Βοηθώντας τις εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο να δημιουργήσουν ένα κέντρο διανομής εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο την απλοποίηση της διανομής των παραγγελιών προς και από τους πελάτες τους στην ΕΕ.
Η Υπηρεσία:
Προσφέρω από ένα κεντρικό σημείο υπηρεσία επανακατεύθυνσης, επανασυσκευάζοντας τα δέματα που φτάνουν από το Ηνωμένο Βασίλειο και προωθώντας τα με τα σωστά έγγραφα στους πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έτσι ώστε να μην χρειάζεται κάθε εταιρεία να έχει τη δική της αποθήκη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Και αναλαμβάνω την αναφορά ΦΠΑ, τοπικών δασμών και φόρων.
συγκροτημένη νομική υπηρεσία σύμφωνα με τα αιτήματά σας και τις ανάγκες σας. Μια ατομική προσέγγιση σε κάθε ερώτηση. Ανάλυση του αιτήματός σας και παροχή αρκετών επιλογών για την επίλυση του ζητήματός σας (εάν υπάρχει επιλογή για πολλές επιλογές).
Spedition Südkorea, Luftfracht und Containertransporte nach Deutschland - Containertransporte FCL nach Port of Busan, Port of Incheon (Seoul) und Port of Donghae von Hamburg, Bremerhaven, Antwerpen, Rotterdam und anderen europäischen Häfen
Wöchentliche Sammelgutcontainer LCL zwischen Hamburg und Südkorea
Europaweite Container- und Stückguttransporte vom/bis zum Hafen Hamburg
Transporte in Südkorea bis zu den Häfen Busan, Incheon, Donghae
Projekt – und Schwertransporte zwischen Deutschland und Südkorea von Baumaschinen, Beförderungsmittel und Industrieanlagen
Transporte zwischen Südkorea und der Ukraine über Hamburg
Luftfracht von / nach Incheon International Airport in Seoul und Gimhae International Airport in Busan nach/von Frankfurt und anderen europäischen Flughäfen:
Ακριβώς! Από το 1998, ειδικεύεται στη μετάφραση κειμένων της ΕΕ σε μια σαφή και κατανοητή γλώσσα. Η υψηλή ποιότητα των μεταφράσεων επιβεβαιώνεται τακτικά από την ΕΕ.
Δημιουργούμε το δρόμο για την υλοποίηση της ιστοσελίδας σας ηλεκτρονικού εμπορίου
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ, ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ όλα τα οφέλη του Καταχωρισμένου Σήματος σας!
Φανταστείτε ότι πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες υπό το δικό σας Σήμα. Είστε σίγουροι ότι το κατέχετε; Για να το αποδείξετε, πρέπει να το καταχωρίσετε.
Η διαδικασία συνήθως ολοκληρώνεται εντός 6 μηνών.
Η παραγωγή καλλυντικών προϊόντων συνοδεύεται από πολλές αποφάσεις ποιότητας και ευθύνες όσον αφορά την επιλογή πρώτων υλών, τη συμμόρφωση των συνταγών, τις προσδοκίες των πελατών, τις απαιτήσεις των αγορών, τη συλλογή δεδομένων,...
Τι θα γινόταν αν είχατε έναν ρυθμιστικό συνεργάτη που είναι πρόθυμος να σας απαλλάξει από κάποιο από αυτό το βάρος, ώστε να διευκολύνει τη ζωή σας και τη ζωή των καλλυντικών brands που σας προσεγγίζουν;
Με το πρόγραμμα κατασκευαστών μας, σας καλύπτουμε! Μπορούμε:
- Να σας συστήσουμε προμηθευτές πρώτων υλών καλλυντικών που ταιριάζουν στις προδιαγραφές σας.
- Να σας συστήσουμε στους διεθνείς πελάτες μας και να προωθήσουμε τις υπηρεσίες σας σε αυτούς.
- Να ετοιμάσουμε την αναφορά ασφάλειας προϊόντων καλλυντικών, μέρος Α.
