Προϊόντα για το ηλεκτρικό (3)

Σερβοκινητήρες Σειρά MT - Οι ισχυροί - Συγχρονικοί σερβοκινητήρες Σειρά MT - Οι ισχυροί

Σερβοκινητήρες Σειρά MT - Οι ισχυροί - Συγχρονικοί σερβοκινητήρες Σειρά MT - Οι ισχυροί

Οι συγχρονισμένοι σερβοκινητήρες της σειράς MT είναι χωρίς βούρτσες, μόνιμοι μαγνητικοί συγχρονισμένοι σερβοκινητήρες με ημιτονοειδή πίσω EMF και με μόνιμους μαγνήτες νεοδυμίου στον ρότορα. Επομένως, είναι ιδιαίτερα κατάλληλοι για εφαρμογές σερβο υψηλής ποιότητας, όπως η τοποθέτηση που απαιτεί υψηλά πρότυπα δυναμικής και ακρίβειας. Τυπική διαμόρφωση των κινητήρων: 2-πολική ανατροφοδότηση με resolver συνδετήρες, ευθείοι, 1" σχεδίαση φλάντζας B5 θερμική προστασία PTC κλάση προστασίας IP65 απλός άξονας RAL 9005 Διαθέσιμες περαιτέρω επιλογές και εξοπλισμός κατόπιν αιτήματος. Ίσως οι επιλογές και ο μη τυπικός εξοπλισμός να έχουν επίδραση στις διαστάσεις των κινητήρων. Σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε μαζί μας πριν από την παραγγελία. Υλικό: Μόνιμοι Μαγνήτες Τεχνολογία: συγχρονισμένη Λειτουργία: δυναμικά, ακριβώς, με κίνηση Ελεγχόμενο: Σύστημα κωδικοποιητή, σερβοκινητήρας
METOSTAT ESD Κουρτίνα ECT-137-30, PVC, διαφανής, εκτυπωμένη - πάχος 0,3 mm, αντιστατική PVC μεμβράνη, εκτυπωμένη από τη μία πλευρά με αγώγινη μελάνη

METOSTAT ESD Κουρτίνα ECT-137-30, PVC, διαφανής, εκτυπωμένη - πάχος 0,3 mm, αντιστατική PVC μεμβράνη, εκτυπωμένη από τη μία πλευρά με αγώγινη μελάνη

Αυτή η κουρτίνα ESD από αυτοσβενόμενη, αντιστατική PVC με πάχος 0,3 mm, είναι εκτυπωμένη από τη μία πλευρά με αγώγινο χρώμα άνθρακα σε σχέδιο κηρήθρας. Η μη εκτυπωμένη πίσω πλευρά είναι αγώγιμη με επιφανειακή αντίσταση από 10^11 έως 10^12 Ohm, ενώ η εκτυπωμένη μπροστινή πλευρά έχει επιφανειακή αντίσταση από 10^4 έως 10^6 Ohm.
Minimo ONE SERIES Ver. 3 - Ηλεκτρική Χειροκίνητη Τρίβι

Minimo ONE SERIES Ver. 3 - Ηλεκτρική Χειροκίνητη Τρίβι

Ικανός κινητήρας ροπής, ειδικά σχεδιασμένος για εγκατάσταση στη μηχανή και νέο, συμπαγές τροφοδοτικό. Εντελώς νέο στην αγορά - ικανός κινητήρας ροπής για άμεση εγκατάσταση στη μηχανή και καινοτόμο τροφοδοτικό. Ο ρυθμιστής ταχύτητας είναι τώρα εργονομικά τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος. Αυτό το ισχυρό τροφοδοτικό έχει σχεδιαστεί ειδικά για εύχρηστες λειτουργίες και μεγάλη διάρκεια ζωής.