Μετά από μελέτη της λειτουργίας της πληροφορικής της δομής σας και μια ταξινόμηση των υπαρχόντων δεδομένων, σας δημιουργώ ένα σύστημα ταξινόμησης και ψηφιακής αρχειοθέτησης προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας, το οποίο θα διευκολύνει την αναζήτηση των φακέλων σας. Μια διαδικασία αρχειοθέτησης θα σας παραδοθεί στο τέλος της υπηρεσίας.
Επίσης, αναλαμβάνω την ταξινόμηση και την ψηφιακή αρχειοθέτηση είτε περιστασιακά είτε τακτικά, καθώς και την ενημέρωση της ιστοσελίδας σας.
Μια στρατηγική Inbound Marketing συνίσταται στην προσέλκυση ποιοτικών υποψηφίων με τη θέλησή τους στον ιστότοπό σας, με στόχο να τους εμπλέξετε με την επωνυμία σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας. Πώς; Μέσω της διάδοσης και της σκηνοθεσίας περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντά τους, σε πραγματικό χρόνο. Θεωρείται ότι αυτή η στρατηγική βασίζεται σε 5 πυλώνες.
Για να ορίσουμε το Inbound Marketing, μπορούμε να το αντιπαραβάλουμε με το Outbound Marketing ή το εξωτερικό μάρκετινγκ, που συνίσταται στην επαφή με τον πελάτη, παραδοσιακά χρησιμοποιούμενο από τις επιχειρήσεις.
Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται από τον διαφημιστή προς τον καταναλωτή, χωρίς ακριβή στόχευση.