Όταν επιλέγετε την Taobé ως ρυθμιστικό συνεργάτη σας και έχετε τη συνταγή καλλυντικών σας προελέγξει για συμμόρφωση, σας ενημερώνουμε αυτόματα όταν μια επερχόμενη ρυθμιστική αλλαγή επηρεάζει ένα από τα συστατικά των καλλυντικών σας.
Η Taobé έχει επίσης αναπτύξει ένα διαδικτυακό εργαλείο για να συλλέγει και να διατηρεί ασφαλή τα εμπιστευτικά σας δεδομένα.
Διενεργούμε λεπτομερείς αξιολογήσεις και ελέγχους αναφορών για να αξιολογήσουμε τους υποψηφίους σας.
Στην Bilingue Recrutement, προσπαθούμε να ανταποκριθούμε όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες σας και γι' αυτό υποβάλλουμε τους επιλεγμένους υποψηφίους σε δοκιμασίες αξιολόγησης (προφορικές και γραπτές) προκειμένου να κρίνουμε τις γλωσσικές τους ικανότητες.
Η αποδοτικότητα είναι κρίσιμη για εμάς, καθώς μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών. Η αποδοτική σχεδίαση διαδρομών, η διαχείριση καυσίμου και η βελτιστοποίηση φορτίου συμβάλλουν στην εξοικονόμηση κόστους και μειώνουν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των μεταφορών.
Charlotte Tilbury Charlotte's Magic Serum Crystal Elixir - Φρέσκο και Eu Clean
Παίρνουμε απευθείας από τους κατασκευαστές και κάποιες άλλες μάρκες, παίρνουμε από άλλους διανομείς.
Οι κλωβοί είναι σχεδιασμένοι ώστε να μην επηρεάζονται από τις κινήσεις του εδάφους. Υπάρχει ένα πόδι κλωβού πάχους 2 mm κάθε 60 cm και ευρείες βάσεις τοποθετημένες κάτω από αυτά τα πόδια. Επιπλέον, το σύστημα του κλωβού είναι σταθεροποιημένο με χάλκινες τράβηγμα κάθε 10 πόδια. Το σύστημα που αποκτά τη μέγιστη αντοχή σε αυτό το σημείο μπορεί να τοποθετηθεί σε 8 επίπεδα χωρίς πλατφόρμα, 12 επίπεδα χωρίς πλατφόρμα.
Καταχώρηση όλων των τομέων, καταχώρηση τομέων - .pt, .com, .net, .com.pt, .eu, τομείς
Καταχώρηση τομέων:
Η Webjj - Δημιουργία ιστοσελίδων, αναλαμβάνει την καταχώρηση τομέων, επικοινωνήστε μαζί μας, εμείς θα ελέγξουμε αν ο τομέας που επιθυμείτε να καταχωρήσετε είναι διαθέσιμος και θα φροντίσουμε για όλη τη γραφειοκρατία που απαιτείται για την καταχώρηση του τομέα σας.
Διαθέτουμε την υπηρεσία καταχώρησης τομέων στο διαδίκτυο, μην ρισκάρετε κατά την καταχώρηση του τομέα σας, αφήστε τον σε καλά χέρια με την υπηρεσία καταχώρησης τομέων της Webjj - Δημιουργία ιστοσελίδων. Καταχώρηση τομέων.
Καταχώρηση όλων των τομέων, καταχώρηση τομέων - .pt, .com, .net, .com.pt, .eu, τομείς
Καταχώρηση τομέων:
Η Webjj - Δημιουργία ιστοσελίδων, αναλαμβάνει την καταχώρηση τομέων, επικοινωνήστε μαζί μας, εμείς θα ελέγξουμε αν ο τομέας που επιθυμείτε να καταχωρήσετε είναι διαθέσιμος και θα φροντίσουμε για όλη τη γραφειοκρατία που απαιτείται για την καταχώρηση του τομέα σας.
Η ORBIS Production αναδείχθηκε η καλύτερη εταιρεία παραγωγής βίντεο στην Ιταλία το 2023, το 2022 και το 2021 από την Clutch.
