Μια στρατηγική Inbound Marketing συνίσταται στην προσέλκυση ποιοτικών υποψηφίων με τη θέλησή τους στον ιστότοπό σας, με στόχο να τους εμπλέξετε με την επωνυμία σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας. Πώς; Μέσω της διάδοσης και της σκηνοθεσίας περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντά τους, σε πραγματικό χρόνο. Θεωρείται ότι αυτή η στρατηγική βασίζεται σε 5 πυλώνες.
Για να ορίσουμε το Inbound Marketing, μπορούμε να το αντιπαραβάλουμε με το Outbound Marketing ή το εξωτερικό μάρκετινγκ, που συνίσταται στην επαφή με τον πελάτη, παραδοσιακά χρησιμοποιούμενο από τις επιχειρήσεις.
Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται από τον διαφημιστή προς τον καταναλωτή, χωρίς ακριβή στόχευση.