Προϊόντα για m22520 2 01 (3)

HSL 01 SP

HSL 01 SP

Η χρήση ελέγχων σερβο-υδραυλικών μπορεί να επεκτείνει σημαντικά το εύρος εφαρμογών για τους περιστροφικούς κινητήρες. Μεγαλύτερα φορτία μπορούν να περιστραφούν σε συντομότερο χρόνο από ό,τι είναι δυνατό με καθαρά υδραυλικά συστήματα, όπου η διαδρομή απόσβεσης είναι σταθερή. Σε συνδυασμό με ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου, η επιτάχυνση και η συμπεριφορά φρεναρίσματος των περιστροφικών κινητήρων μπορούν να προσαρμοστούν ειδικά στις απαιτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και γρήγορες και πολύ ακριβείς κινήσεις με μεγάλες μάζες μπορούν να ελεγχθούν με ασφάλεια. Προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Η εξειδικευμένη ομάδα μας θα χαρεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:1,19 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:238 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδώματος:P
J1939 - Εκπαίδευση

J1939 - Εκπαίδευση

Το πρότυπο SAE J1939 (Δίκτυο Ελέγχου και Επικοινωνιών Βαρέων Οχημάτων) έχει σχεδιαστεί αρχικά από την SAE International για χρήση σε βαρέα οχήματα. Στο μεταξύ, το πρωτόκολλο χρησιμοποιείται ευρέως και σε γεωργικά μηχανήματα, σιδηροδρομικά οχήματα και θαλάσσια σκάφη, καθώς και σε μια ευρεία γκάμα μηχανημάτων που λειτουργούν με ντίζελ. Ομάδα στόχος εκπαίδευσης J1939 Η ομάδα στόχος του εντατικού εργαστηρίου J1939 είναι οι μηχανικοί ανάπτυξης που αναζητούν μια γρήγορη εκκίνηση στη διαχείριση του προφίλ επικοινωνίας ή θα ήθελαν να αποκτήσουν μια εικόνα για τη στοίβα πρωτοκόλλου J1939. Επίσης, απευθυνόμαστε σε λήπτες αποφάσεων και διευθυντές προϊόντων για να τους επιτρέψουμε να αξιολογήσουν την καταλληλότητα της στοίβας πρωτοκόλλου J1939 για τις εφαρμογές τους.
HSB 02 / V SP

HSB 02 / V SP

Οι περιστροφικοί κινητήρες με συνδεδεμένο υδραυλικά απελευθερούμενο ελατήριο πολλαπλών δίσκων φρένο συνιστώνται εάν μια περιστροφική θέση πρέπει να παραμείνει αμετάβλητη μόλις επιτευχθεί – ακόμη και για απεριόριστο χρονικό διάστημα – παρά την επίδραση ενός φορτίου ροπής. Το φρένο χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κρατήσει το φορτίο. Θα πρέπει μόνο να σημειωθεί ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις μετάδοσης στις γραμμές μπορεί να προκαλέσουν χρονικές διαφορές μεταξύ της απενεργοποίησης του περιστροφικού κινητήρα και της εφαρμογής του απελευθερωμένου φρένου που προκαλείται από τη δύναμη του ελατηρίου. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας τον κατάλληλο κινητήρα για όλους τους τομείς εφαρμογής, ο περιστροφικός κινητήρας HSB είναι διαθέσιμος σε συνολικά 5 διαφορετικές εκδόσεις. Έχουμε καταγράψει τα πιο σημαντικά δεδομένα παρακάτω. Μπορείτε να βρείτε όλες τις περαιτέρω λεπτομέρειες στο φύλλο δεδομένων μας. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:2,05 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:410 Ροπή συγκράτησης [Nm]:380 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδιού:P