Δημιουργούμε μοναδικές δημιουργικές έννοιες για διαφημιστικά βίντεο. Η ORBIS Production είναι ένα πλήρους κύκλου παραγωγικό σπίτι με έδρα το Μιλάνο και δραστηριοποιείται σε όλη την Ιταλία και την ΕΕ.
Η δημιουργία διαφημίσεων είναι το πάθος και η υπερηφάνεια μας, καθώς για τη διαφημιστική προβολή έχουμε λάβει τους περισσότερους διεθνείς κινηματογραφικούς βραβείους.
Δουλεύουμε με μάρκες κάθε μεγέθους και πάντα παραδίδουμε ποιοτικά αποτελέσματα.
Η ομάδα μας θα είναι ευτυχής να σας συμβουλεύσει σχετικά με τη δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο για τη μάρκα σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας:
https://orbispro.it/en
info@orbispro.it
Η Efret είναι μια πρωτοπόρος ευρωπαϊκή επιχείρηση μεταφορών, προσφέροντας Υπηρεσίες Μεταφοράς Πλήρους Mega Trailer μεταξύ των περισσότερων χωρών της ΕΕ. Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν διεθνείς επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτοκινητοβιομηχανίες, επιχειρήσεις FMCG και πολλές άλλες.
Πλήρης Μεταφορά Mega Trailer Οδικών Φορτίων
Η προσοχή μας είναι στην αξιοπιστία, την ευελιξία και την ταχεία αντίδραση σε ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες. Η ακριβής επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας. Ποτέ δεν υποθέτουμε ότι 'η απουσία νέων είναι καλές ειδήσεις' και παρακολουθούμε συνεχώς όλες τις κινήσεις των οχημάτων από πόρτα σε πόρτα από ένα ενιαίο πολύγλωσσο κέντρο ελέγχου στην Ευρώπη. Αυτό διασφαλίζει ταχύτητα και απλότητα σε όλες τις εμπορικές, λειτουργικές και διοικητικές διαδικασίες.
Γιατί να επιλέξετε την Efret;
• Ευρωπαϊκό Πολύγλωσσο Κέντρο Ελέγχου
• Πλήρεις Μεταφορές Mega Trailer (2.97 εσωτερικά)
• Πραγματικός Έλεγχος Λειτουργιών Νυχτερινής Βάρδιας
• Πολυτροπικές Επιλογές για την Ιβηρική Χερσόνησο
** Ζητήστε μια προσφορά **
Οι παραγγελίες επεξεργάζονται και αποστέλλονται εντός 24 ωρών από την παραλαβή.
- Εθνική υπηρεσία ταχυμεταφορών A-Class 24 ωρών, συμπεριλαμβανομένου του επιδόματος καυσίμου, σάρωσης αναχώρησης και παράδοσης πακέτου.
- Διεθνείς παραδόσεις ταχυδρομείου εντός 2-3 ημερών, πλήρως συμπεριλαμβανομένων.
- Πληροφορίες παρακολούθησης & εντοπισμού μέσω API ή SFTP ανταλλαγής δεδομένων.
- Παράδοση πακέτων στους πελάτες με SMS ειδοποίηση, πολλαπλές προσπάθειες παράδοσης ή ανακατεύθυνση πακέτου.
