Λούντα για την υποδοχή βαρέων κυλίνδρων στους άξονές τους
Εύρος σφιξίματος: Dmax 400 mm - Dmin 250 mm
Ύψος κορυφής: 1 295 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 12 000 kg
Διάμετρος άξονα: 150 mm
Μηχανή εργαλείων: BMT
Ο κατασκευαστικός βαγόνι της σειράς SOLID είναι αργός και διατίθεται ως μονός ή διπλός άξονας.
Ως διπλός άξονας, το SOLID είναι εξοπλισμένο με γάντζο ρυμούλκησης φορτηγού. Είναι χωρίς ανάρτηση και διαθέτει φρένο επαφής. Διατίθενται διάφορα μήκη κατασκευής από 4 μ. έως 8,00 μ. και πλάτη από 2,20 έως 2,50 μ.
Ο μονός άξονας κατασκευαστικός βαγόνι προσφέρεται με γάντζο ρυμούλκησης φορτηγού ή με σφαιρική σύνδεση αυτοκινήτου, χωρίς φρένο. Διατίθενται πολλές διαφορετικές διαστάσεις μήκους κατασκευής από 2 μ. έως 6 μ. και πλάτη κατασκευής 2,40 ή 2,50 μ.
1-άξονας, χωρίς ανάρτηση, χωρίς φρένο (ανάρτηση προαιρετική)
2-άξονας, χωρίς ανάρτηση, φρένο επαφής (ανάρτηση προαιρετική)
με γάντζο DIN
Ταχύτητα ρυμούλκησης έως 25 χλμ/ώρα ("Αργός")
Μήκη κατασκευής: - Μονός άξονας από 2 μ. έως 6 μ. - Διπλός άξονας από 4 μ. έως 8,00 μ.
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ.
Στρογγυλή στέγη
Η δακτυλιοειδής λυχνία μπορεί να φανταστεί κανείς σαν ένα τετράγωνο στήριγμα που τοποθετείται στο κέντρο του κρεβατιού, προκειμένου να επιτευχθεί, για παράδειγμα, το εξής. Ένας μακρύς άξονας έχει τρυπηθεί, ενώ εξωτερικά το εργpiece είναι ακόμα ακατέργαστο. Η τρύπα πρέπει να παραμείνει ευθεία και να μην παραμορφωθεί. Ένας λυχνίτης δεν στρέφεται, αλλά η λυχνία τοποθετείται στο κέντρο του εργpiece ως στήριγμα. Με τα κατάλληλα μέσα ελέγχεται η θέση της τρύπας και διορθώνεται με σφίξιμο στη λυχνία. Στη συνέχεια, εργάζονται από τα δεξιά και τα αριστερά μέχρι τη λυχνία. Σημαντικό είναι για αυτόν τον τύπο εργpiece ότι οι πάχυνες τοιχωμάτων παραμένουν σε όσο το δυνατόν στενότερες ανοχές.
Εύρος σφίξιμου: Dmax 400 mm - Dmin 33 mm
Ύψος κορυφής: 610 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 10000 kg
Διάμετρος πινόλας: 100 mm
Μηχανή εργαλείων: Schurter-Retrofit SRT650/10000
Ο κατασκευαστικός βαγόνι της σειράς SOLID είναι αργός και διατίθεται ως μονός ή διπλός άξονας.
Ως διπλός άξονας, το SOLID είναι εξοπλισμένο με γάντζο ρυμούλκησης φορτηγού. Είναι χωρίς ανάρτηση και διαθέτει φρένο επαφής. Διατίθενται διάφορα μήκη κατασκευής από 4 μ. έως 8,00 μ. και πλάτη από 2,20 έως 2,50 μ.
Ο μονός άξονας κατασκευαστικός βαγόνι προσφέρεται με γάντζο ρυμούλκησης φορτηγού ή με σφαιρική σύνδεση αυτοκινήτου, χωρίς φρένο. Διατίθενται πολλές διαφορετικές διαστάσεις μήκους κατασκευής από 2 μ. έως 6 μ. και πλάτη κατασκευής 2,40 ή 2,50 μ.
