Αφορά την προμήθεια, την εγκατάσταση και τη συντήρηση ή ανακαίνιση εξωτερικών τηλεφωνικών γραμμών και εγκαταστάσεων τηλεπικοινωνιών υψηλής συχνότητας, ανεξαρτήτως της σημασίας τους, πλήρεις με κάθε σχετική οικοδομική εργασία, συμπληρωματική ή πρόσθετη, που θα πραγματοποιηθούν, ξεχωριστά από την εκτέλεση άλλων εγκαταστάσεων, σε γενικές εργασίες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή είναι σε διαδικασία κατασκευής.
Κωδικός:OS 17
Η Carisma διαθέτει το δικό της αποδοτικό εσωτερικό Γραφείο Λογιστικής που εξασφαλίζει γρήγορες παραδόσεις οδικώς και θαλάσσια παντού, φροντίζοντας για όλες τις επιχειρησιακές και κανονιστικές πτυχές της μεταφοράς χημικών προϊόντων που είναι ταξινομημένα ως ADR και IMO.
Τα προϊόντα μας παραδίδονται:
τοπικά
σε IBC 1000 λίτρων, σε τύμπανα 200 λίτρων, σε δοχεία 25 και 5 λίτρων; σε προσαρμοσμένη συσκευασία κατόπιν αιτήματος
στην Ιταλία και την Ευρώπη
σε βυτιοφόρα ενός ή πολλαπλών διαμερισμάτων, σε IBC 1000 λίτρων, σε τύμπανα 200 λίτρων
Συνεργασία με τον σχεδιαστή
Οι χαρακτηριστικές ιδιότητες των αγκυρώσεων Bossong καθορίζονται με βάση τις συγκεκριμένες παραμέτρους κάθε έργου, καθώς και τις διαστάσεις της τρύπας στην οποία πρέπει να ενσωματωθούν, οι οποίες εξαρτώνται από τον τύπο του υλικού που αποτελεί το υπόστρωμα.
Η αλλαγή πληροφοριών που σχετίζονται με τη γνώση της κατάστασης συντήρησης του κτιρίου και των στόχων των παρεμβάσεων που παρέχονται, σχέδια και εικόνες, το μοτίβο ρωγμών και παραμορφώσεων, καθώς και ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων, είναι πολύ σημαντικά για να καθορίσουν τον τύπο του αγκυρίου που ταιριάζει καλύτερα στην εφαρμογή και επίσης για να αξιολογήσουν την παρέμβαση από οικονομική άποψη.
Δοκιμές στον τόπο
Η ανάγκη να δοθεί στους σχεδιαστές η δυνατότητα αξιολόγησης της συμπεριφοράς των εγχυμένων αγκυρίων σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή και σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον έχει οδηγήσει την Bossong να εξοπλίσει τους τεχνικούς της με κινητή εξοπλισμό που επιτρέπει την εκτέλεση δοκιμών επί τόπου.
Διαχείριση καταστήματος - KPI's
Ο στόχος του μαθήματος είναι να καταστήσει τον συμμετέχοντα αυτόνομο στη διαχείριση του σημείου πώλησης με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο.
Πώληση και συναισθηματική επικοινωνία
"τεχνικές πώλησης με υποστήριξη και ψυχολογία του πελάτη"
Μάθετε να επικοινωνείτε και να πουλάτε συγκινώντας τον πελάτη.
"Το πιο σημαντικό μυστικό στην τέχνη της πώλησης είναι: ανακαλύψτε τι θέλει ο πελάτης και βοηθήστε τον να το αποκτήσει."
(Φρανκ Μπέττζερ)
ΟΠΤΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
"η οπτική επικοινωνία του σημείου πώλησης"
βιτρίνα και εσωτερικές διαρρυθμίσεις
Αυτή η επαγγελματική κατηγορία, τα τελευταία χρόνια, είναι πολύ ζητούμενη από μεγάλες εταιρείες μόδας/λιανικής. Το μάθημα απευθύνεται σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του βιτρινίστα καταστήματος, είτε ως υπάλληλος είτε να ακολουθήσουν τον δρόμο του ελεύθερου επαγγελματία βιτρινίστα.
Η εκπαιδευτική πορεία μπορεί να ακολουθηθεί και από όσους είναι ήδη ενταγμένοι στον τομέα της λιανικής, για να μπορέσουν...
Ο Ν. 231/01 ορίζει την ποινική ευθύνη της επιχείρησης και/ή της εταιρείας για αδικήματα που διαπράττονται από διοικητικά στελέχη, διευθυντές, υπαλλήλους προς όφελος ή προς όφελος του ίδιου του φορέα.
Η ευθύνη (και επομένως η ποινή) μπορεί να αποκλειστεί ή, τουλάχιστον, να μετριαστεί εάν ο φορέας αποδείξει την αποτελεσματική και πραγματική εφαρμογή ενός μοντέλου οργάνωσης, διαχείρισης και ελέγχου σύμφωνα με τον Ν. 231/01 και ότι έχει ιδρύσει έναν Φορέα Εποπτείας (ΦΕ), στον οποίο ανατίθεται η ευθύνη της εποπτείας του ίδιου.
Η S&P Coop παρέχει τις εξής υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να αναχθούν στις παρακάτω δραστηριότητες για τις κύριες φάσεις κατασκευής του μοντέλου:
- Φάση ανάλυσης κινδύνου;
- Προσδιορισμός μέτρων πρόληψης;
- Φάση σχεδίασης των προληπτικών μέτρων και της εφαρμογής τους;
- Φάση εκπαίδευσης, πληροφόρησης και διάδοσης του Μοντέλου Οργάνωσης και Ελέγχου;
- Φάση ελέγχου των διαδικασιών και επανεξέτασης;
- Φάση σύστασης Φορέα Εποπτείας (ΦΕ)