Ως επαγγελματικοί εκπρόσωποι εμπορικών σημάτων στο Γραφείο Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Πνευματική Ιδιοκτησία (EUIPO), αναλαμβάνουμε τη διαδικασία καταχώρισης εμπορικού σήματος στο EUIPO για εσάς. Ένα εμπορικό σήμα που έχει καταχωριστεί με αυτόν τον τρόπο ισχύει σε όλες τις χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με προσέγγιση 80% σχεδίαση και 20% εκτέλεση, σας συμβουλεύουμε ήδη από την φάση πριν την υποβολή της αίτησης εμπορικού σήματος σχετικά με το τι θέλετε να επικοινωνεί το εμπορικό σας σήμα στους πελάτες, ποιες υπηρεσίες και προϊόντα εκπροσωπεί. Στη συνέχεια, σε συνεργασία μαζί σας, επιλέγουμε τις κατάλληλες κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών για τις οποίες θα υποβληθεί η αίτηση καταχώρισης εμπορικού σήματος, σας συμβουλεύουμε αν το εμπορικό σας σήμα, όσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση και την εικόνα, πληροί όλα τα απαιτούμενα κριτήρια, αν είναι κατάλληλο για καταχώριση, και διενεργούμε έλεγχο αρχείων για τυχόν παρόμοια εμπορικά σήματα. Στη συνέχεια, σε συνεργασία μαζί σας, ετοιμάζουμε την κατάλληλη τεκμηρίωση, συντάσσουμε την αίτηση εμπορικού σήματος και παρακολουθούμε τη διαδικασία υποβολής της αίτησης εμπορικού σήματος, ενημερώνοντάς σας συνεχώς για όλα.
Η αποθήκευση και η διαχείριση φορτίου είναι ο πιο σημαντικός κρίκος σε οποιοδήποτε σχέδιο μεταφοράς φορτίου. Προσφέρουμε υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης φορτίου, λαμβάνοντας υπόψη τα φυσικά χαρακτηριστικά και τις ειδικές απαιτήσεις για διάφορους τύπους φορτίου, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών θερμοκρασιακών συνθηκών και της ασφαλούς αποθήκευσης για φορτία υψηλής αξίας. Όλες οι αποθήκες που χρησιμοποιούμε είναι στρατηγικά τοποθετημένες και εξοπλισμένες με σύγχρονα συστήματα διαχείρισης.
Η Get UK Jobs γιορτάζει την ποικιλομορφία και την ένταξη στον χώρο εργασίας. Η πλατφόρμα μας συνδέει εργοδότες που δεσμεύονται για ίσες ευκαιρίες με ταλαντούχους υποψηφίους σε όλη τη Βρετανία. Πιστεύουμε στη δημιουργία προσβάσιμων διαδρομών για όλους ώστε να επιτύχουν τους επαγγελματικούς τους στόχους, προάγοντας μια εργατική δύναμη που αντικατοπτρίζει την ζωντανή ποικιλομορφία των κοινοτήτων μας.
Βοήθεια στην απόκτηση της πιστοποίησης "OEA" υποστηρίζοντας τις επιχειρήσεις να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα έγγραφα και να βελτιώσουν τη διαχείριση κινδύνων τους προκειμένου να διεκδικήσουν αυτήν.
Η εισαγωγή και η εξαγωγή εμπορευμάτων μπορεί να παρουσιάσει μια πληθώρα προκλήσεων, αλλά χάρη στην στρατηγική μας προσέγγιση, μπορείτε να τις ξεπεράσετε αποτελεσματικά. Αναλύουμε τις τρέχουσες διαδικασίες εισαγωγής και εξαγωγής σας και αναπτύσσουμε εξατομικευμένες στρατηγικές που ευθυγραμμίζονται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Στόχος μας είναι να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος και να μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συμμόρφωση σε κάθε στάδιο. Αξιολογώντας τους κινδύνους και εντοπίζοντας τις ευκαιρίες, σας βοηθάμε να δημιουργήσετε ένα ισχυρό πλαίσιο εισαγωγής και εξαγωγής που υποστηρίζει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Εμπιστευθείτε μας για να σας καθοδηγήσουμε μέσα από τις πολυπλοκότητες του διεθνούς εμπορίου και να ενισχύσουμε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.
Αναπτύξτε τις ικανότητές σας, κατανοήστε τις αποχρώσεις, μάθετε να αλληλεπιδράτε με ακρίβεια, δικαιολογημένα και κατάλληλα στη γλώσσα-στόχο σας.
Εκπαιδευτείτε στα Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και πολλά άλλα. Οι γλωσσικές μας εκπαιδεύσεις είναι
πιστοποιημένες, επιλέξιμες για το CPF και επικεντρωμένες στον μαθητή! Όλα μας τα μαθήματα διδάσκονται από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, οι οποίοι θα είναι η μοναδική σας εμμονή.
