Πρότυπο Απόδοσης: API SN/ SM / SL
Το SAE 30 API SN/ SM/SL ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ είναι ένα λάδι κινητήρα βαρέως τύπου που προορίζεται κυρίως για χρήση σε κινητήρες βενζίνης επιβατικών αυτοκινήτων όπου συνιστάται ένα μονοβάθμιο λάδι κινητήρα SAE 30 που πληροί τις προδιαγραφές API SN, SM, SL ή SJ. Έχει διαμορφωθεί από υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια και ένα προηγμένο σύστημα προσθέτων που απαιτείται για κινητήρες καύσης, περιέχει μια αποτελεσματική ισορροπία απορρυπαντικών και διασκορπιστικών για να ελαχιστοποιήσει τον σχηματισμό λάσπης και καταθέσεων, να διατηρήσει την αλκαλικότητα και να μειώσει τη φθορά.
EVO
E – Επιπλέον Προστασία για τον Κινητήρα, το Συμπλέκτη & τα Γρανάζια
V – Αξία για τα Χρήματα με 70% Επιπλέον Χιλιόμετρα
O – Εξαιρετική Απόδοση σε όλες τις Καιρικές Συνθήκες
SAE Βαθμός: 30
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 10.6
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 7.2
Το Fullpro HT LSPS 5W-30 είναι ένα υπερυψηλής απόδοσης συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ που βασίζεται σε προηγμένη τεχνολογία πρόσθετων. Η χαμηλή περιεκτικότητα σε θειικά τέφρα, φωσφόρο και θείο (Low SAPS) βελτιώνει την αποδοτικότητα των συστημάτων εκπομπών καυσαερίων, όπως το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF). Η ειδική του φόρμουλα επιτρέπει εύκολη εκκίνηση σε κρύες συνθήκες, καθαριότητα των εμβόλων, χαμηλή κατανάλωση λαδιού και ελαχιστοποίηση των επιπέδων εκπομπών καυσαερίων σε βαρέα εμπορικά οχήματα.
Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 είναι ένα υψηλής αντοχής λάδι κινητήρα για απαιτητικές μοτοσικλέτες 4 χρόνων. Επιτρέπει μια οικονομική λειτουργία των κινητήρων και έχει σχεδιαστεί ειδικά για υγρές και λιπαντικές συμπλέκτες. Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 διακρίνεται για τις εξαιρετικές του ιδιότητες εκκίνησης σε κρύες συνθήκες, καθώς εξασφαλίζει βέλτιστη ασφάλεια λίπανσης κατά τη διάρκεια της φάσης κρύας εκκίνησης.
Προδιαγραφές:
API SL, JASO MA2
Δοκιμασμένο και αποδεδειγμένο σε μονάδες με προδιαγραφές πλήρωσης:
Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha
Έχουμε εισαγάγει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα επιστροφής για δοχεία, προκειμένου να συμμετάσχουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Με το σύστημα επιστροφής Rebottle, στέλνετε ένα σημαντικό μήνυμα για να σταματήσετε την πλημμύρα των απορριμμάτων. Διότι παραλαμβάνουμε τα άδεια πλαστικά δοχεία, τα καθαρίζουμε και τα ξαναγεμίζουμε. Έτσι, τα πλαστικά δοχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές φορές, εξοικονομώντας πόρους και προστατεύοντας το περιβάλλον.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: περίπου 10 ημέρες
ΤΥΠΟΣ: Ορυκτό
ΜΕΓΕΘΟΣ: 1 Λίτρο, 4 Λίτρα, 5 Λίτρα, 20 Λίτρα, 60 Λίτρα, 200 Λίτρα
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Γερμανία
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ: API SL, JASO MA2
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Tüv Nord DIN EN ISO 9001
ΙΞΩΔΙΤΑ: 10W-40
Είναι ένα λιπαντικό κινητήρα υψηλής απόδοσης, ειδικά σχεδιασμένο για μέγιστη παραγωγή ισχύος σύγχρονων κινητήρων 4 χρόνων. Αναπτύχθηκε για να παρέχει ανώτερη έλεγχο συσσώρευσης και προστασία ισχύος υπό τις πιο απαιτητικές συνθήκες λειτουργίας. Χάρη στην εξαιρετική θερμική και οξειδωτική σταθερότητά του, προστατεύει τη δύναμη της μεμβράνης σε υψηλές θερμοκρασίες και μειώνει τις καταθέσεις, ειδικά σε κινητήρες αερόψυκτους.