1-άξονας, χωρίς ανάρτηση, χωρίς φρένο (ανάρτηση προαιρετική)
2-άξονας, χωρίς ανάρτηση, φρένο επαφής (ανάρτηση προαιρετική)
με DIN γάντζο
Ταχύτητα ρυμούλκησης έως 25 χλμ/ώρα ("Αργός")
Μήκη κατασκευής: - Μονός άξονας από 2 μ. έως 6 μ. - Διπλός άξονας από 4 μ. έως 8,00 μ.
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ.
Στρογγυλή στέγη
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα των οικίσκων της σειράς SINUS είναι η αυτοφερόμενη στέγη από κυρτό λαμαρίνα, η οποία επιτρέπει την πλήρη και χωρίς διακοπές μόνωση της στέγης χωρίς εγκάρσιες ενισχύσεις. Ο οικίσκος Weiro SINUS διατίθεται με γάντζο φορτηγού καθώς και με σφαιρική σύνδεση αυτοκινήτου ως μη φρένου, μη ελαστικοποιημένος αργός κυλιόμενος. Διατίθενται διάφορα μήκη κατασκευής από 2,50 μ. έως 5,00 μ.
1-άξονας, μη ελαστικοποιημένος, μη φρένου
με γάντζο DIN („SINUS Τύπος A“) ή σφαιρική σύνδεση („SINUS Τύπος B“)
Ταχύτητα έλξης έως 25 χλμ/ώρα („Αργός κυλιόμενος“)
Μήκη κατασκευής: 2,50 μ., 3,0 μ., 3,50 μ., 4,0 μ. και 5,0 μ.
Πλάτος κατασκευής: 2,20 μ.
Στρογγυλή στέγη
Σειρά / Τύπος AC 01
3/2 Διαδρομών Μαγνητική Βαλβίδα / άμεσης δράσης
(3/2 way solenoid valve / direct acting)
Λειτουργία :
NC: Σε κατάσταση ηρεμίας, η P είναι κλειστή προς A και η A είναι ανοιχτή προς R.
NO: Σε κατάσταση ηρεμίας, η P είναι ανοιχτή προς A και η R είναι κλειστή.
U: Κάθε σύνδεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως είσοδος
(NC: Not energized, port P - A closed and A - R open.
NO: Not energized, port P - A open and R is closed.
U: Every connection can be used as pressure-inlet.)
Τεχνικά δεδομένα / technical data:
Σύνδεση: G 1/8“, DIN ISO 228, M5 από πάνω
Θέση εγκατάστασης: οποιαδήποτε,
προτιμώμενη θέση μαγνήτη κάθετη
Μέσο ροής: ουδέτερα, αέρια και
υγρά μέσα
Ιξώδες: 22 mm² / S
Σώμα βαλβίδας: Πρεσαριστό ορείχαλκο MS 58
Μέταλλο, εσωτερικά μέρη: ανοξείδωτο χάλυβα, AISI 430+303,
σωλήνας καθοδήγησης από ορείχαλκο
Συνδέσεις τάσης: AC 24, 110, 230 V 50-60 Hz
DC 12, 24 V
Κατανάλωση ισχύος: C1 12/8 VA 5,5 Watt
Διάρκεια λειτουργίας: 100 % - VDE 0580
Θερμοκρασία περιβάλλοντος: +40°C
Βαθμός προστασίας: IP 65 σύμφωνα με DIN 40050
Σύνδεση καλωδίου: Σύνδεσμος συσκευής DIN 43650
(σύνδεση: G 1/8“, DIN...
