Η αποθήκευση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να γίνει μέχρι ενός σημείου στο σπίτι, αλλά με την υπηρεσία Fulfillment εξοικονομείτε τόσο στην επεξεργασία των παραγγελιών όσο και στα έξοδα αποστολής. Οι σχετικά χαμηλές δαπάνες αποσβένονται σχεδόν αμέσως.
Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων συχνά είναι υπερφορτωμένοι με την αποθήκευση και την επεξεργασία των παραγγελιών τους, ενώ θα έπρεπε να επικεντρώνονται σε θέματα όπως το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, καθώς και στη διαχείριση του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.
Συμπληρωμένη επικοινωνία σχετικά με την επεξεργασία παραγγελιών στην πύλη Monta.
Διαφανής διαχείριση πληροφοριών για ανάλυση τάσεων, για παράδειγμα. Προσφέρουμε προσαρμοσμένες αναφορές που σας επιτρέπουν να δείτε ακριβώς τις πληροφορίες που είναι σχετικές για εσάς.
Ο σύνδεσμος μεταξύ των μεταφορέων και της πύλης μας; Αυτό σας επιτρέπει να δείτε πληροφορίες αποστολής και πληροφορίες παρακολούθησης.
Ο σύνδεσμος μεταξύ του λογισμικού του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και της πύλης μας για άμεση προώθηση παραγγελιών.
Ως πελάτης της Monta, έχετε ένα δικό σας portal (το portal της Monta), στο οποίο έχετε πρόσβαση σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας στα παρακάτω σημεία.
Διαχείριση αποθεμάτων και αλλαγές αποθεμάτων
Δεδομένα εισερχομένων (όλα τα έγγραφα σκαναρισμένα σε PDF)
Δεδομένα εξερχομένων (τιμολόγιο σκαναρισμένο σε PDF)
Κωδικοί παρακολούθησης & ιχνηλάτησης
Ειδοποίηση όταν επιτευχθεί το ελάχιστο απόθεμα
Δυναμική πρόβλεψη (διαθέσιμο απόθεμα σε ημέρες με βάση την ιστορία παραγγελιών)
Ιστορικό παραγγελιών
Οι 10 καλύτεροι πελάτες
Shopware
Τα 10 καλύτερα προϊόντα
Λογιστική επιστροφών: κατάσταση και άλλες πληροφορίες επιστροφής
Η Monta είναι μια έντονα προσανατολισμένη στην πληροφορική οργάνωση. Η IT μας διακρίνεται από τα εξής σημεία: Η IT πρέπει πάντα να εξυπηρετεί τον πελάτη. Το σύστημα IT μας είναι δευτερεύον. Πρώτα απ' όλα, πρόκειται για τις επιθυμίες σας σχετικά με τις ροές πληροφοριών και την επεξεργασία τους. Γι' αυτό προσφέρουμε επίσης προσαρμοσμένες αναφορές web shop για τις ανάγκες σας: Μας ενημερώνετε ποιες δεδομένες θέλετε να δείτε και εμείς φροντίζουμε να λάβετε σαφείς αναφορές web shop. Τα συστήματα IT μας είναι πάντα ενημερωμένα και διαθέτουμε, χάρη στην πολυάριθμη εμπειρία μας, τις καλύτερες γνώσεις στον τομέα αυτό.
Η Monta συνεργάζεται αποκλειστικά με αναγνωρισμένους συνεργάτες αποστολής όπως οι PostNL, DHL, Budbee, Fedex, Deutsche Post, Trunkrs, UPS, DPD και GLS. Με αυτές τις υπηρεσίες παράδοσης έχουμε τυποποιημένες IT συνδέσεις, ώστε οι προειδοποιήσεις, οι κωδικοί παρακολούθησης και η εκτύπωση ετικετών να γίνονται ομαλά. Συνεργαζόμαστε με όλες αυτές τις υπηρεσίες παράδοσης για να σας δώσουμε, ως ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος, την επιλογή του ποια υπηρεσία παράδοσης θέλετε να χρησιμοποιήσετε για τη μεταφορά των παραγγελιών σας. Φυσικά, σκεφτόμαστε και σας συμβουλεύουμε ευχαρίστως. Είναι επίσης δυνατή η αποστολή με πολλές υπηρεσίες παράδοσης. Για να μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες σας, διαθέτουμε ένα εκτενές δίκτυο υπηρεσιών παράδοσης!
Θέλετε τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν πριν τα μεσάνυχτα να παραδίδονται νωρίς την επόμενη μέρα; Αυτό δεν είναι πρόβλημα για τη Monta! Είναι η παράδοση την επόμενη μέρα ακόμα πολύ μεγάλη αναμονή για τις προσδοκίες των πελατών σας; Τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέρα παράδοση – οι παραγγελίες που τοποθετούνται πριν τις 12:00 μ.μ. θα παραδίδονται την ίδια μέρα.
Μια άλλη δημοφιλής επιλογή είναι να επιλέξετε μια ημέρα και ώρα παράδοσης. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες σας να επιλέξουν την ώρα και την ημέρα που θέλουν να παραληφθεί η παραγγελία τους. Επιπλέον, μπορούν να δηλώσουν την προτίμησή τους για έναν συγκεκριμένο μεταφορέα. Αυτό θα κρατήσει τους πελάτες σας απόλυτα ικανοποιημένους. Κάντε κλικ εδώ για όλες τις επιλογές παράδοσης.
Έχουμε τον ίδιο στόχο με εσάς: να παρέχουμε μια τέλεια υπηρεσία στους τελικούς χρήστες που αγοράζουν αγαθά από το webshop σας. Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Τότε ζητήστε μια προσφορά χωρίς υποχρέωση αμέσως. Θα λάβετε μια προσαρμοσμένη πρόταση τιμής εντός μιας ημέρας. Ξέρατε ότι η εκπλήρωση σας μπορεί να είναι ενεργή μέσα σε μια εβδομάδα από τη στιγμή της συμφωνίας μας;
Ας ξεκινήσουμε με: τι είναι η διαχείριση αποθεμάτων; Στην πραγματικότητα, η διαχείριση αποθεμάτων καλύπτει τα πάντα σχετικά με την εξασφάλιση ότι έχετε επαρκή αγαθά σε απόθεμα. Με τη διαχείριση αποθεμάτων, παρακολουθείτε την ποσότητα των αγαθών και διασφαλίζετε ότι έχετε πάντα επαρκή αποθέματα όταν γίνονται παραγγελίες.
Τέσσερις λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να επιλέξετε να εφαρμόσετε τη διαχείριση αποθεμάτων
Είναι πάντα σημαντικό να γνωρίζετε ποια προϊόντα έχετε σε απόθεμα. Δεν έχει σημασία αν μόλις ξεκινήσατε την επιχείρησή σας ή αν είστε στην αγορά εδώ και δεκαετίες. Εάν θέλετε να διατηρήσετε τα πάντα καλά οργανωμένα, είναι απαραίτητο να εφαρμόσετε μια λογική δομή που είναι εύκολη στη διαχείριση, τόσο για εσάς όσο και για τους υπαλλήλους σας.