Πρότυπο Απόδοσης: API SN/ SM / SL
Το SAE 30 API SN/ SM/SL ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ είναι ένα λάδι κινητήρα βαρέως τύπου που προορίζεται κυρίως για χρήση σε κινητήρες βενζίνης επιβατικών αυτοκινήτων όπου συνιστάται ένα μονοβάθμιο λάδι κινητήρα SAE 30 που πληροί τις προδιαγραφές API SN, SM, SL ή SJ. Έχει διαμορφωθεί από υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια και ένα προηγμένο σύστημα προσθέτων που απαιτείται για κινητήρες καύσης, περιέχει μια αποτελεσματική ισορροπία απορρυπαντικών και διασκορπιστικών για να ελαχιστοποιήσει τον σχηματισμό λάσπης και καταθέσεων, να διατηρήσει την αλκαλικότητα και να μειώσει τη φθορά.
EVO
E – Επιπλέον Προστασία για τον Κινητήρα, το Συμπλέκτη & τα Γρανάζια
V – Αξία για τα Χρήματα με 70% Επιπλέον Χιλιόμετρα
O – Εξαιρετική Απόδοση σε όλες τις Καιρικές Συνθήκες
SAE Βαθμός: 30
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 10.6
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 7.2
Το υγρό φρένων DOT 3 είναι ένα εξαιρετικής απόδοσης υδραυλικό υγρό φρένων. Χρησιμοποιείται σε συστήματα φρένων δίσκων, τύμπανων και αντιολισθητικών φρένων, καθώς και σε συστήματα συμπλέκτη. Οι τυπικές ιδιότητες ποικίλλουν ανάλογα με τον προμηθευτή του υγρού. Οι τυπικές ιδιότητες για τα υγρά φρένων περιλαμβάνουν: Πυκνότητα στους 20º C, σημείο βρασμού, υγρό σημείο βρασμού, σημείο ανάφλεξης και ιξώδες στους 40º και 100º C.
Εφαρμογές :
Το υγρό φρένων DOT 3 έχει αναπτυχθεί για χρήση σε εφαρμογές όπου χρησιμοποιούνται συστήματα φρένων δίσκων, τύμπανων και αντιολισθητικών φρένων σε οχήματα που απαιτούν απόδοση επιπέδου DOT 3.
Χρησιμοποιήστε το μόνο σε συμπυκνωμένη μορφή από ένα προηγουμένως κλειστό ή καλά σφραγισμένο δοχείο.
Σφραγίστε το δοχείο αμέσως μετά τη χρήση, καθώς το υγρό απορροφά υγρασία από την ατμόσφαιρα αρκετά γρήγορα; αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά τη διάρκεια ζωής του.
Μην επαναχρησιμοποιείτε το αποστραγγισμένο υγρό φρένων.
Το υγρό φρένων μπορεί να επηρεάσει την βαφή του οχήματος, οπότε αφαιρέστε τις διαρροές χωρίς να τρίβετε.
Το υγρό φρένων θα πρέπει να αποστραγγίζεται από το όχημα κάθε δύο χρόνια ή μετά από 40.000 χλμ.
Πρότυπο απόδοσης: API CJ4 / CI4 / CH4
SAE 0W30 API CJ4 / CI4 / CH4 ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΝΤΙΖΕΛ είναι ένα συνθετικό λάδι μηχανής ντίζελ που παρατείνει τη ζωή του κινητήρα και αυξάνει την οικονομία καυσίμου στους σύγχρονους κινητήρες ντίζελ. Είναι διαμορφωμένο με την τεχνολογία πρόσθετων API CJ 4 / CI4 / CH4 και είναι κατάλληλο για ελαφρούς και βαρείς κινητήρες ντίζελ.
