Προϊόντα για cyble 014008 00 threat intelligence and analysis (2)

Επιστήμη Δεδομένων, Μηχανική Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη και Εφαρμογές Μηχανικής Μάθησης

Επιστήμη Δεδομένων, Μηχανική Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη και Εφαρμογές Μηχανικής Μάθησης

Η Divyanshi AI είναι μία από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ψηφιακής ανάλυσης στον κόσμο. Βοηθάμε τις εταιρείες να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό, συνδυάζοντας ψηφιακά και παραδοσιακά δεδομένα για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η LatentView Analytics παρέχει μια 360-βαθμού εικόνα του ψηφιακού καταναλωτή, επιτρέποντας στις εταιρείες να προβλέπουν νέες πηγές εσόδων, να αναμένουν τάσεις και δημοτικότητα προϊόντων, να βελτιώνουν τα ποσοστά διατήρησης πελατών και να βελτιστοποιούν τις επενδυτικές αποφάσεις. Ειδικευόμαστε σε Predictive Modeling, Marketing Analytics, Big Data Analytics, Advanced Analytics, Web Analytics, Data Science, Data Engineering, Artificial Intelligence και Machine Learning Applications. Εφαρμόζουμε διαφάνεια και υπευθυνότητα σε όλα τα επίπεδα. Κάθε υπάλληλος γνωρίζει την ευθύνη του και έχει πρόσβαση σε όλα τα επίπεδα ηγεσίας, συμπεριλαμβανομένου του CEO. Ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους μας να σκέφτονται μεγάλα και να μην περιορίζονται από τις τρέχουσες ιδέες και προοπτικές. Η μακροπρόθεσμη όραση μας ως εταιρεία είναι να εμπνεύσουμε και να μεταμορφώσουμε τις επιχειρήσεις ώστε να διαπρέπουν στον ψηφιακό κόσμο, αξιοποιώντας τη δύναμη των δεδομένων και της ανάλυσης.
Αγοραία Νοημοσύνη

Αγοραία Νοημοσύνη

Ως κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών εισόδου στην αγορά και μάρκετινγκ για τους τομείς της βιομηχανικής αυτοματοποίησης και της εφοδιαστικής αλυσίδας, κατανοούμε τη σημασία της αγοράς πληροφοριών στην ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών. Η υπηρεσία μας για πληροφορίες αγοράς και η συγγραφή αναφορών σας παρέχουν πολύτιρες γνώσεις σχετικά με την αγορά-στόχο σας, επιτρέποντάς σας να λαμβάνετε ενημερωμένες αποφάσεις και να παραμένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό. Οι πληροφορίες αγοράς είναι κρίσιμες για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει σε μια νέα αγορά ή να επεκτείνει τις υπάρχουσες δραστηριότητές της. Μαζεύοντας και αναλύοντας δεδομένα σχετικά με τις τάσεις της αγοράς, τη συμπεριφορά των πελατών και τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών, μπορείτε να εντοπίσετε ευκαιρίες και απειλές, να αξιολογήσετε τη ζήτηση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να αναπτύξετε μια σαφή κατανόηση του κοινού-στόχου σας.