Sk-σφιγκτήρας I Τύπος I, 1-prat
Υλικό: Κίτρινη γαλβανισμένη ταινία από χάλυβα
Πάχος υλικού: 1 mm
Τύπος βίδας: Βίδα Allen
Υλικό βίδας: Χάλυβας 8.8, κίτρινα γαλβανισμένα
Οι βιομηχανικές σκούπες με κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος χρησιμοποιούνται εδώ και εκεί. Από σκόνη ξύλου μέχρι σκόνη τσιμέντου – και, πολύ πρόσφατα, και στην μόνωση προσόψεων με πολυστυρένιο – οι κινητές σκούπες απορροφούν ακριβώς εκεί που χρειάζονται.
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
Σταθερή θήκη από GFK
Σύστημα κατασκευής που μπορεί να αναβαθμιστεί
Συμπεριλαμβάνεται η ηχομόνωση
Για κατηγορίες σκόνης L, M και H
Ο ρόλος τοποθετείται πίσω από το τόρνο σε μια οδηγού που είναι ενσωματωμένη στο δάπεδο και μετακινείται ανάλογα με τις ανάγκες. Στη θέση που θέλει να χρησιμοποιήσει ο εργαζόμενος, ο ρόλος συνδέεται σταθερά με το δάπεδο μέσω δύο βιδών σύσφιξης.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 380 mm - Dmin 150 mm
Ύψος κορυφής: 1280 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 1500 kg
Διάμετρος άξονα: 100 mm
Μηχανή εργαλείων: Geminis GHT-5-870
Μεγάλη διάμετρος σπίνδου με εύρος σφιξίματος 1016 mm σε ύψος μόλις 775 mm
Εύρος σφιξίματος: Dmax 1016 mm - Dmin 757 mm
Ύψος: 775 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 9.000 kg
Διάμετρος σπίνδου: 120 mm
Μηχανή εργαλείων: Poreba TR-155
Αρχή: Αρχή συνδυασμού
Υλικό: Κανονικός χάλυβας
Επιφάνεια: Ανθεκτική στη θερμότητα βαμμένη
Αρχή: Αρχή συνδυασμού
Θερμοκρασία: 650°C
Τύπος κινητήρα: Καθολικός
Απορρόφηση: Έως 28 dB(A)
Συχνότητα σε Hz
Με ταχύτητες μεταξύ 20-60 m/sec.
Πτώση πίεσης (mm. H2O)
Με βασική θερμοκρασία 480°C
Υλικό: Κανονικός χάλυβας
Επιφάνεια: Ανθεκτική στη θερμότητα βαμμένη
Απορρόφηση: Έως 28 dB(A)
Διαστάσεις με *: Κατόπιν αιτήματος
Αριθμός άρθρου / Αριθμός άρθρου: 18103
HP: 1632-1972
KG (+-7 5%): 430
KW: 1200-1450
Πλήρης κάλυψη της ρόδας σε μια CNC τόρνο με τη χρήση ορείχαλκου. Ο χώρος κάτω από το φύλλο τροφοδοτείται με αέρα κλειδώματος.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 800 mm - Dmin 650 mm
Ύψος κορυφής: 737 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 5000 kg
Διάμετρος άξονα: 100 mm
Μηχανή εργαλείων: Mazak Integrex 650 H2 x 4000
Ανοιχτή C-μορφή λυχνίας με περιστρεφόμενο επάνω μέρος, για τοποθέτηση σε μηχανές τόρνου Mazak. Η στερέωση της λυχνίας στον οδηγό του κρεβατιού Mazak γίνεται μέσω 4 βιδών στην κονσόλα. Με το περιστρεφόμενο επάνω μέρος (δεξιά στην εικόνα) το εργpiece μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα από πάνω. Όλες οι πινόλες ενεργοποιούνται από την πλευρά του χειριστή (σημειωμένες με κόκκινες βέλη). Για αυτό, η ενεργοποίηση της πινόλας στις 4 και 10 η ώρα κατευθύνεται προς τα εμπρός μέσω ενός ενσωματωμένου κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτές οι πινόλες ρυθμίζονται από τον χειριστή με μια προσαρμόσιμη μανιβέλα ή ράτσα.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 670 mm - Dmin 300 mm