• Παρέχει σταθερή ισχύ πλήρους απόδοσης μειώνοντας τις απώλειες τριβής με βελτιστοποιημένο έλεγχο τριβής.
• Η αποτελεσματική λίπανση σε χαμηλές περιβαλλοντικές θερμοκρασίες βοηθά στην εύκολη εκκίνηση και παρέχει μοναδική προστασία κατά της φθοράς.
• Η εξαιρετική σταθερότητα ιξώδους μαλακώνει τις δονήσεις του κινητήρα και μειώνει τον θόρυβο.
• Η ειδικά σχεδιασμένη χαρακτηριστική διασπορά καθαριστικού παρέχει αποτελεσματική προστασία κατά της σκουριάς και της διάβρωσης.
Το SAE 10W40 Premium είναι ένα λιπαντικό λάδι με υψηλής ποιότητας συνθετική βάση, κατάλληλο για κινητήρες βενζίνης 4 χρόνων και κινητήρες ντίζελ με τούρμπο.
Συνιστάται η χρήση του σε όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ με άμεση έγχυση καυσίμου.
Το HDDEO 10W-40 PLUS είναι ένα συνθετικό λιπαντικό σχεδιασμένο να παρέχει υψηλό επίπεδο προστασίας για κινητήρες ντίζελ και τουρμπίνες ντίζελ σύγχρονων εμπορικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί προσεκτικά επιλεγμένες μη συμβατικές βάσεις και πρόσθετα προηγμένης τεχνολογίας υψηλής απόδοσης. Αυτό επιτρέπει την επίτευξη πολύ υψηλού επιπέδου προστασίας κατά της φθοράς του κινητήρα, καλή ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες, έλεγχο της πτητικότητας και διατήρηση της ιξώδους σε υψηλές θερμοκρασίες. Συνιστάται για χρήση σε ευρωπαϊκά βιομηχανικά οχήματα εξοπλισμένα με κινητήρες EURO IV και EURO V.
Διατηρεί τις υψηλές επιδόσεις του για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
Υπερβαίνει τις απαιτήσεις: ACEA E6 / E7 / E9, API CI-4 / CF, MB 228.51, MAN M 3477, MTU Type 3.1, Renault VI RLD-3, Volvo VDS-4; DEUTZ DQC-IV-10 LA - SCANIA Low Ash, Mack EO-O Premium Plus
Κινητήρες που τροφοδοτούνται με μεθάνιο: MB 226.9 - MAN M3271-1
HVD
Ορυκτό υδραυλικό λάδι για βιομηχανικά και κινητά συστήματα που υπόκεινται σε μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας και/ή λειτουργούν υπό πολύ υψηλές πιέσεις.
Οφέλη:
Υψηλός δείκτης ιξώδους.
Καλή σταθερότητα σε κοπή.
Πρόσθετο κατά της φθοράς με βάση σταθεροποιημένο ψευδάργυρο.
Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση.
Πολύ υψηλή φιλτραρισιμότητα.
Πολύ χαμηλή θερμοκρασία ροής.
