Προϊόντα για erpnext λήψη (9)

ERP - Σύστημα Σχεδιασμού Επιχειρησιακών Πόρων

ERP - Σύστημα Σχεδιασμού Επιχειρησιακών Πόρων

Στην Merlos είμαστε τεχνολογικοί σύμβουλοι και συνεργάτες των κυριότερων εταιρειών λογισμικού διαχείρισης. Αναλύουμε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας για να σας προσφέρουμε το ERP που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας. Τα προγράμματά μας θα σας επιτρέψουν να διαχειρίζεστε με αυστηρότητα και αποτελεσματικότητα όλες τις περιοχές: αγορές, πωλήσεις, τιμολόγηση, παραγγελίες, αποθήκες… Βελτιστοποιήστε όλες τις εμπορικές διαδικασίες και ελέγξτε τη ροή εργασίας με πολύ εύκολο και αποδοτικό τρόπο. Όλα με ένα μόνο λογισμικό. Αναλαμβάνουμε να το ενσωματώσουμε με το υπόλοιπο λογισμικό διαχείρισης επιχείρησης (CRM, Business Intelligence, Προπώληση / Αυτοπώληση,…).
Epicor Kinetic ERP

Epicor Kinetic ERP

Αναπτύξτε, ευημερήστε και ανταγωνιστείτε σε μια παγκόσμια αγορά με την Kinetic—ένα ERP προσαρμοσμένο στη βιομηχανία, που σας βοηθά να εργάζεστε πιο έξυπνα και να παραμένετε συνδεδεμένοι.
Διαχείριση κινδύνου - SW, συμβουλευτική

Διαχείριση κινδύνου - SW, συμβουλευτική

Προμηθεύουμε λογισμικό για τη διαχείριση κινδύνου στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Επίσης, για τη γενική διαχείριση κινδύνου. Μπορούμε να ψηφιοποιήσουμε διαδικασίες - εσωτερικούς ελέγχους, διαχείριση κινδύνου, GRC, κ.λπ.
Εταιρεία Λογισμικού

Εταιρεία Λογισμικού

Η Anfix είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης επιχειρήσεων και λογιστικής στο cloud, σχεδιασμένη για να διευκολύνει την καθημερινότητα των ΜΜΕ, των αυτοαπασχολούμενων και των λογιστών. Με μια διαισθητική διεπαφή και προηγμένα εργαλεία, η Anfix επιτρέπει τη διαχείριση της λογιστικής, της τιμολόγησης και των οικονομικών με αποδοτικό και ασφαλή τρόπο από οπουδήποτε. Μεταξύ των κύριων χαρακτηριστικών της, ξεχωρίζει η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών όπως η δημιουργία τιμολογίων, η τραπεζική συμφωνία και η παραγωγή οικονομικών αναφορών, γεγονός που βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και στη μείωση ανθρώπινων λαθών. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να συμμορφώνεται με τις φορολογικές κανονιστικές ρυθμίσεις και να προσφέρει ενημερωμένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν πλήρη έλεγχο των εσόδων και εξόδων τους. Επιπλέον, η Anfix παρέχει εργαλεία για τη συνεργασία με λογιστές, διευκολύνοντας την ανταλλαγή πληροφοριών και απλοποιώντας την επικοινωνία στη διαδικασία διαχείρισης λογιστικής. Με την προσέγγισή της στην απλότητα και την ευελιξία, η Anfix έχει γίνει μια ιδανική λύση για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των λογιστικών και διοικητικών διαδικασιών τους, χωρίς τεχνικές περιπλοκές. Συνοψίζοντας, η Anfix συνδυάζει την τεχνολογία και την εμπειρία για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης επιχειρήσεων στο cloud, βοηθώντας τις εταιρείες να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις, να βελτιστοποιούν τους πόρους τους και να αναπτύσσονται με αυτοπεποίθηση.
Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων

Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων

Η Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων είναι ένα βασικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιολογήσουν τη χρηματοοικονομική σταθερότητα των εμπορικών τους εταίρων. Αυτή η έκθεση παρέχει μια λεπτομερή ανάλυση των κινδύνων που σχετίζονται με μια επιχείρηση, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις εμπορικές τους σχέσεις. Με την απόκτηση αυτής της έκθεσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν πιθανά χρηματοοικονομικά προβλήματα και να αποφύγουν καταστάσεις αθέτησης πληρωμών που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ροή μετρητών τους. Επιπλέον, η Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αρχίσουν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες "Riesgo Empresa" χωρίς κανένα αρχικό κόστος. Αυτή η προσφορά επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βιώσουν την ποιότητα και το βάθος των εκθέσεων που παρέχονται, κάτι που μπορεί να είναι κρίσιμο για την establishment μιας σχέσης εμπιστοσύνης με νέους πελάτες ή προμηθευτές. Με αυτή την έκθεση, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν αποφάσεις βασισμένες σε ακριβή και ενημερωμένα δεδομένα, κάτι που είναι θεμελιώδες για την επιτυχία μακροπρόθεσμα.
Nec Plus Interim, ο συνεργάτης σας για Ρουμάνους εργαζόμενους στην Ευρώπη

