Οσκιλλιέρωμα με μικρή προκοπή. Όπως το Z41, αλλά μεγαλύτερο.
Χρήση: EOT, POT 0.63 mm.
Συνιστώμενα υλικά:
Δέρμα
Κουτί από κυματοειδές χαρτόνι
Ύφασμα; Υφασμάτινα
Τσόχα
Σφουγγάρι
Μέγιστο βάθος κοπής: 13.2 mm
Υλικό λεπίδας: HM
Πάχος λεπίδας: 0.63 mm
Προκοπή: 0.8 + 0.18 x Tm
Μετακοπή: 1.20 mm
Αριθμός άρθρου κατασκευαστή: 5002488
Αριθμός άρθρου: 20310453
Κατασκευαστής: Zünd
Αριθμός κατασκευαστή: 5002488
Το πρότυπο SAE J1939 (Δίκτυο Ελέγχου και Επικοινωνιών Βαρέων Οχημάτων) έχει σχεδιαστεί αρχικά από την SAE International για χρήση σε βαρέα οχήματα. Στο μεταξύ, το πρωτόκολλο χρησιμοποιείται ευρέως και σε γεωργικά μηχανήματα, σιδηροδρομικά οχήματα και θαλάσσια σκάφη, καθώς και σε μια ευρεία γκάμα μηχανημάτων που λειτουργούν με ντίζελ.
Ομάδα στόχος εκπαίδευσης J1939
Η ομάδα στόχος του εντατικού εργαστηρίου J1939 είναι οι μηχανικοί ανάπτυξης που αναζητούν μια γρήγορη εκκίνηση στη διαχείριση του προφίλ επικοινωνίας ή θα ήθελαν να αποκτήσουν μια εικόνα για τη στοίβα πρωτοκόλλου J1939. Επίσης, απευθυνόμαστε σε λήπτες αποφάσεων και διευθυντές προϊόντων για να τους επιτρέψουμε να αξιολογήσουν την καταλληλότητα της στοίβας πρωτοκόλλου J1939 για τις εφαρμογές τους.
Μέχρι στιγμής, η TREMA για την καθαρισμό καπνών για ένα εργαστήριο πυρκαγιάς θα ξεκινήσει σύντομα.
Η απομάκρυνση κρίσιμων ρύπων και ομάδων ρύπων όπως π.χ. υδρογονάνθρακες, αιθάλη, HCl, SO² και/ή διοξίνες απαιτεί τη χρήση ειδικά προσαρμοσμένων σταδίων διαχωρισμού ανάλογα με τις ανάγκες.
Επιπλέον, τόσο η συχνή εκκίνηση και διακοπή τέτοιων εγκαταστάσεων όσο και η εμφάνιση των ρύπων σε μερικές περιπτώσεις σημαντικών κορυφών απαιτούν μέγιστη εμπειρία, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή των δοκιμών και να τηρηθούν τα όρια σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Για το Τουρκικό Ινστιτούτο Τυποποίησης (TSE), η TREMA Verfahrenstechnik GmbH θα καθαρίσει σύντομα περισσότερους από 50.000 m³ καπνών από δοκιμές αντίδρασης στη φωτιά και αντοχής στη φωτιά σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Και οι δύο τομείς του Ινστιτούτου είναι συνδεδεμένοι με ξεχωριστές εγκαταστάσεις καθαρισμού καπνών. Τα καθαρά αέρια θα παρακολουθούνται συνεχώς στον καπναγωγό...