Ύψος κορυφής: 633 mm
Διάμετρος πινόλας: 70 mm
Μηχανή εργαλείων: Mazak Integrex650E
Ο ρόλος τύπου 8/1 με ηλεκτρονικά διαθέτει σε αυτή την εκδοχή, με εύρος εργασίας από 200-500 mm, ένα σύστημα μέτρησης. Μέσω της μπλε-κόκκινης συσκευής βαθμονόμησης, η ψηφιακή οθόνη λαμβάνει το μέτρο 220. Επιπλέον, και οι δύο πινόλες μπορούν να χειριστούν από τη μία πλευρά. Μετά την βαθμονόμηση, ο ρόλος είναι έτοιμος προς χρήση. Η ηλεκτρονική λειτουργεί ανεξάρτητα από το δίκτυο και είναι επαναφορτιζόμενη.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 460 mm - Dmin 210 mm
Ύψος κορυφής: 800 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 20000 kg
Διάμετρος πινόλας: 80 mm
Μηχανή εργαλείων: Πλάκα μέτρησης
περιστρεφόμενο άνω μέρος αριστερά/δεξιά.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 500 mm - Dmin 100 mm
Ύψος κέντρου: 810 mm
Μέγιστο βάρος τεμαχίου: 4000 kg
Διάμετρος άξονα: 80 mm
Μηχανή εργαλείων: Gemnis GHT-9-1600
Σειρά / Τύπος 43
2/2 Διαδρομών Μαγνητική Βαλβίδα / υποχρεωτικά ελεγχόμενη με μεμβράνη
(2/2 way solenoid valve / lift-assisted diaphragm).
Λειτουργία :
Η βαλβίδα είναι κλειστή σε κατάσταση ηρεμίας (NC).
Ο ενεργοποιημένος μαγνήτης ανοίγει μια προεπιλεγμένη οπή και
σηκώνει άμεσα ή υποστηριζόμενη από τη διαφορά πίεσης τη
μεμβράνη από την κύρια έδρα. Η βαλβίδα κλείνει μέσω
της δύναμης του ελατηρίου.
(Η θύρα P που δεν ενεργοποιείται είναι κλειστή από την επιστροφή του ελατηρίου (NC).
Αυτή η βαλβίδα δεν βασίζεται σε διαφορά πίεσης
για τη λειτουργία της).
Τεχνικά δεδομένα / technical data:
Σύνδεση: G 1/4" - G 2", DIN ISO 228
Θέση εγκατάστασης: Μόνο με στατικό μαγνήτη
Μέσο ροής: ουδέτερα, αέρια και
υγρά μέσα
Ιξώδες: 22 mm² / S
Σώμα βαλβίδας: Ορείχαλκος = ../1001/..
NIRO - 1.4581 = ../0801/..
Μέταλλο, εσωτερικά μέρη: Ορείχαλκος και ανοξείδωτο χάλυβα
NIRO 1.4104
Τάσεις σύνδεσης: AC 24, 42, 110, 230V 50Hz
DC 24, 110, 196V
Κατανάλωση ισχύος: 1012 = 18 Watt 0012 = 32/26 VA
1702 / 3702 = 25 Watt
1322 / 3322 = 30 Watt
4242 / 5242 = 46 Watt
Διάρκεια λειτουργίας: 100 % - VDE...
Σειρά / Τύπος AL 03
2/2 δρόμων ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα / σερβοελεγχόμενη με μεμβράνη
(2/2 way solenoid valve / servo-assisted diaphragm).
Λειτουργία:
Η βαλβίδα είναι κλειστή σε κατάσταση ηρεμίας (NC).
Όταν ενεργοποιείται ο ηλεκτρομαγνήτης, η διαφορά πίεσης από την
δευτερεύουσα πλευρά της μεμβράνης μειώνεται μέσω της σερβοτρύπας.