Κάντε το βήμα και αναβαθμίστε τις ικανότητές σας!
Ως αξιόπιστος προμηθευτής premium αμύλου καλαμποκιού, προσφέρουμε συνεπή ποιότητα και απόδοση προσαρμοσμένη στις ανάγκες χονδρεμπόρων και εισαγωγέων σε όλη την Ευρώπη. Προερχόμενο από μη-GMO καλαμπόκι, το άμυλο καλαμποκιού μας είναι ευέλικτο και κατάλληλο για μια ποικιλία βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των υφασμάτων και της παραγωγής.
Γιατί να επιλέξετε το άμυλο καλαμποκιού μας;
>Εξαιρετική Ποιότητα: Παραγωγή με πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας για να διασφαλιστεί η ανώτερη απόδοση και καθαρότητα.
>Πολυδιάστατες Εφαρμογές:
Βιομηχανία Τροφίμων: Ένας φυσικός παράγοντας πήξης για σούπες, σάλτσες και ψημένα προϊόντα.
Βιομηχανική Χρήση: Ένα ζωτικό συστατικό σε χαρτί, κόλλες και βιοδιασπώμενες συσκευασίες.
>Σύμφωνο με τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα: Πιστοποιημένο για ασφάλεια τροφίμων (HACCP) και KOSHER.
>Ευέλικτες Επιλογές Συσκευασίας:
Συσκευασία χύμα: Σακούλες 25 κιλών από καφέ χαρτί
Διαθέσιμη προσαρμοσμένη συσκευασία για ιδιωτική ετικέτα ή branding.
Ιδανικό για Ευρωπαίους Χονδρέμπορους & Εισαγωγείς:
Το άμυλο καλαμποκιού μας είναι βελτιστοποιημένο για μαζική διανομή και βιομηχανική επεξεργασία, διασφαλίζοντας μια αξιόπιστη και συνεπή αλυσίδα προμήθειας για την επιχείρησή σας.
Οφέλη για την Επιχείρησή σας:
Ανταγωνιστικές τιμές για παραγγελίες μεγάλου όγκου.
Έγκαιρη παράδοση σε όλα τα κύρια ευρωπαϊκά λιμάνια.
Αφοσιωμένη υποστήριξη για προσαρμοσμένες παραγγελίες και τεχνικές ερωτήσεις.
Η καλύτερη υπηρεσία αποστολής πακέτων από την Ευρώπη προς τις ΗΠΑ και τον Καναδά παρέχει διεύθυνση αποστολής για αγοραστές proxy και προσωπικούς αγοραστές.
Αγοράστε εύκολα με την "deliveringparcel" forwarder και reshipper σε διάφορες χώρες, επιτρέποντας στους διεθνείς αγοραστές να αγοράσουν οτιδήποτε από οποιαδήποτε ιστοσελίδα και να το παραλάβουν σε οποιαδήποτε διεύθυνση παγκοσμίως.
Proxy αγορά και αποστολή με χαμηλές τιμές, παρέχοντας την καλύτερη αποστολή για πακέτα και αγορές.
Αποκτήστε μια διεύθυνση για αγορές και αποστολές στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Πολωνία, Νορβηγία, Δανία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Ολλανδία, Βέλγιο.
εκκαθάριση και ρευστοποίηση / ρευστοποίηση αποθεμάτων υφασμάτων
Υφάσματα υψηλής ποιότητας για έπιπλα και κουρτίνες
διάφορα χρώματα και σχέδια
κατασκευασμένα στο Βέλγιο ( πλάτος 140 εκ )
13000 μ σε ρολά ( ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ 20 Π )
Κατασκευαστική Λογιστική
Εγχώριες παραδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο
Παράδοση την επόμενη ημέρα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο
Τελωνειακή Δήλωση
Αποθήκευση
Ασφαλής Αποθήκη
Αεροπορικά και Θαλάσσια Μεταφορές
1. Εξειδίκευση στην πρόσληψη εξειδικευμένων εργαζομένων αποσπασμένων
Η Horizon Intérim spécialisée διαθέτει την απαραίτητη εξειδίκευση για την πρόσληψη εξειδικευμένων εργαζομένων αποσπασμένων σε διάφορους τομείς: κατασκευή, logistics, βιομηχανία, γεωργία, ξενοδοχεία, εστίαση...
