Προϊόντα για m22520 2 01 (7)

HSL 01 SP

HSL 01 SP

Η χρήση ελέγχων σερβο-υδραυλικών μπορεί να επεκτείνει σημαντικά το εύρος εφαρμογών για τους περιστροφικούς κινητήρες. Μεγαλύτερα φορτία μπορούν να περιστραφούν σε συντομότερο χρόνο από ό,τι είναι δυνατό με καθαρά υδραυλικά συστήματα, όπου η διαδρομή απόσβεσης είναι σταθερή. Σε συνδυασμό με ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου, η επιτάχυνση και η συμπεριφορά φρεναρίσματος των περιστροφικών κινητήρων μπορούν να προσαρμοστούν ειδικά στις απαιτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και γρήγορες και πολύ ακριβείς κινήσεις με μεγάλες μάζες μπορούν να ελεγχθούν με ασφάλεια. Προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Η εξειδικευμένη ομάδα μας θα χαρεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:1,19 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:238 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδώματος:P
91-011324-04

91-011324-04

Λάμες για μηχανές ραψίματος Pfaff - διαθέσιμες σε διάφορα μεγέθη
91-169395x9,0

91-169395x9,0

Λάμες κατάλληλες για μηχανές ραψίματος Pfaff
Μηχανή ραψίματος με κρυφό ράμμα για εξαιρετικά παχύ υλικό Μοντέλο 261

Μηχανή ραψίματος με κρυφό ράμμα για εξαιρετικά παχύ υλικό Μοντέλο 261

Μηχανή ραψίματος με τυφλό ράμμα και ρυθμιζόμενο διάστημα, με ελατήριο για τον καταδύτη. Για εξαιρετικά παχύ υλικό. Ειδικό μοντέλο για την επεξεργασία ιδιαίτερα παχιών και βαρέων υλικών καθώς και ισχυρών εγκάρσιων ραφών, σε γυναικεία, ανδρικά και αθλητικά ρούχα, σε κουρτίνες, παπλώματα, στολές από νεοπρέν και για την προσθήκη ταινιών σε καθίσματα αυτοκινήτων. Με ελατήριο για τον καταδύτη. Επιπλέον, με χαμηλωμένη πλάκα στήριξης του ποδιού πίεσης, δηλαδή με μεγαλύτερο ύψος διέλευσης.
HSB 02 / V SP

HSB 02 / V SP

Οι περιστροφικοί κινητήρες με συνδεδεμένο υδραυλικά απελευθερούμενο ελατήριο πολλαπλών δίσκων φρένο συνιστώνται εάν μια περιστροφική θέση πρέπει να παραμείνει αμετάβλητη μόλις επιτευχθεί – ακόμη και για απεριόριστο χρονικό διάστημα – παρά την επίδραση ενός φορτίου ροπής. Το φρένο χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κρατήσει το φορτίο. Θα πρέπει μόνο να σημειωθεί ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις μετάδοσης στις γραμμές μπορεί να προκαλέσουν χρονικές διαφορές μεταξύ της απενεργοποίησης του περιστροφικού κινητήρα και της εφαρμογής του απελευθερωμένου φρένου που προκαλείται από τη δύναμη του ελατηρίου. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας τον κατάλληλο κινητήρα για όλους τους τομείς εφαρμογής, ο περιστροφικός κινητήρας HSB είναι διαθέσιμος σε συνολικά 5 διαφορετικές εκδόσεις. Έχουμε καταγράψει τα πιο σημαντικά δεδομένα παρακάτω. Μπορείτε να βρείτε όλες τις περαιτέρω λεπτομέρειες στο φύλλο δεδομένων μας. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:2,05 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:410 Ροπή συγκράτησης [Nm]:380 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδιού:P
91-168498-15

91-168498-15

Λάμες κατάλληλες για μηχανές ραψίματος Pfaff
91-171853-15

91-171853-15

Λάμες κατάλληλες για μηχανές ραψίματος Pfaff