Η αποτελεσματική διαφορά πίεσης ανυψώνει τη μεμβράνη από
τη θέση της βαλβίδας. Η καθορισμένη ελάχιστη πίεση πρέπει να είναι
πάντα παρούσα ως διαφορά πίεσης.
(Όταν η ενεργοποιημένη θύρα P κλείνει από την επιστροφή ελατηρίου (NC).
Όταν ο ηλεκτρομαγνήτης ενεργοποιείται, ο πυρήνας ανοίγει την πιλοτική
κάμερα και επιτρέπει στην πίεση γραμμής να ανοίξει την κύρια οπή.
Μια διαφορά πίεσης είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της).
Τεχνικά δεδομένα:
Σύνδεση: G 3/8"- G 2", DIN ISO 228
Θέση εγκατάστασης: οποιαδήποτε,
προτιμώμενη θέση ηλεκτρομαγνήτη όρθια
Μέσο ροής: ουδέτερα, αέρια και
υγρά μέσα
Ιξώδες: 22 mm²/S
Σώμα βαλβίδας: Πρεσαριστό ορείχαλκο MS 58
Μέταλλο, εσωτερικά μέρη: Ανοξείδωτο χάλυβα, AISI 430+303
Σωλήνας καθοδήγησης από ανοξείδωτο χάλυβα
Τάσεις σύνδεσης: AC 24,...
{"HP:2380-2788":"HP: 2380-2788","Frequenz in Hz":"Συχνότητα σε Hz","KG (+-7 5%):1030":"KG (+-7 5%): 1030","Motortyp: Universell":"Τύπος κινητήρα: Καθολικός","Artikelnummer / Article number:18090":"Αριθμός άρθρου / Αριθμός άρθρου: 18090","Mit Basistemperatur von 480°C":"Με βασική θερμοκρασία 480°C","Oberfläche: Hitzebeständig lackiert":"Επιφάνεια: Ανθεκτική στη θερμότητα βαμμένη","Maße mit *: Auf Anfrage":"Διαστάσεις με *: Κατόπιν αιτήματος","Temperatur: 650°C":"Θερμοκρασία: 650°C","Mit Geschwindigkeiten zwischen 20-40 m/sec.":"Με ταχύτητες μεταξύ 20-40 μ/sec.","KW:1750-2050":"KW: 1750-2050","Druckabfall (mm. H2O)":"Πτώση πίεσης (mm. H2O)","Material: Normal Stahl":"Υλικό: Κανονικός χάλυβας","Dämpfung: Bis zu 40 dB(A)":"Απορρόφηση: Έως 40 dB(A)","Prinzip: Kombinationsprinzip":"Αρχή: Αρχή συνδυασμού"}
Ο Weiro CUBIC είναι ένα καινοτόμο προσωπικό όχημα νέας γενιάς, που διαφέρει σημαντικά από τα συμβατικά κατασκευαστικά οχήματα. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η κατασκευή από ενιαία, λεία τοιχώματα sandwich στοιχεία με επίπεδη οροφή. Στην εκδοχή χωρίς φρένα, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 750 kg, ο Weiro CUBIC μπορεί να ρυμουλκηθεί χωρίς ειδική άδεια ρυμούλκησης.
1-άξονος, με σφαιρική σύνδεση
ως μη φρενομένο γρήγορο όχημα με 750 kg επιτρεπόμενο συνολικό βάρος έως 80 km/h
ή ως φρενομένο γρήγορο όχημα έως 1300 kg επιτρεπόμενο συνολικό βάρος έως 100 km/h
Μήκος κατασκευής 3,50 m
Επίπεδη οροφή
Κατασκευή από λεία τοιχώματα, ενιαία sandwich στοιχεία
Γαλβανισμένο 1-άξονα πλαίσιο από ελαφριά προφίλ
Ελαστικά 195/50 B 10
Διάμετρος 800 mm για το κρεβάτι του τόρνου Boehringer με κάτω 4η στήριξη, σχεδιασμένο για βάρος εργpiece 3,5 τόνων, με ειδικούς τροχούς Richter.