Nec Plus Interim, ο συνεργάτης σας για Ρουμάνους εργαζόμενους στην Ευρώπη

Η Nec Plus Interim, ειδικευμένη στην αποσπασμένη εργασία για την Ευρώπη, προσφέρει βασικές υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις που αναζητούν εξειδικευμένο, ευέλικτο και άμεσα διαθέσιμο εργατικό δυναμικό σε διάφορους τομείς. Ακολουθούν τα κύρια πλεονεκτήματα της συνεργασίας με την Nec Plus Interim: 1. Καταλληλότητα στην πρόσληψη έμπειρων αποσπασμένων εργαζομένων Με την εμπειρία της στη διεθνή πρόσληψη, η Nec Plus Interim παρέχει ικανούς αποσπασμένους εργαζόμενους σε τομείς όπως η κατασκευή, η εφοδιαστική, η βιομηχανία και η γεωργία. Αυτοί οι επαγγελματίες περιλαμβάνουν μαστόρους, ηλεκτρολόγους, γυψοσανίδες και πλακάδες, οι οποίοι διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. 2. Ευελιξία και ταχύτητα πρόσβασης στο εργατικό δυναμικό Η Nec Plus Interim επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το προσωπικό τους ανάλογα με τις ανάγκες κάθε έργου, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ευελιξία. Με ένα εκτενές δίκτυο εργαζομένων άμεσα διαθέσιμων, η Nec Plus Interim καλύπτει εποχιακές ή επείγουσες ανάγκες, διασφαλίζοντας έτσι αδιάλειπτη παραγωγικότητα. 3. Μείωση του κόστους πρόσληψης και απλοποίηση της διοικητικής διαδικασίας Η συνεργασία με την Nec Plus Interim επιτρέπει τη μείωση των εξόδων που σχετίζονται με την πρόσληψη και τη διαχείριση του προσωπικού, καθώς το γραφείο αναλαμβάνει τις διοικητικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων και των εγγράφων αποσπασμένης εργασίας. Η πλήρης διαχείριση της κοινωνικής ασφάλισης και των συμβάσεων εργασίας επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στον πυρήνα της δραστηριότητάς τους χωρίς τις διοικητικές επιβαρύνσεις και τα πρόσθετα έξοδα. 4. Συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές κανονιστικές ρυθμίσεις Η Nec Plus Interim διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, παρέχοντας τα υποχρεωτικά έγγραφα, όπως η βεβαίωση A1 για κάθε αποσπασμένο εργαζόμενο. Έτσι μειώνει τους νομικούς κινδύνους που σχετίζονται με την αποσπασμένη εργασία στην Ευρώπη για τις πελάτισσες επιχειρήσεις. 5. Πρόσβαση σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για την ευρωπαϊκή αγορά Η Nec Plus Interim καλύπτει τις ανάγκες σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό σε τομείς όπως η κατασκευή, η βιομηχανία και η φιλοξενία. Οι αποσπασμένοι εργαζόμενοι της Nec Plus Interim, συχνά πολύγλωσσοι και έμπειροι, ενσωματώνονται εύκολα σε διεθνείς ομάδες, βελτιστοποιώντας έτσι την αποτελεσματικότητα των έργων. 6. Υποστήριξη και εξατομικευμένη παρακολούθηση Με εξατομικευμένη υποστήριξη για κάθε αποστολή, η Nec Plus Interim διασφαλίζει την επιτυχή ενσωμάτωση των εργαζομένων και την ικανοποίηση των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Μια αυστηρή παρακολούθηση των αποστολών επιτρέπει την ταχεία προσαρμογή των πόρων αν χρειαστεί, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχεια και την ποιότητα της υπηρεσίας. Συνοπτικά: - Βελτιστοποίηση του κόστους και απλοποίηση της διοικητικής διαχείρισης. - Αυξημένη ευελιξία για προσαρμογή στα τρέχοντα έργα. - Εξειδικευμένο και καταρτισμένο εργατικό δυναμικό για τεχνικά επαγγέλματα. - Διασφαλισμένη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα αποσπασμένης εργασίας. - Πλήρης διαχείριση των διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της βεβαίωσης A1. Επιλέγοντας την Nec Plus Interim, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών αγορών, ενώ ταυτόχρονα βελτιστοποιούν τα κόστη και την αποτελεσματικότητά τους.
Βιομηχανία Χαρτιού - Επαγγελματική Τεχνική Υπηρεσία σε Όλη την Ευρώπη