Είναι ένα λάδι μοτοσικλέτας με βάση τη σύνθεση που έχει διαμορφωθεί με ειδικά βασικά λάδια για να πληροί τις απαιτήσεις λίπανσης των κινητήρων 4 χρόνων που ψύχονται με αέρα ή νερό των σκούτερ. Προσφέρει υψηλό βαθμό προστασίας κατά της φθοράς για τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε καταπόνηση και εξαιρετική καθαριότητα στους πιστόνια, τα δαχτυλίδια, τις θαλάμες καύσης και τις μπουζί, προάγοντας έτσι τη μακροχρόνια διάρκεια ζωής του κινητήρα και τη διατήρηση των επιδόσεων.
SkorOil 10w40 SL/CF Ημι-Συνθετικό Λάδι Μηχανής Υψηλής Απόδοσης Premium Series - SKOR OIL PREMIUM SERIES l0W/40 SL/CF ΗΜΙ-ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ έχει διαμορφωθεί με έναν συνδυασμό συνθετικών και υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και προηγμένων προσθέτων, που είναι υψηλής ποιότητας ημι-συνθετικό πολυ-βαθμιδικό λάδι κινητήρα για χρήση σε βενζινοκινητήρες, LPG και ντίζελ κινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων, μικρών εμπορικών οχημάτων, ελαφρών φορτηγών και βαν με ή χωρίς τούρμπο.
Ιδιότητες
• Αποτελεσματικά απορρυπαντικά και διασκορπιστικά πρόσθετα αποτρέπουν τον σχηματισμό καταθέσεων και διατηρούν τον κινητήρα καθαρό.
• Παρέχει οικονομία καυσίμου με εξαιρετική ικανότητα ελέγχου ιξώδους.
• Δημιουργεί επιπλέον προστατευτικό στρώμα κατά της φθοράς, συνδέοντας με την επιφάνεια των κινητήρων με έξυπνα μόρια που περιέχει.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύο καιρό λόγω του ιξώδους του.
Εγκρίσεις και Προδιαγραφές
• API SL/CF VW 501.01 / 505.00 ACEA A3/B3-10 MB Έγκριση 229.1 AVTOVAZ LADA αυτοκίνητα
Το υγρό φρένων DOT 3 είναι ένα εξαιρετικής απόδοσης υδραυλικό υγρό φρένων. Χρησιμοποιείται σε συστήματα φρένων δίσκων, τύμπανων και αντιολισθητικών φρένων, καθώς και σε συστήματα συμπλέκτη. Οι τυπικές ιδιότητες ποικίλλουν ανάλογα με τον προμηθευτή του υγρού. Οι τυπικές ιδιότητες για τα υγρά φρένων περιλαμβάνουν: Πυκνότητα στους 20º C, σημείο βρασμού, υγρό σημείο βρασμού, σημείο ανάφλεξης και ιξώδες στους 40º και 100º C.
Εφαρμογές :
Το υγρό φρένων DOT 3 έχει αναπτυχθεί για χρήση σε εφαρμογές όπου χρησιμοποιούνται συστήματα φρένων δίσκων, τύμπανων και αντιολισθητικών φρένων σε οχήματα που απαιτούν απόδοση επιπέδου DOT 3.
Χρησιμοποιήστε το μόνο σε συμπυκνωμένη μορφή από ένα προηγουμένως κλειστό ή καλά σφραγισμένο δοχείο.
Σφραγίστε το δοχείο αμέσως μετά τη χρήση, καθώς το υγρό απορροφά υγρασία από την ατμόσφαιρα αρκετά γρήγορα; αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά τη διάρκεια ζωής του.
Μην επαναχρησιμοποιείτε το αποστραγγισμένο υγρό φρένων.
Το υγρό φρένων μπορεί να επηρεάσει την βαφή του οχήματος, οπότε αφαιρέστε τις διαρροές χωρίς να τρίβετε.
Το υγρό φρένων θα πρέπει να αποστραγγίζεται από το όχημα κάθε δύο χρόνια ή μετά από 40.000 χλμ.
Η σειρά Fullmono HD είναι ένα υψηλής απόδοσης μονοβάθμιο λάδι κινητήρα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και ειδικά πρόσθετα. Συνιστάται να επιλέξετε τον βαθμό ιξώδους ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες.
