Ένα σημείο επαφής πωλητή πάντα σε ετοιμότητα
Βελτιστοποιήστε τον τζίρο σας (Οι στατιστικές μας δείχνουν μέση αύξηση 5% από το πρώτο έτος).
Οι μελέτες δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό πελατών επιβεβαιώνει περισσότερες αγορές αν ένας σύμβουλος είναι διαθέσιμος γρήγορα για πληροφορίες στα ράφια.
Οι σταθμοί κλήσης μας επιτρέπουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη για τους πελάτες σας.
Οι σταθμοί είναι αυτόνομοι και δεν απαιτούν καλωδίωση, καθιστώντας αυτό το σύστημα εύκολα ενσωματώσιμο στην υποδομή σας.
Ενισχύστε τη σχέση σας με τους πελάτες
Ικανοποιημένοι πελάτες, σε μόνιμη επαφή με τις ομάδες σας
Εγγύτητα και αντίδραση για αυξημένο τζίρο
Μεταφέρετε την πολιτική της επιχείρησής σας και πιστοποιήστε τους πελάτες σας
Αναλύστε, διαχειριστείτε και βελτιστοποιήστε
Ποσοτικές και ποιοτικές στατιστικές που παρέχονται από κάθε σημείο επαφής
Απλότητα και αποτελεσματικότητα
Κινητοί σταθμοί κλήσης για να παρακολουθείτε την εποχικότητα της δραστηριότητάς σας και τις ανάγκες των πελατών σας.
Κλήση στην...
{"Public cible":"Στοχευόμενο κοινό\n\nΔιευθυντικά στελέχη (υπεύθυνοι εργοταξίου, αρχηγοί εργοταξίου, διευθυντές εργοταξίου, αρχηγοί ομάδων, υπεύθυνοι εταιρείας, διευθυντικά στελέχη) που επιθυμούν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους ενόψει της εξέτασης VCA.\nΣύνολο της ιεραρχικής γραμμής των οποίων οι πιστοποιήσεις λήγουν.\nΑυτό το μάθημα απευθύνεται σε όλη τη ιεραρχική γραμμή.\n\nObjectif\n\nΓια να αποκτήσει την πιστοποίηση VCA, η επιχείρηση πρέπει να εκπαιδεύσει τους εργαζομένους και τα διευθυντικά στελέχη της στην ασφάλεια και να τους υποβάλει σε μια εγκεκριμένη εξέταση.\n- Να κατανοήσει τη διαχείριση της ασφάλειας στην εργασία μιας ομάδας.\n- Αυτό το μάθημα έχει ως στόχο να προετοιμάσει τα διευθυντικά στελέχη για την επιτυχία στην εξέταση \"Ασφάλεια για διευθυντικά στελέχη VCA\".\n- Η απόκτηση της πιστοποίησης VCA βάσης αυξάνει επίσης σημαντικά την απασχολησιμότητά σας, καθώς είναι ζητούμενη από πολλούς εργοδότες."}
Για να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από το ΑΡ της 15ης Δεκεμβρίου 2010, ο εργοδότης πρέπει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για:
. Να μπορεί να παρέχει πρώτες βοήθειες στους εργαζόμενους που είναι θύματα ατυχήματος ή αδιαθεσίας, και αν χρειαστεί, να μεταφέρει την ειδοποίηση στις εξειδικευμένες υπηρεσίες,
. Να μπορεί να διασφαλίσει τη μεταφορά των θυμάτων είτε στο χώρο παροχής φροντίδας, είτε στο σπίτι τους, είτε σε ίδρυμα φροντίδας, εφόσον το θύμα μπορεί να μεταφερθεί,
. Να οργανώσει τις απαραίτητες επαφές με τις εξειδικευμένες υπηρεσίες στην επείγουσα ιατρική βοήθεια και τις επιχειρήσεις διάσωσης, καθώς και με τα ιδρύματα φροντίδας, με σκοπό οι θύματα να λάβουν το συντομότερο δυνατόν κατάλληλη ιατρική βοήθεια.
Στο τέλος της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- να εφαρμόσουν τις τεχνικές και τις πληροφορίες που έμαθαν σε κάθε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
- να παρατηρούν και να αναλύουν διάφορες καταστάσεις με κατάλληλο τρόπο
- να φροντίζουν για την ασφάλεια ώστε να αποφεύγεται το "δευτερεύον ατύχημα".