Οι αποσπασμένοι εργαζόμενοι επιλέγονται για την τεχνογνωσία τους σε τεχνικά επαγγέλματα, όπως οικοδόμοι, ηλεκτρολόγοι, γυψοσανίδες και πλακάδες, καλύπτοντας έτσι τις συγκεκριμένες ανάγκες των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.
2. Ευελιξία και άμεση διαθεσιμότητα του εργατικού δυναμικού
Δουλεύοντας με μια υπηρεσία αποσπασμένων εργαζομένων, οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τη μέγιστη ευελιξία για να προσαρμόσουν το προσωπικό τους ανάλογα με την εξέλιξη των έργων τους.
Με ένα εκτενές δίκτυο εργαζομένων διαθέσιμων γρήγορα, αυτές οι υπηρεσίες επιτρέπουν την κάλυψη εποχιακών ή επείγοντων αναγκών, εξασφαλίζοντας συνεχή παραγωγικότητα.
3. Μείωση του κόστους διαχείρισης και πρόσληψης
Οι υπηρεσίες μιας υπηρεσίας προσωρινής απασχόλησης επιτρέπουν τη μείωση του κόστους πρόσληψης προσωπικού και διοικητικής διαχείρισης αναλαμβάνοντας όλες τις διαδικασίες, από τις συμβάσεις έως τις διαδικασίες αποσπασμένων.
Η ανάληψη των διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων εργασίας και της κοινωνικής ασφάλισης, απελευθερώνει τις επιχειρήσεις από τα πρόσθετα κόστη πρόσληψης και τις πολύπλοκες διοικητικές διαδικασίες.
4. Συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές
Η Horizon Interim spécialisée διασφαλίζει την τήρηση των ευρωπαϊκών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης εγγράφων όπως η βεβαίωση A1 για κάθε αποσπασμένο εργαζόμενο.
Αυτό εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση και μειώνει τους νομικούς κινδύνους για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με ξένους εργαζόμενους.
5. Πρόσβαση σε εργατικό δυναμικό που πληροί τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς
Η Horizon Interim καλύπτει τις ανάγκες σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό σε τομείς με ζήτηση, όπως η κατασκευή, η βιομηχανία και η φιλοξενία.
Οι αποσπασμένοι εργαζόμενοι είναι συχνά έμπειροι και πολυγλωσσικοί, γεγονός που διευκολύνει την ένταξή τους σε διεθνείς ομάδες και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των έργων.
6. Προσωπική υποστήριξη και παρακολούθηση των αποστολών
Η Horizon Interim spécialisée σε αποσπασμένους εργαζόμενους προσφέρει προσωπική υποστήριξη για κάθε αποστολή, εξασφαλίζοντας έτσι καλή ένταξη και ικανοποίηση των εργαζομένων και των εργοδοτών.
Μια αυστηρή παρακολούθηση των αποστολών είναι σε εφαρμογή, επιτρέποντας γρήγορη αντίδραση στις ανάγκες αλλαγής και προσαρμογής.
Συνοψίζοντας:
Μείωση του κόστους και απλοποίηση της διοικητικής διαχείρισης.
Ευελιξία για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των έργων.
Πρόσβαση σε εξειδικευμένους εργαζόμενους για τεχνικά επαγγέλματα.
Συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές αποσπασμένων.
Πλήρης διοικητική υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης της βεβαίωσης A1 και των διαδικασιών.
Συνεργαζόμενες με την Horizon Interim spécialisée σε αποσπασμένους εργαζόμενους για την Ευρώπη, οι επιχειρήσεις βελτιστοποιούν τα κόστη τους, κερδίζουν σε αποτελεσματικότητα και αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών αγορών.