Βιομηχανία Χαρτιού - Επαγγελματική Τεχνική Υπηρεσία σε Όλη την Ευρώπη

Φροντίζουμε για την εγκατάσταση, αποσυναρμολόγηση και πλήρη καθοδήγηση. Οι τεχνικοί μας μπορούν να εγκαταστήσουν μηχανές και βιομηχανικές γραμμές στο εργοστάσιό σας ή στους πελάτες σας με ευκολία. Διαθέτουμε μια ισχυρή ομάδα τεχνικών και ηλεκτρολόγων που έχουν εμπειρία στην εργασία σε διάφορες χώρες, συνθήκες και με διαφορετικές μηχανές. Επικοινωνούμε στα Αγγλικά, Γερμανικά και Πολωνικά. Διαθέτουμε τον απαραίτητο εξοπλισμό και εργαλεία για να εκτελέσουμε όλες τις εργασίες. Πάντα ερχόμαστε πλήρως εξοπλισμένοι και έτοιμοι να ξεκινήσουμε το έργο. Εκτελούμε το έργο με βάση την ανατεθείσα τεκμηρίωση, προσαρμοσμένη στις οδηγίες του πελάτη. Προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Θεωρούμε την ασφάλεια και την τήρηση των προθεσμιών σημαντικές. Έχουμε ολοκληρώσει ήδη αμέτρητα έργα σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων πλήρως αυτόματων συστημάτων διαλογής, διαχωριστών αλουμινίου, σταθμών αυτοκινήτων, γραμμών παραγωγής παραθύρων κ.λπ.
Προηγμένη Τεχνική Υποστήριξη

Προηγμένη Τεχνική Υποστήριξη

Διαγνωστική Ακρίβεια: Σε βάθος ανάλυση των βιομηχανικών σας προκλήσεων. Προσαρμοσμένες Λύσεις: Ανάπτυξη στρατηγικών προσαρμοσμένων στις συγκεκριμένες σας ανάγκες. Εφαρμογή Εξειδίκευσης: Υλοποίηση προηγμένων λύσεων για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων. Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση: Συνεχής παρακολούθηση και βελτίωση των βιομηχανικών σας διαδικασιών. Βοήθεια στην Βιομηχανία 4.0: Ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών για αυξημένη αποδοτικότητα. Εκπαίδευση Κατά Παραγγελία: Εκπαίδευση του προσωπικού σας για καλύτερη κατανόηση και χρήση των λύσεων που έχουν εφαρμοστεί. Με την Προηγμένη Τεχνική Υποστήριξή μας, έχετε έναν αφοσιωμένο συνεργάτη για την επίλυση των πιο σύνθετων βιομηχανικών σας προβλημάτων. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε τις συγκεκριμένες σας προκλήσεις και να ανακαλύψουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τις ξεπεράσετε.
Opium.PSD2™ - Λύση PSD2 και Ανοιχτής Τραπεζικής

Opium.PSD2™ - Λύση PSD2 και Ανοιχτής Τραπεζικής

Το Opium.PSD2™ είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού διεπαφής πληρωμών (API) σχεδιασμένη για τράπεζες και άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που εξυπηρετούν λογαριασμούς (ASPSP) για να ξεκινήσουν τη στρατηγική τους για ανοιχτή τραπεζική και να συμμορφωθούν με την Οδηγία της ΕΕ 2015/2366: Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (PSD2). Η πρακτική και οικονομικά αποδοτική API μας παρέχεται ως μια ασφαλής λύση «turn-key» και προσφέρεται ως διαδικασία επιχείρησης ως υπηρεσία. Το Opium.PSD2™ είναι μια API ανοιχτής τραπεζικής που ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαδικτυακής τραπεζικής σας, πλήρης με ισχυρή αυθεντικοποίηση πελατών πολλαπλών παραγόντων (SCA), πιστοποίηση eIDAS και διαπιστευμένη επαλήθευση TPP. Η λύση μας συμμορφώνεται με το πρότυπο Berlin-Group για APIs πληρωμών. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω μιας API ανοιχτής τραπεζικής. ▻ Συγχρονισμένος Κατάλογος Εξουσιοδότησης ▻ Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA) ▻ Διαδικασία Επιχείρησης ως Υπηρεσία ▻ Πιστοποιητικά eIDAS