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής απόδοσης που προκύπτει από τον συνδυασμό πολύ καλά διυλισμένων υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και σύγχρονων προσθέτων. Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψει τις απαιτήσεις κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων όπως οι GM Dexron III E, Toyota T-IV και Ford Mercon. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτόματες μεταδόσεις, μονάδες διεύθυνσης και υδραυλικά συστήματα.
Ειδικά διαμορφωμένο για τη λίπανση των κιβωτίων ταχυτήτων οχημάτων, γεωργικών και κατασκευαστικών μηχανημάτων, για τα οποία δεν απαιτούνται λιπαντικά με χαρακτηριστικά EP ή αντοχής στη φθορά.
Υπερβαίνει τις απαιτήσεις: API GL-4
Πρότυπο απόδοσης: API CJ4 / CI4 / CH4
SAE 0W30 API CJ4 / CI4 / CH4 ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΝΤΙΖΕΛ είναι ένα συνθετικό λάδι μηχανής ντίζελ που παρατείνει τη ζωή του κινητήρα και αυξάνει την οικονομία καυσίμου στους σύγχρονους κινητήρες ντίζελ. Είναι διαμορφωμένο με την τεχνολογία πρόσθετων API CJ 4 / CI4 / CH4 και είναι κατάλληλο για ελαφρούς και βαρείς κινητήρες ντίζελ.
EVO
E - Πρόσθετη προστασία για τον κινητήρα, το συμπλέκτη και τα γρανάζια
V - Σχέση ποιότητας-τιμής με επιπλέον χιλιόμετρα 70%
O - Εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες
SAE Βαθμός: 0W-30
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 12.2
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 69
Το Υδραυλικό Λάδι ISO 100 είναι λάδι υψηλής ποιότητας, κορυφαίας απόδοσης, που έχει αναπτυχθεί για να καλύψει την ανάγκη για περιβαλλοντικά αποδεκτά υδραυλικά υγρά. Αυτό το προϊόν βασίζεται σε συνθετικούς, εύκολα βιοδιασπώμενους εστέρες. Ένα πακέτο προσθέτων υψηλής απόδοσης, προσεκτικά επιλεγμένο, προσφέρει καλές ιδιότητες κατά της φθοράς και ακραίας πίεσης, καθώς και καλή θερμική σταθερότητα και προστασία από τη διάβρωση. Η εγγενώς ισχυρή αντίσταση στην οξείδωση προλαμβάνει τη δημιουργία κολλώδους ουσίας και τη συσσώρευση σταγόνων σε υψηλές θερμοκρασίες. Λόγω του υψηλού φυσικού δείκτη ιξώδους του βασικού υγρού και του χαμηλού σημείου ροής, η συμπεριφορά ιξώδους σε σχέση με τη θερμοκρασία επιτρέπει ένα πολύ ευρύ εύρος λειτουργίας θερμοκρασίας.
Το Υδραυλικό Λάδι ISO 100 συνιστάται όπου μπορεί να υπάρξει τυχαία απώλεια υγρού στο περιβάλλον ή όπου θα πρέπει να αποφευχθεί η ρύπανση των επιφανειακών υδάτων. Οι τομείς εφαρμογής καλύπτουν τη βιομηχανία, τη δασοκομία και την αβυσσαλέα, και είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για προσαρμόσιμα εξοπλισμένα. Αυτό μπορεί να καλύψει εγκαταστάσεις ανάλυσης αποσύνθεσης, ταμιευτήρες, υδάτινες οδούς, πάρκα, γεωτρήσεις.