Εύρος σφιξίματος: Dmax 800 mm - Dmin 300 mm
Ύψος κορυφής: 500 mm
Μέγιστο βάρος εργpiece: 3500 kg
Διάμετρος στήριξης: 120 mm
Μηχανή εργαλείων: Boeringer DUS 1000 ti
Baureihe / Type AL 02
2/2 Wege Magnetventil / direktgesteuert
(2/2 way solenoid valve / direct acting)
Funktion :
Ventil σε ακινησία κλειστό ( NC ).
Ο ενεργοποιημένος μαγνήτης ανοίγει άμεσα την έδρα του βαλβίδας.
(No energized port P closed by spring return.
The valve opens directly when the solenoid is energized)
Technische Daten / technical data:
Anschluss: G 1/8“ - G 3/8“, DIN ISO 228
Einbaulage: οποιαδήποτε,
προτιμώμενη θέση μαγνήτη όρθια
Durchflussmedium: ουδέτερα, αέρια
και υγρά μέσα
Viskosität: 22 mm² / S
Ventilgehäuse: Πρεσαριστό ορείχαλκο MS 58
Μεταλλικά, εσωτερικά μέρη: ανοξείδωτο χάλυβα, AISI 430+303
Σωλήνας καθοδήγησης από ανοξείδωτο χάλυβα
Anschlussspannungen: AC 24, 110, 230 V 50 Hz
DC 12, 24 V
Leistungsaufnahme: C3 20/13 VA 8 Watt
C4 40/22 VA 23 Watt
Einschaltdauer: 100 % - VDE 0580
Umgebungstemperatur: +40°C
Schutzart: IP 65 nach DIN 40050
Kabelanschluss: Σύνδεσμος συσκευής DIN 43650
Baureihe / Type AL 02
2/2 Wege Magnetventil / direktgesteuert
2/2 way solenoid valve / direct acting
Funktion :
Ventil σε...
Τα κατασκευαστικά βαγόνια της σειράς RASANT είναι γρήγορα βαγόνια με ταχύτητα έλξης 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα. Τα βαγόνια RASANT διατίθενται ως μονόαξονα, δίαξονα ή με σύστημα ταυτόχρονης έλξης. Είναι ανάρτησης και διαθέτουν φρένο επαφής ή, στα δίαξονα, και φρένο αέρα. Στους μονόαξονες οι διαθέσιμες μήκους κατασκευής κυμαίνονται από 2,0 έως 6,0 μ, στους ταυτόχρονους από 4,0 μ έως 7,0 μ και στους δίαξονες από 4,0 μ έως 8,0 μ. Το πλάτος κατασκευής είναι 2,20 μ, 2,40 μ ή 2,50 μ.
Γρήγοροι, 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα
1-αξονας, 2-αξονας ή με ταυτόχρονη-αξονα
με DIN-σύνδεσμο, σφαιρική σύνδεση ή ρυθμιζόμενη συσκευή επαφής
Μήκη κατασκευής:
- Μονόαξονες από 2 μ έως 6 μ
- Ταυτόχρονοι από 4 μ έως 7 μ
- Δίαξονες από 4 μ έως 8 μ
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ
Στρογγυλή στέγη
Τα κατασκευαστικά βαγόνια της σειράς RASANT είναι γρήγορα βαγόνια με ταχύτητα έλξης 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα. Τα βαγόνια RASANT διατίθενται ως μονόαξονα, δίαξονα ή με σύστημα ταυτόχρονης ανάρτησης. Είναι ανάρτησης και διαθέτουν φρένο επαφής ή, για τα δίαξονα, και φρένο αέρα. Για τους μονόαξονες, οι διαθέσιμες μήκους κατασκευής κυμαίνονται από 2,0 έως 6,0 μ, για τους ταυτόχρονους άξονες από 4,0 μ έως 7,0 μ και για τους δίαξονες από 4,0 μ έως 8,0 μ. Το πλάτος κατασκευής είναι 2,20 μ, 2,40 μ ή 2,50 μ.
