Αφορά την προμήθεια, την εγκατάσταση και τη συντήρηση ή ανακαίνιση εξωτερικών τηλεφωνικών γραμμών και εγκαταστάσεων τηλεπικοινωνιών υψηλής συχνότητας, ανεξαρτήτως της σημασίας τους, πλήρεις με κάθε σχετική οικοδομική εργασία, συμπληρωματική ή πρόσθετη, που θα πραγματοποιηθούν, ξεχωριστά από την εκτέλεση άλλων εγκαταστάσεων, σε γενικές εργασίες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή είναι σε διαδικασία κατασκευής.
Κωδικός:OS 17
Διαχείριση καταστήματος - KPI's
Ο στόχος του μαθήματος είναι να καταστήσει τον συμμετέχοντα αυτόνομο στη διαχείριση του σημείου πώλησης με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο.
Πώληση και συναισθηματική επικοινωνία
"τεχνικές πώλησης με υποστήριξη και ψυχολογία του πελάτη"
Μάθετε να επικοινωνείτε και να πουλάτε συγκινώντας τον πελάτη.
"Το πιο σημαντικό μυστικό στην τέχνη της πώλησης είναι: ανακαλύψτε τι θέλει ο πελάτης και βοηθήστε τον να το αποκτήσει."
(Φρανκ Μπέττζερ)
ΟΠΤΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
"η οπτική επικοινωνία του σημείου πώλησης"
βιτρίνα και εσωτερικές διαρρυθμίσεις
Αυτή η επαγγελματική κατηγορία, τα τελευταία χρόνια, είναι πολύ ζητούμενη από μεγάλες εταιρείες μόδας/λιανικής. Το μάθημα απευθύνεται σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του βιτρινίστα καταστήματος, είτε ως υπάλληλος είτε να ακολουθήσουν τον δρόμο του ελεύθερου επαγγελματία βιτρινίστα.
Η εκπαιδευτική πορεία μπορεί να ακολουθηθεί και από όσους είναι ήδη ενταγμένοι στον τομέα της λιανικής, για να μπορέσουν...
Ο Ν. 231/01 ορίζει την ποινική ευθύνη της επιχείρησης και/ή της εταιρείας για αδικήματα που διαπράττονται από διοικητικά στελέχη, διευθυντές, υπαλλήλους προς όφελος ή προς όφελος του ίδιου του φορέα.
Η ευθύνη (και επομένως η ποινή) μπορεί να αποκλειστεί ή, τουλάχιστον, να μετριαστεί εάν ο φορέας αποδείξει την αποτελεσματική και πραγματική εφαρμογή ενός μοντέλου οργάνωσης, διαχείρισης και ελέγχου σύμφωνα με τον Ν. 231/01 και ότι έχει ιδρύσει έναν Φορέα Εποπτείας (ΦΕ), στον οποίο ανατίθεται η ευθύνη της εποπτείας του ίδιου.
Η S&P Coop παρέχει τις εξής υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να αναχθούν στις παρακάτω δραστηριότητες για τις κύριες φάσεις κατασκευής του μοντέλου:
- Φάση ανάλυσης κινδύνου;
- Προσδιορισμός μέτρων πρόληψης;
- Φάση σχεδίασης των προληπτικών μέτρων και της εφαρμογής τους;
- Φάση εκπαίδευσης, πληροφόρησης και διάδοσης του Μοντέλου Οργάνωσης και Ελέγχου;
- Φάση ελέγχου των διαδικασιών και επανεξέτασης;
- Φάση σύστασης Φορέα Εποπτείας (ΦΕ)