SAE Βαθμός: 100
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 99.8
Το υδραυλικό λάδι ISO 46 είναι εξαιρετικής ποιότητας, υδραυλικό λάδι υψηλής απόδοσης που έχει αναπτυχθεί για να ικανοποιήσει την ανάγκη για περιβαλλοντικά αποδεκτά υδραυλικά υγρά. Αυτό το προϊόν βασίζεται σε εύκολα βιοδιασπώμενους συνθετικούς εστέρες. Ένα πακέτο προσεκτικά επιλεγμένων και υψηλής απόδοσης προσθέτων προσφέρει εξαιρετικές ιδιότητες κατά της φθοράς και της ακραίας πίεσης, καθώς και καλή θερμική σταθερότητα και προστασία από τη διάβρωση. Η εγγενώς ισχυρή αντοχή στην οξείδωση προλαμβάνει την κολλώδη κατάσταση και τη συσσώρευση σταγόνων σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Λόγω του υψηλού φυσικού δείκτη ιξώδους του υγρού βάσης και του χαμηλού σημείου ροής, η συμπεριφορά της θερμοκρασίας του ιξώδους επιτρέπει ένα πολύ ευρύ εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας.
Το υδραυλικό λάδι 46 συνιστάται όπου μπορεί να υπάρξει τυχαία απώλεια υγρού στο περιβάλλον ή όπου πρέπει να αποφεύγεται η ρύπανση των επιφανειακών υδάτων. Οι τομείς εφαρμογής
SAE Βαθμός: 46
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 9
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 47
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα πρόσθετων σε συνθετικά και υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερσυμπιεστή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Fullmoto 4T SCT 20W-40 είναι λάδι μοτοσικλέτας για αερόψυκτους ή υδρόψυκτους τετράχρονους κινητήρες. Έχει αναπτυχθεί ειδικά με ποιοτικά βασικά έλαια και προηγμένα τεχνολογικά πρόσθετα.
Η σειρά Fullmono HD είναι ένα υψηλής απόδοσης μονοβάθμιο λάδι κινητήρα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και ειδικά πρόσθετα. Συνιστάται να επιλέξετε τον βαθμό ιξώδους ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες.
Είναι ένα λάδι κινητήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους σύγχρονους και παλιούς κινητήρες ντίζελ καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Είναι κατάλληλο για χρήση σε στόλους που περιλαμβάνουν φορτηγά με υψηλή ισχύ κινητήρα, προκειμένου να μεταφέρουν βαριά φορτία. Ο ειδικός συνδυασμός υψηλής ποιότητας βασικού λαδιού με τεχνολογία πρόσθετων τελευταίας τεχνολογίας παρέχει αποτελεσματική προστασία και λίπανση κατά τη διάρκεια της χρήσης αυτού του λαδιού. Είναι κατάλληλο για χρήση σε κάθε είδους κινητήρα με υπερτροφοδότη.
Πρότυπο απόδοσης: API SN / SM / SL
SAE 10W40 API SN / SM / SL ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ είναι ένα ημισυνθετικό λάδι μηχανής που παρέχει μεγάλη διάρκεια ζωής στον κινητήρα και προστασία από καταθέσεις και φθορά. Το SAE 10W40 είναι ένα προηγμένο λάδι για κινητήρες μοτοσικλετών τεσσάρων χρόνων. Βοηθά στην παροχή εξαιρετικού επιπέδου απόδοσης στις σύγχρονες υψηλών επιδόσεων μοτοσικλέτες. Θα βοηθήσει στη διατήρηση των κινητήρων 4 χρόνων σε συνθήκες προστασίας σε ακραίες καταστάσεις.
EVO
E - Πρόσθετη προστασία για τον κινητήρα, το συμπλέκτη και τα γρανάζια
V - Σχέση ποιότητας-τιμής με επιπλέον χιλιόμετρα 70%
O - Εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες
SAE Βαθμός: 10W40
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13.0
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 83.5
Fullgear HYP EP 75W-80 είναι ένα συνθετικό λάδι μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί για χρήση σε μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων επιβατικών αυτοκινήτων. Η ειδική του φόρμουλα παρέχει προστασία κατά της φθοράς σε ψυχρές συνθήκες λειτουργίας.