Γρήγοροι, 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα
1-άξονας, 2-άξονας ή με ταυτόχρονη ανάρτηση
με DIN-σύνδεσμο, σφαιρική σύνδεση ή ρυθμιζόμενη συσκευή επαφής
Μήκη κατασκευής:
- Μονόαξονες από 2 μ έως 6 μ
- Ταυτόχρονοι άξονες από 4 μ έως 7 μ
- Δίαξονες από 4 μ έως 8 μ
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ
Στρογγυλή στέγη
σε πλήρη γαλβάνωση, ευέλικτα συνδεόμενα και στοιβαζόμενα, κατάλληλα για ποικιλία εφαρμογών.
Μήκη κατασκευής: 3,00 έως 12,00 μ
Πλάτη κατασκευής: 2,43 μ και 2,99 μ
Ύψη χώρων: 2,50 και 2,75 μ
Με τα κοντέινερ WEIRO® οι ατομικές έννοιες χώρου γίνονται γρήγορα και οικονομικά πραγματικότητα.
Ειδική πλαστική ρόδα για επιφάνειες εργpiece που δεν πρέπει να υποστούν ζημιά. Σε σύγκριση με τις ρόδες από χάλυβα, οι πλαστικές ρόδες αντέχουν μόνο σημαντικά μικρότερα βάρη εργpiece λόγω της χαμηλότερης επιτρεπόμενης επιφανειακής πίεσης.
Οι πλαστικές ρόδες μπορούν γενικά να υλοποιηθούν μόνο σε στενή συνεργασία με τον πελάτη για την ειδική του εφαρμογή. Η λειτουργικότητα πρέπει να προσδιορίζεται μέσω δοκιμών.
Μέγιστο βάρος εργpiece: 200 kg
Διάμετρος άξονα: 60 mm
Οι κατασκευαστικοί βαγόνες της σειράς RASANT είναι γρήγοροι βαγόνες με ταχύτητα έλξης 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα. Οι βαγόνες RASANT διατίθενται ως μονός άξονας, διπλός άξονας ή με σύστημα ταυτόχρονης κίνησης. Είναι ανάρτητοι και διαθέτουν φρένο επαφής ή, για τους διπλούς άξονες, φρένο αέρα. Για τους μονό άξονες, οι διαθέσιμες μήκους κατασκευής κυμαίνονται από 2,0 έως 6,0 μ, για τους ταυτόχρονους άξονες από 4,0 μ έως 7,0 μ και για τους διπλούς άξονες από 4,0 μ έως 8,0 μ. Το πλάτος κατασκευής είναι 2,20 μ, 2,40 μ ή 2,50 μ.
Γρήγοροι βαγόνες, 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα
1-άξονας, 2-άξονας ή με ταυτόχρονο άξονα
με DIN-σύνδεσμο, σφαιρική σύνδεση ή ρυθμιζόμενη συσκευή επαφής
Μήκη κατασκευής:
- Μονός άξονας από 2 μ έως 6 μ
- Ταυτόχρονος άξονας από 4 μ έως 7 μ
- Διπλός άξονας από 4 μ έως 8 μ
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ
Στρογγυλή στέγη
Τα κατασκευαστικά βαγόνια της σειράς RASANT είναι γρήγορα βαγόνια με ταχύτητα έλξης 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα. Τα βαγόνια RASANT διατίθενται ως μονόαξονα, δίαξονα ή με σύστημα tandem. Είναι εφοδιασμένα με ανάρτηση και διαθέτουν φρένο επαφής ή, για τα δίαξονα, και φρένο αέρα. Για τους μονόαξονες, οι διαθέσιμες μήκους κατασκευής κυμαίνονται από 2,0 έως 6,0 μέτρα, για τους tandem από 4,0 έως 7,0 μέτρα και για τους δίαξονες από 4,0 έως 8,0 μέτρα. Το πλάτος κατασκευής είναι 2,20 μέτρα, 2,40 μέτρα ή 2,50 μέτρα.