EVO
E - Πρόσθετη προστασία για τον κινητήρα, το συμπλέκτη και τα γρανάζια
V - Σχέση ποιότητας-τιμής με επιπλέον χιλιόμετρα 70%
O - Εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες
SAE Βαθμός: 0W-30
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 12.2
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 69
Το Υδραυλικό Λάδι ISO 100 είναι λάδι υψηλής ποιότητας, κορυφαίας απόδοσης, που έχει αναπτυχθεί για να καλύψει την ανάγκη για περιβαλλοντικά αποδεκτά υδραυλικά υγρά. Αυτό το προϊόν βασίζεται σε συνθετικούς, εύκολα βιοδιασπώμενους εστέρες. Ένα πακέτο προσθέτων υψηλής απόδοσης, προσεκτικά επιλεγμένο, προσφέρει καλές ιδιότητες κατά της φθοράς και ακραίας πίεσης, καθώς και καλή θερμική σταθερότητα και προστασία από τη διάβρωση. Η εγγενώς ισχυρή αντίσταση στην οξείδωση προλαμβάνει τη δημιουργία κολλώδους ουσίας και τη συσσώρευση σταγόνων σε υψηλές θερμοκρασίες. Λόγω του υψηλού φυσικού δείκτη ιξώδους του βασικού υγρού και του χαμηλού σημείου ροής, η συμπεριφορά ιξώδους σε σχέση με τη θερμοκρασία επιτρέπει ένα πολύ ευρύ εύρος λειτουργίας θερμοκρασίας.
Το Υδραυλικό Λάδι ISO 100 συνιστάται όπου μπορεί να υπάρξει τυχαία απώλεια υγρού στο περιβάλλον ή όπου θα πρέπει να αποφευχθεί η ρύπανση των επιφανειακών υδάτων. Οι τομείς εφαρμογής καλύπτουν τη βιομηχανία, τη δασοκομία και την αβυσσαλέα, και είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για προσαρμόσιμα εξοπλισμένα. Αυτό μπορεί να καλύψει εγκαταστάσεις ανάλυσης αποσύνθεσης, ταμιευτήρες, υδάτινες οδούς, πάρκα, γεωτρήσεις.
SAE Βαθμός: 100
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 99.8
Το υδραυλικό λάδι ISO 46 είναι εξαιρετικής ποιότητας, υδραυλικό λάδι υψηλής απόδοσης που έχει αναπτυχθεί για να ικανοποιήσει την ανάγκη για περιβαλλοντικά αποδεκτά υδραυλικά υγρά. Αυτό το προϊόν βασίζεται σε εύκολα βιοδιασπώμενους συνθετικούς εστέρες. Ένα πακέτο προσεκτικά επιλεγμένων και υψηλής απόδοσης προσθέτων προσφέρει εξαιρετικές ιδιότητες κατά της φθοράς και της ακραίας πίεσης, καθώς και καλή θερμική σταθερότητα και προστασία από τη διάβρωση. Η εγγενώς ισχυρή αντοχή στην οξείδωση προλαμβάνει την κολλώδη κατάσταση και τη συσσώρευση σταγόνων σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Λόγω του υψηλού φυσικού δείκτη ιξώδους του υγρού βάσης και του χαμηλού σημείου ροής, η συμπεριφορά της θερμοκρασίας του ιξώδους επιτρέπει ένα πολύ ευρύ εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας.
Το υδραυλικό λάδι 46 συνιστάται όπου μπορεί να υπάρξει τυχαία απώλεια υγρού στο περιβάλλον ή όπου πρέπει να αποφεύγεται η ρύπανση των επιφανειακών υδάτων. Οι τομείς εφαρμογής
SAE Βαθμός: 46
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 9
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 47
Πρότυπο απόδοσης: API SN / SM / SL
SAE 10W40 API SN / SM / SL ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ είναι ένα ημισυνθετικό λάδι μηχανής που παρέχει μεγάλη διάρκεια ζωής στον κινητήρα και προστασία από καταθέσεις και φθορά. Το SAE 10W40 είναι ένα προηγμένο λάδι για κινητήρες μοτοσικλετών τεσσάρων χρόνων. Βοηθά στην παροχή εξαιρετικού επιπέδου απόδοσης στις σύγχρονες υψηλών επιδόσεων μοτοσικλέτες. Θα βοηθήσει στη διατήρηση των κινητήρων 4 χρόνων σε συνθήκες προστασίας σε ακραίες καταστάσεις.
EVO
E - Πρόσθετη προστασία για τον κινητήρα, το συμπλέκτη και τα γρανάζια
V - Σχέση ποιότητας-τιμής με επιπλέον χιλιόμετρα 70%
O - Εξαιρετική απόδοση σε όλες τις καιρικές συνθήκες
SAE Βαθμός: 10W40
Ιξώδες, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13.0
Ιξώδες, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 83.5