω από τη Σιάρα του Φωτιά για να παρακολουθήσουμε, με ένα ποτήρι Μαλαισίας και παραδοσιακά μπισκότα που προσφέρει ο καπετάνιος, το εντυπωσιακό θέαμα της έκρηξης αυτού του υπέροχου ηφαιστείου.
- 4 ώρες μαθήματος γλώσσας στην τάξη την ημέρα;
- 2 πολιτιστικές δραστηριότητες το απόγευμα την εβδομάδα με την ομάδα;
- 1 φυσιολατρική και ιστορική εκδρομή την εβδομάδα με την ομάδα;
- 3 απογεύματα αφιερωμένα σε ειδικές δραστηριότητες με τον εξειδικευμένο δάσκαλο την εβδομάδα – 2 ώρες καλλιτεχνικού εργαστηρίου
Αυτή η περιοχή της Τοσκάνης διατηρεί, μέσα στις οικολογικές της γωνιές, μια εξαιρετική σύνθεση τέχνης και αρχαιολογίας της Ιταλίας; ένας ευτυχής συνδυασμός για την εμβάθυνση της γλωσσικής ικανότητας και της γνώσης της τέχνης.