Γρήγορα βαγόνια, 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα
1-αξονα, 2-αξονα ή με άξονα tandem
με DIN-σύνδεσμο, σφαιρική σύνδεση ή ρυθμιζόμενη συσκευή επαφής
Μήκη κατασκευής:
- Μονόαξονες από 2 μ έως 6 μ
- Tandem από 4 μ έως 7 μ
- Δίαξονες από 4 μ έως 8 μ
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ
Στρογγυλή στέγη
Baureihe / Type AC 02
3/2 Wege Magnetventil / direktgesteuert
(3/2 way solenoid valve / direct acting)
Funktion :
NC: Στη θέση ηρεμίας, το P είναι κλειστό προς A και το A είναι ανοιχτό προς R.
NO: Στη θέση ηρεμίας, το P είναι ανοιχτό προς A και το R είναι κλειστό.
U: Κάθε σύνδεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως είσοδος.
(NC: Not energized, port P - A closed and A - R open.
NO: Not energized, port P - A open and R is closed.
U: Every connection can be used as pressure-inlet)
Τεχνικά δεδομένα / technical data:
Σύνδεση: G 1/8“ - G 1/4“, DIN ISO 228
Θέση εγκατάστασης: οποιαδήποτε,
προτιμώμενη η κάθετη θέση του μαγνήτη
Μέσο ροής: ουδέτερα, αέρια και
υγρά μέσα
Ιξώδες: 22 mm² / S
Σώμα βαλβίδας: Πρεσαριστό ορείχαλκο MS 58
Μέταλλο, εσωτερικά μέρη: Ανοξείδωτο χάλυβα, AISI 430+303
Σωλήνας καθοδήγησης από ανοξείδωτο χάλυβα
Συνδέσεις τάσης: AC 24, 110, 230 V 50 Hz
DC 12, 24 V
Κατανάλωση ισχύος: C3 20/13 VA 8 Watt
Διάρκεια λειτουργίας: 100 % - VDE 0580
Θερμοκρασία περιβάλλοντος: +40°C
Βαθμός προστασίας: IP 65 σύμφωνα με DIN 40050
Σύνδεση καλωδίου: Σύνδεσμος συσκευής DIN 43650
(connection: G 1/8“ - G...
Τα κατασκευαστικά βαγόνια της σειράς RASANT είναι γρήγορα βαγόνια με ταχύτητα έλξης 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα. Τα βαγόνια RASANT διατίθενται ως μονόαξονα, δίαξονα ή με σύστημα τάντεμ. Είναι ανάρτησης και διαθέτουν φρένο επαφής ή, για τα δίαξονα, και φρένο αέρα. Για τους μονόαξονες, οι διαθέσιμες μήκους κατασκευής κυμαίνονται από 2,0 έως 6,0 μέτρα, για τους τάντεμ από 4,0 μέτρα έως 7,0 μέτρα και για τους δίαξονες από 4,0 μέτρα έως 8,0 μέτρα. Το πλάτος κατασκευής είναι 2,20 μέτρα, 2,40 μέτρα ή 2,50 μέτρα.
Γρήγοροι, 80 χλμ/ώρα ή 100 χλμ/ώρα
1-αξονας, 2-αξονας ή με τάντεμ-αξονα
με DIN-σύνδεσμο, σφαιρική σύνδεση ή ρυθμιζόμενη συσκευή επαφής
Μήκη κατασκευής:
- Μονόαξονες από 2 μ έως 6 μ
- Τάντεμ από 4 μ έως 7 μ
- Δίαξονες από 4 μ έως 8 μ
Πλάτος κατασκευής 2,20 / 2,40 ή 2,50 μ
Στρογγυλή στέγη